**KIIRE** Digikamera tytölle tänään alle 180e

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Swat
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tänään olis tarkotus mennä ostaan tytölle kamera ja ollaan ajateltu canon a400 mallia ~160e. Eli jos nyt jollain sattus olemaan käytännön kokemusta ton hintaluokan kameroista niin äkkiä sitten vinnkkiä...

luulen että ei parempaa tohon hintaan löydy,mutta kysyn kuitenkin.

Niin ja siis toivottavaa on, että on helppokäyttöinen, naiselle kun on tulossa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mä Canonin puoleen ite kallistuisin ja ite käytän. Ei ole mikään kallis kamera mikä itselläni on A40 ja tälläkin saa ihan hyviä kuvia.

Canonit on ihan hyviä ja luotettavia kameroita. Lisäksi niissä on suomenkieliset valikot ja ne nyt ainakin yleensä lisää käytön helppoutta.

Kävi sitten nii että ei löytyny kauposta tota mallia,ilmeisesti on suosittu? Onkos HP kamerat mistään peräsin? ei uskallettu ostaa kun ei sitten oikeen tiedä miten ne skulaa ym.. samoissa hinnoissa kyllä pyöritään.. Itellä oli kyllä joskus hp 2megan kamera ja pattereita/akkuja söi ihan älyttömästi,mutta kuva oli hintaansa nähden (65e) loistava.

Mulla ois tarpeettomana käyttämätön Hp:n R707, takuuta jäljellä melkein vuosi. Hintaa ois 200 ekuu, neuvotteluvaraa löytyy! Kone vantaalla.
Käy kattelemassa HP:n sivuilta vähän tietoa laitteesta!
Kamerassa on 5 megapikseliä, lithium-akku, joka kestää huomattavasti paremmin kun tavalliset sormiakut! Hinta-laatusuhde on hyvä.

Laita meilii tulemaan jos kiinnostaa!

HP:sta sen verran, että itse en suostu ostamaan enää yhtäkään HP:n tuotetta. Omia ja kavereiden kokemuksia nähneenä en voi kuin ihmetellä miten ne vehkeet ei vaan yksinkertaisesti voi pysyä ehjinä (tulostimet & digikamerat pääasiassa hajoaa alle puolen vuoden käytöllä).

Itellä on Canon A300 ollu n. vuoden. Hyvä ja selkeä peruskamera.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom