Kiireisen aamupala

Ei ne tauot ole välttämättömiä. Tein tuossa alkusyksystä 8 h päivää autolla ajaen ilman yhtäkään taukoa. Kerran taisin lounaalla käydä. Nopeasti siihen tottui. Juoksukahvit huoltsikalta ja prode patukka naamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anteeksi off-topic, mutta missä töissä voi syödä aamupalan heti, kun työpaikalle pääsee?
Pakko tähän vielä kertoa että itekkin oon ollu töissä paikassa missä aamusta _aina_ se ensimmäinen 20 min oli pelkkää kahvinjuontia ja rupattelua, ja sen aikana oli vielä ihan ok kaikille vaikka tulikin vähän myöhässä töihin :D

Mutjoo, itellä on tapana kans syyä aamulla mikropuuro, herajuoma ja mandariini, suht nopea ja ravitseva.

Raksalla työskennellessä keitin kananmunat illalla valmiiksi, aamulla sitten munia, ruisleipää ja punasta maitoa.

Nykyään vetäsen 250g rahka + 50g kaurahiutale + 2dl mehukeitto + 2dl maito + joku hedelmä + 10g rypsäri -smoothien. 600+ kcal ja menee alas oikein nätisti. Vaikka yliopistolusmuilijana ehtisin viettää ruokapöydässä tunnin joka aamu, pidän enemmän tuommoisesta liukkaasti nieltävästä energiapommista. Jonku puuron syöminen heti herättyäni, hyissss miten puistattava ajatus.

Toi pätkäpaasto homma on kyllä toimiva juttu, ku itekään en mitään pahanmakusta tai "paskaa" jaksa syödä. Välillä liikuntaa tulee kuitenkin sen verran paljon ja päivät on kuormitukseltaan erilaisia, että aamupala vaaditaan. Kaikista hätäsin aamupala on Questin protskupatukka ja ehkä kylkeen jotain, etenkään jos mitään rankempaa fyysistä suoritusta ei oo päivän aikana tiedossa. Nyt oon muutamana aamuna vetässyt netistä soveltamallani ohjeella sellasen juoman, johon tulee pari taatelia, lusikallinen kookosöljyä, 2 raakaa munaa, kanelia, kardemummaa ja piparimaustetta. Sit joukkoon vähän vielä maustamatonta/suklaanmakusta hera, kiehuvan kuumaa vettä ja blenderiin. Pikakahviakin voisi kai joukkoon kokeilla. Aivan törkeen hyvää ja on muuten nopee! :)

...pari taatelia, lusikallinen kookosöljyä, 2 raakaa munaa, kanelia, kardemummaa ja piparimaustetta. Sit joukkoon vähän vielä maustamatonta/suklaanmakusta hera, kiehuvan kuumaa vettä ja blenderiin. Pikakahviakin voisi kai joukkoon kokeilla. Aivan törkeen hyvää ja on muuten nopee! :)

Hei kuule, nyt on aika mielenkiintonen resepti sulla! Tuleeko tosta siis sellanen laiha, kahvin/teen tapanen juoma, vai enemminkin pirtelö?

Hei kuule, nyt on aika mielenkiintonen resepti sulla! Tuleeko tosta siis sellanen laiha, kahvin/teen tapanen juoma, vai enemminkin pirtelö?

Melkosen laiha siitä tulee. Pillillä mä sen oon imassu. Toi hera tuo siihen vähän kuohkeutta, mutta kyllä se enemmän sellasena kahvi/teenä menee. Suosittelen testaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom