Kiitollisuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Siitä että saa joka ilta mennä omaan sänkyyn nukkumaan. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Kiitollinen tämän harrastuksen aloittamisesta, ja muutoksista mitä se on tuonut tullessaan fysiikkaan, itsekuriin, ja elämäntapoihin
-ystävistä
-toisesta vanhemmasta, toista ei ole näkynyt, mutta korjataan se asia sitten joskus mahdollisille omille lapsille :)
-hyvistä hermoista ja lepposasta luonteesta
-draivista, työhön liittyvästä kunnianhimosta ja moraalista
-kahdesta vakituisesta työpaikasta

Minä olen kiitollinen:

- terveydestä, tätä ei voi koskaan korostaa liikaa
- siitä, että olen viimeinkin päässyt (ehkä lopullisesti) eroon syömisongelmistani
- ystävistä ja kavereista, varsinkin parhaasta ystävästäni, jonka tuki taannoisina vaikeina aikoina oli aivan korvaamatonta. Tsemppiä sinne rapakon taakse! :worship:
- omasta rakkaastani :haart: Uskomatonta, millainen yllätys (ja millaiselta suunnalta!) elämällä oli niin monen pettymyksen/eri syistä syteen tai saveen päättyneiden suhdeviritelmien jälkeen meikäläiselle varattuna :love:
-perheestäni, siitä että välit niin vanhempiin kuin veljeenikin ovat (ja ovat aina olleet) hyvät ja lämpimät. Ja siitä, että broidi on vaarallisesta harrastuksestaan huolimatta edelleen hengissä ja yhtenä kappaleena. Ollaan varovaisia siellä maailmalla!
- työstäni, vaikkei se aina niin mieluisaa olekaan - mutta mulla ON kuitenkin työtä, jolla elätän itseni ja kissani, ja rahaa jää myös harrastuksiin ja hauskanpitoon, vaikken rikas olekaan
- Muusa-kissasta olen tottakai myös kiitollinen, katti on terve ja hyväkuntoinen ja sulostuttanut emäntänsä elämää jo yli 10 vuotta :)
- työhöni liittyen, vuosikausien epätietoisuuden jälkeen olen viimeisimmän työni myötä viimeinkin löytänyt sen omimman alani ja "kutsumukseni", jota on tarkoitus ryhtyä opiskelemaan lähitulevaisuudessa

Eli itse asiassa - mullahan menee TODELLA hyvin! Tämän kun muistaisi silloinkin, kun pikkuasiat v***ttavat ja tekee mieli vain marista ja kitistä...

Jatkakaahan muut tätä ketjua, tällaisia positiivisia threadeja on aina ilo lukea! :)

Kiitollisuus:

- Pitkät, syvät yöunet viikonloppuisin
- Aamuiset spesiaaliherätykset :love:
- Vanhemmat
- Erityisesti laaja ystäväpiiri
- Laaja kaveripiiri
- Peräänantamaton luonne
- Rammstein: lukuisat naurut ja kicksit, kun virta on vähissä :)
- Mahtavat työkaverit
- Tutustumismahdollisuus maailman eri kulttuureihin
- Sykkivä sydän

Tällähetkellä:

-Hyvä työ
-Harrastus
-Terveys
-Perhe jossain kaukana.....

Mulla ei sittenkään mene kovin hyvin...

Aika pelkistettyä elämää elän, mutta siitä silti kiitollinen.

Haa, tämmöiset threadit saa todella hyvälle mielelle.

Itse aika usein mietin että kuinka hyvin asiat on, vaikka aina on sitä mieltä ollut että jotain puuttuu mutta olen oppinut ajattelemaan niitä "ei-niin" onnekkaita ja täten huomaan että elämässäni ei ole mitään valittamista.

Erittäin kiitollinen olen siitä että motivaatiota löytyi lähteä opiskelemaan.

Hyvä topic. Heti muuttui mieliala.

Tällä hetkellä kiitollinen hyvästä harrastuksesta jonka avulla jaksaa etiäppäin huonoinakin hetkinä.
-vanhemmat/perhe
-Oma perhe eli tällä hetkellä kissat :)
-Ystävät!
-koulu
-taloudellinen tilanne kohtuullisen turvattu, nälkää ei ole tarvinnut vielä nähdä.

Ihan meinasi unohtua. Sopranos alkaa tänään! Ja jos suomipoika vie pytyn kotio niin tämä jannu on enemmän kuin iloinen.

Kaikista eniten olen kiitollinen pienestä siskontyttärestä, jonka elämä ei ole itsestäänselvyys.

:haart:

Mulla on myös ihana perhe (ja suku) ja kohtuukiva duunikin :)

Kiitollinen voin olla siitä, että
-olen suhteellisen terve.
-työpaikastani ja siitä että töitä on.
-uudesta asunnosta Arabianrannasta.
-omasta rakkaasta naisestani
-siitä, että olen jaksanut opiskella valtavasti viime viikkoina

Mie oon kiitollinen, että löysin vahingossa tosi kuumottavan nakukuvan Saana Parviaisesta. Se ei näytä kauniilta, mut riettaalta. Sehän tässä panettaakin. Ihana.

Sit mie oon kiitollinen, että oli mukava päivä, vaikka nukuin vain 2-3 tuntia, ja että kivaa on vieläkin, vaikka edelleen olen koneella ja herätys on kuudelta.

Mie oon myös kiitollinen miun kaverista, joka käväs pitkästä aikaa ja oli tosi mukava jutella.

Mie oon kiitollinen, että maca on miun mielestä tosi HYVÄN makusta :) ja että se on myös TOOOSI terveellistä.

Mie oon kiitollinen, että panettaa.

Mie oon TOSI kiitollinen, että mie opin joka päivä itelle merkittävää uutta. Niin myös tänäänkin ja "tänäänkin" (vuorokausi onkin jo näköjään vaihtunut... uutta sekin, öhhöhhöö)

Mie oon kiitollinen, että mie oon vähemmän paska jätkä, kuin vielä vähän aikaa sitten.

Mie oon kiitollinen, että mie tiedostan edelleen olevani paska jätkä, niin jalat pysyvät maassa.

Kiva threadi! Olen kiitollinen seuraavista asioista:

- Että olen terve. Terveyttä ei monesti osaa arvostaa ennen kuin sen menettää mutta yritän kovasti.
- Että löysin liikunnan ja kuntosalin viiden vuoden tauon jälkeen
- Että on koti missä asua
- Että minulla on parhaat vanhemmat
- Että minulla on loistavaa aamukahvia juuri tällä hetkellä :)

Onhan niitä monia, mutta kaksi asiaa ovat varmasti perhe ja ystävät. Perheeni tukee minua kaikessa, vaikka olen usein todella töykeä heitä kohtaan. Välillä on erityisen paha mieli siitä kaikesta, mitä tässä vuosien varrella on tullut tehtyä. Mutta he ovat pysyneet tukenani, mistä olen kiitollinen.

Ystäväni jaksavat kuunnella minua, kun minulla on huolia. Siitä olen erityisen kiitollinen. Jo pelkästään se, että saa viettää aikaa heidän kanssaan, vie paskan fiiliksen pois, jos sellainen sattuu olemaan. Kuitenkin se mitä eniten arvostan, on se että he kuuntelevat kun minulla on huolia.

Kiitos :haart:

Oon eniten kiitollinen siitä kun mun eksä jätti mut vuosi sitten.

Oon kans kiitollinen siitä, miten eräs tapahtuma pari kuukautta sitten muutti elämän paljon sosiaalisemmaksi. Enää ei tarvitse viettää viikonloppuja yksin kotona.

Oon kiitollinen myös siitä miten oon onnistunu saamaan naispuoleisen kaverin, vaikka sitäkin tekis mieli vähän :pano: mut oon kiitollinen siitä että oon onnistunu pitään noin tunteet aika hyvin kurissa sen kohdalla.

Oon vaan niin kiitollinen mun elämälle ja ihmisille sen ympärillä. Sekä sille kuinka paljon oon onnistunu muuttumaan rohkeammaksi ja varmemmaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom