Kiitollisuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Hirmuisesti näyttäis olevan kaikenlaista valitusta ties mistä asioista, ja uusia threadeja pukkaa koko ajan. Keskustellaan välillä jostain kivasta...

Eli mistä asioista olette kiitollisia? Olis mielenkiintoista tietää, tuleeko kaikilta samankaltainen lista, vai kuinka paljon ne asiat eroaa.

Mä olen viime viikkoina miettinyt tätä aihetta useaan otteeseen, ja olo on jotenkin ihan ihmeellisen onnellinen, kun on tajunnut miten hyvin kaikki on. Olen kiitollinen...
- ihanasta perheestä joka tukee mua näköjään lähes kaikissa asioissa joihin ryhdyn (tosin muutamista harrastuksistani eivät perusta, kuten ylettömästä heräteostosten teosta)
- opiskelupaikasta ja yleensäkin siitä, että olen löytänyt alan joka todellakin mua kiinnostaa ja mitä pidemmälle opinnot etenevät, sitä mielenkiintoisemmaksi kurssit käy
- kahdesta mukavasta osa-aikatyöstä: molemmissa on niin kiva käydä, että usein ei ajankulua töissä edes huomaa
- ystävistä, ovat korvaamattomia. Liian harvoin tulee tuotakaan ääneen sanottua..
- terveydestä, kropasta joka toimii kuten pitääkin, ja vähitellen muokkautuu siihen suuntaan kuin toivon :D
- sitten vielä yksi hassu.. Mikelle ja muulle ylläpidolle Pakkotoistosta, korvaamaton motivaationlähde! :lol2:

Kyllä tää elämä on sitte kivaa. Kertokaas tekin, mistä olette kiitollisia, niin saadaan välillä vähän positiivisuutta tänne palstalle ja jokainen voi miettiä, kuinka pienistä asioista niitä herneenpalkoja kannattaa sinne nenuun vetää. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pieniä kiitollisuudenaiheita löytyy.
-suurin osa käyttäjistä ei koskaan kirjoita tänne mitään, vaikka pöytä on katettu
-rumat ihmiset joutuvat pukemaan paljon vaatteita talvella
-taivaaseen ei pääse uskomatta jeesukseen
-nopeusrajoituksia ei tarvitse noudattaa
-internettiä on vaikea sensuroida
-myös tyhmät ihmiset nukkuvat suuren osan elämästään
-kulkukissat saa ampua

hmm... monestakin asiasta sitä saa olla tyytyväinen ja kiitollinen.
Ensinnäkin oon kiitollinen, että olen saanut elämääni ihanan ukkelini, jonka rinnalla on hyvä olla.
Ja ollaan saatu yhdessä aikaiseksi ihan huippu vesseli.
Ja tosi kiitollinen olen siitä, että mummo ja pappa asuvat tuossa meidän lähellä ja ovat käytännössä aina käytettävissä vartin varoitusajalla. Ihania ihmisiä.
Ja olen kiitollinen siitä, että mulla on ihan huippu ihanat vanhemmat ja sisko.
Ja muutenkin ympärillä on paljon mukavia, tärkeitä ja läheisiä ihmisiä. (Niihin kauempana asuviin pitäisi kyllä pitää enemmän yhteyttä, tärkeitä ovat hekin, vaikka nähdäänkin harvemmin.)
Itselleni olen kiitollinen siitä, että olen uskaltanut elää elämääni niin kuin olen itse parhaaksi nähnyt, ja toteuttanut monenmoisia tavoitteita/haaveita liittyen matkusteluun, opiskeluun, työelämään, ja kilpaurheiluun.
Joskus olen varmasti tehnyt valintoja, joita moni muu ei olisi uskaltanut tehdä, mutta näin jälkeenpäin ne ovat olleet niitä kaikkein merkittävimpiä ja tärkeimpiä juttuja.
Oon myös kiitollinen, että terveyttä on riittänyt, ja toistaiseksi olen tässä elämässä selvinnyt ilman pahoja kolhuja.

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa..

-Terveydestä ja hyvästä kunnosta, osa tästä kiitoksesta menee ihan itsellenikin, loput kai hyville (?) geeneille? :)
-Perheestä ja ystävistä
-Saan opiskella sitä mitä oikeasti haluan, vaikkakaan tulevaisuuden työ ei välttämättä olekaan niin hehkeää kuin joskus teininä aattelin ja siitä, että saan viettää opiskelijaelämää vielä vuoden :)
-Siitä ettei ole tarvinnu turvautua opintolainaan...
-Suomessa asiat toimii kohtalaisen hyvin, vaikka aina tekeekin mieli valittaa

Siinäpä ne tärkeimmät tais olla..

Kiitos tehoputkista, vapaavirtaussuotimista, isommista kaasareista ja imukauloista.

Ja äitille paljon kiitoksia kun oot jaksanu mua kasvattaa ja oot niin ihana äiti..

Tuossa kun tuota maailmaan tuli hetken aikaa kierrettyä niin vasta todella tajusi miten hieno paikka Suomi loppujen lopuksi on. Sitä ei osaa arvostaa ennenkuin näkee asioiden toisen laidan, millaista sitä elämä saattaisi olla. Millaista olisi syntyä ja asua paikassa josta ei kovienkaan yrittämisten jälkeen olisi mahdollisuuksia ponnistaa mihinkään.

Sitten maallisiin aiheisiin. Kouluun on ensimmäistä kertaa opiskelu-urani aikana löytynyt jopa hiukan motivaatiota, reeni toimii kuin junan vessa, safka maistuu ja liha kasvaa. Duunipaikka on ja uuteen kämppäänkin muutan kohta. Aina välillä nukkumaan mennessä sitä oikeen pysähtyy miettimään ja hyvillä mielin voi todeta että "Meneepäs muuten kaikki piru hyvi!" :)

Ja sitten tapasin jonkun aikaa sitten mun päivieni valon ja iltojeni ilon. Hän ei varmaan tätä koskaan tule lukemaan mutta kiitokset kuitenkin siitä ylitsepursuavasta positiivisuudesta, energista ja elämänilosta. Meikäläisenkin nassu on kuin Hangon keksi aamusta iltaan! ;)

Vanhemmille olen kiitollinen. Ovat pysyneet yhdessä ja on hyvä pohja ollut kasvaa. (Kaikessa suhteessa ;)) Yleisesti olen kiitollinen Jumalalle asemastani tässä maailmassa.

Asian sivuraiteilta, mutta muistakaa ihmiset aina kiittää pienistäkin avuista, mitä saa muilta. Se tekee erittäin hyvän vaikutuksen aina. Helposti se unohtuu, allekirjoittaneelta ja yleensäkin suomalaisilta.

Mä olen kiitollinen siitä, että olen terve. Kun käy tarpeeksi lähellä, oppii arvostamaan asioita erilailla. Olen kiitollinen myös niille kahdelle enkelille, jotka eivät ole hylänneet mua vaikeuksien hetkellä. Olen kiitollinen siitä, että saan nukkua yöni rauhassa sängyssä, enkä jossain sillan alla pahvilaatikossa. Olen kiitollinen, että mulla on ollut ruokaa jokaisena elämäni päivänä. Me suomalaiset elämme paratiisissa, vaikka olemme monesti valittavia kusipäitä.

Nyt parin vuoden harmaan kauden jälkeen olen huomannut,että on paljon asioita mistä olen todella kiitollinen...

Ennenkaikkea loistavista vanhemmista,sisaruksista ja ystävistä jotka ovat ollet tukenani vaikeina aikoina.
Opiskelu- ja työpaikasta, siitä et olen saanut olla fyysisesti terve jne.
Eiköhän jokainen eletty päivä ole kiittämisen arvoista,oli se hyvä tai huono.

Olen kiitollinen elämästä, vanhemmistani, ystävistäni, terveydestäni.

Eihän sitä kaiken valituksen keskellä tämmöisiä edes muista :

Vaimo
Lapset
Vanhemmat
Kaverit
Koti
Hyvä työ
Hyvä kotimaa
Hyvä kansa ympärillä
Hyvä yhteiskunta

viimeisenä: kertaakaan en oo sairaalassa ollu syntymän jälkeen yötä (enkä paljoo päiviäkään)

Oishan noita paljonkin että kaikkia ees sais tänne listattua, että kaipa se on vaan listattava ne tuoreimmat:

-Uudelleen löydetystä ja aikasempaa vanhvemmasta motivaatiosta
-Ystävistä/kavereista/työkavereista jotka on katselleet välillä aika värikkäitäkin tempauksiani ja siltikään kukaan ei ole nostanut käsiä pystyyn vielä. :worship:
-taas on saanut hetken olla ihan terveenä ilman suurempia vaurioita :puuhunkoputus:

Ehkäpä ne tärkeimmät onkin sitten siinä

Hyvä threadi. Näistä asioista olen kiitollinen:

- välittävät ja rakastavat vanhemmat
- sisarukset ja heidän perheensä
- oma kulta
- ystävät ja kaverit
- terveys (välillä tämäkin tuntuu suhteelliselta käsitteeltä, kun oon välillä ihan liikaa kipeänä, mutta pahemmat sairaudet ovat ainakin toistaiseksi pysyneet poissa
- vaikka välillä tuntuu siltä, että minulla ei ole paljoa, en haluaisi olla kukaan muu kuin minä
- mukava harrastus ja sen tuomat muutokset elämäntapoihin ja fysiikkaan

- perhe (äiti, isä, sisko) ja hyviä ystäviä, jotka välittää minusta ja on puolellani vaikka ovatkin sitä mieltä että olen ihan omituinen.
- minulla on hyvä työpaikka mistä enimmäkseen en muista olla kiitollinen vaan märisen pikkuasioista
- ja hyvät työkaverit
- mukava kämppä ja riittävästi rahaa kaikkeen tarpeelliseen
- olen syntynyt a) suomeen b) tavalliseen kunnolliseen perheeseen, eli ei mitään alkoholi-, huume- tms. ongelmia c) terveenä.
- minulla riittää ainakin välillä voimia auttaa muitakin ihmisiä.

Kiitos tästä threadista. :)

Olkaa hyvät vaan!

:D

Kiitokset perheelle ja suvulle, ystäville, Suomelle ja VW:lle. Kiitoksia siitä, että saan tehdä työtä, josta pidän. Kiitos hyvästä terveydestäni ja kaikesta muusta.

Kiitos jo etukäteen lottovoitosta ja hienosta veneestä :thumbs:

En ala sen kummemmin luetteloa tekemään, mutta ilman sen kummempaa miettimistä tulee mieleeni eräs henkilö, jota pitäisi kiittää, vaikkei hän tätä sivustoa luekkaan.

Nimittäin entinen liikunnanopettajani, jonka ansiota on täysin se, että aloitin harrastukseni (YU). Itselleni ei olisi koskaan tullut mieleen aloittaa tätä harrastusta. Jo nyt, 3,5 vuoden harrastelun jälkeen voin sanoa, että en todellakaan turhaan aloittanut harrastustani.

Suur kiitos siitä :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom