Kiinteyttä kroppaan

shkr sanoi:
Noniin - nytten ollaankin jo tiputettu tuohon 90kg ja otinpa muutaman kuvan dieetin aikana; ennen ja jälkeen. Huomaa ainakin jälkikäteen, että kyllä sitä läskiä on jo jonkun verran palanut :D Tässä vielä linkki vertailukuvaani - kuva on sitten melko iso: http://img514.imageshack.us/img514/6261/vertailukuva6wl.jpg

Todellakin huomaa eron. Onneksi olkoon pudotuksesta. Tuliko lipsumisia missään vaiheessa :)?

reenailija sanoi:
Tosi hyvin lähtenyt! Kerroppas vähän tämänhetkisiä nostotuloksia, jos saa udella...?

Penkistä 110kg - aloitusvaiheessa n.104kg - en ole paljoa penkillä reenaillut noita rintoja - enimmäkseen taljoissa. Muita max-tuloksia en ole kokeillut - jalkaprässistä menee varmaan vieläkin nuo 375kg :D

CTi2 sanoi:
Todellakin huomaa eron. Onneksi olkoon pudotuksesta. Tuliko lipsumisia missään vaiheessa :)?

Ketogeeniselle siirryin ja pidin sunnuntaisin pienimuotoisen "tankkauspäivän". Tosin en vetänyt, kuin hitaita hiilareita :rolleyes: Ei noita lipsumisia oikein sattunut muuten, kuin alkoholinkäytön ja 18-vuotis-syntymäpäivien yhteydessä :D:kippis1:

MonkeySpanker sanoi:
pöh, ei toiminut linkki vieläkään, vaikka kopi-peistaisi toiseen ikkunaan
heitäs kysymysmerkki osotteen perään.

ja ketjun aloittajalla hienosti tulosta tullu :thumbs:

Todella hyvin on lähtenyt:thumbs:
Melkein kateus tässä iskee:D

Keila sanoi:
Aika hyvinhän siinä on lähtenyt kun housutkin meinaa tippua jalasta... :D

Joo kokoa pienemmät housut piti tilata, ku aikasemmat tippuu hyppiessä jalasta - housut oli siis vyötäröstä liian isot ;)

Onneksi olkoon vaan minunkin puolesta, itelläkin alkaa dietti tossa ihan pian. Ja on mukava nähdä miten omanikänen on saanut itseään parempaan kuntoon. Tsemppiä myös jatkossa!

Heipsan!

Olen uusi pakkislainen ja haluaisin kysellä teiltä viisaimmilta hiukkasen neuvoja:
Onko palkkarin yhteydessä pakko saada nopeita hiilareita vai riittääkö jos vedän whey80 50g ja tunnin sisään puuron? Jos hiilareita täytyy saada, käykö esim. omena protskutrinksun kanssa?

Olen myös kuullut, että prodetrinkistä enne reeniä ois hyötyä. Tähän asti olen syönyt rahkaa ja hedelmän n.1,5h ennen reeniä, ajaako saman asian?

Ja sitten vielä viimeiseksi: olen lisänyt proteiinia ruokavaliooni n.150-180g/pvä ja painan n.60, eli siis n.2,5-3g/painokilo. Kehitystä näyttää tulevan hyvin, ja hiilarit tulee lähinnä vihanneksista, hedelmistä, aamupalalla ruisleivästä ja treenin jälkeen puurosta:rock: . Muistan kuitenkin ostain kuulleeni, että liiallinen proteiinimäärä voi olla haitallista. Onko näin? Ja mikä on kokoiselleni proteiinin yläraja, jos sellaista on?

Kiitoksia paljon jo etukäteen! :worship:

Pompula sanoi:
Heipsan!

Olen uusi pakkislainen ja haluaisin kysellä teiltä viisaimmilta hiukkasen neuvoja:
Onko palkkarin yhteydessä pakko saada nopeita hiilareita vai riittääkö jos vedän whey80 50g ja tunnin sisään puuron? Jos hiilareita täytyy saada, käykö esim. omena protskutrinksun kanssa?

Palkkariin maltoa eli nopeaa hiilaria niin lihakset saavat nopeasti energiaa ja katabolia ehkäistään. Omena ajaa saman asian, mutta vielä paremmin toimisi banaani. Puuro olisi hyvä aamulle ja päivälle sitten muuta hiilihydraattia, mutta jos homma pelittää niin ei siinä mitään.

Pompula sanoi:
Olen myös kuullut, että prodetrinkistä enne reeniä ois hyötyä. Tähän asti olen syönyt rahkaa ja hedelmän n.1,5h ennen reeniä, ajaako saman asian?

Proteiinidrinkistä saadaan vapaita aminohappoja vereen. Kyllähän tuo rahka ainakin minun mielestäni toimii.

Pompula sanoi:
Ja sitten vielä viimeiseksi: olen lisänyt proteiinia ruokavaliooni n.150-180g/pvä ja painan n.60, eli siis n.2,5-3g/painokilo. Kehitystä näyttää tulevan hyvin, ja hiilarit tulee lähinnä vihanneksista, hedelmistä, aamupalalla ruisleivästä ja treenin jälkeen puurosta:rock: . Muistan kuitenkin ostain kuulleeni, että liiallinen proteiinimäärä voi olla haitallista. Onko näin? Ja mikä on kokoiselleni proteiinin yläraja, jos sellaista on?

Liiallisesta proteiinista on haittaa, jos sinulla on munuaisten vajaatoiminta tai muu munuaissairaus. Muuten voit melko huoletta ottaa jopa tuon 3 g proteiinia per painokilo. Sinun painoisellesi yläraja olisi kuitenkin paremminkin 2 g/painokilo. Laskukaavahan tähän kuuluu, että 2xrasvaton paino.

Back
Ylös Bottom