Kiinnostaisiko yhteisellä teemalla oleva logotarra esim. tietokoneeseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
Kiinnostaako palstan lukioita hankkia tällaisia kiiltopintaisia kohotarroja, mitä voi esimerkiksi laittaa tietokoneen koteloon, monitorin etupaneeliin tai johonkin muuhun esineeseen. Tietenkään tämä ei ole kaikkien juttu, mutta etenkin tietokoneita käyttäviä saattaa kiinnostaa? Tarrojen koko 25mm x 25mm, samankokoinen kuin useiden laitteiden mukana tuleva valmistajan tarra. Hintaa tulisi olemaan 2,9 € kpl + 0,65 € kirjemaksu eli kokonaissumma tarralle = 3,55 € (Edit: tietty kirjeeseen mahtuu vaikka 4 tarraa, jos useampi kelpaa...). Minä saan voittoa 10 c / tarra, eli kun kaikki tarrat on myyty, olen 5 € rikkaampi! Tarkoitus tässä siis ei ole minun rahastaa, vaan kun itse haluan tuollaisen tarran ja yksi tarra on liian kallis tehdä, niin 50 tarraa on jo inhimillisen hintainen.

Tarran kuvio ei ole vielä päätetty, mutta jokaisella on tietty eri mielipide asiasta, niinpä ehkä olisi parasta pysyä jossain yksinkertaisessa, tutussa teemassa, esimerkiksi:
attachment.php

Jos teillä on kuvaehdotus, jonka uskotte ehkä kelpaavan myös 50 toiselle henkilölle, niin sitä saa ehdottaa.

ihan hyvä idea, kuinkas jos otan vaikka 4 tarraa, niin hinta olisi 12.25, mitäs mä nyt niin monella mut kuitenki, eli toi kirjemaksu luonnollisesti vaan yhestä, katotahan jos tää projekti saa tuulta alleen

Hyvä idea. Oletko Mixu joku tarraguru vai mistä idean sait?
Itseä kiinnostaisi enemmän joku isompi tarra, esim auton takalasiin tms, mutta kyllähän tuonlaisetkin tarrat paikkansa löytää.

Idea itse asiassa tuli mieleen, kun sain Antec- koteloni, missä on tuollainen tyhjä kolo keskellä etupaneelia tarraa varten.
100396.jpg

Ekaksi ajattelin siihen jotain futuristista, kuten tämä
ms_wheelchair-01.jpg
tai tämä
hal9000.jpg
. Mutta sitten tajusin, että jos itse saa valita, niin jokainen haluaa jonkun itselleen rakkaan kuvan ja sillon siitä valinnasta ei tule mitään. Joten kun aihe on pakkisaiheinen, niin vaihtoehtojen määrä jää pieneksi ja kuitenkin tarra osoittaa, että on myynyt sielunsa palstalle :)

Edit. Saksasta saisi itse asiassa tarroja n. 40% halvemmalla... joten tarrojen hinta putoaisi tuostakin vielä. Mut jos tarrat tulee perille on osoittautuu scheisseksi, niin mitens motkotat sinne güntherin maahan....

Eli toistaakseni itseäni:
jos kiinnostaa tuo pakkisaihe, niin ilmoittakaa tähän threadiin, ilmoittaminen ei sido mitenkään, jos sitten tarpeeksi kiinnostuneita on, niin kysyn joskus myähemmin uudestaan, ovatko kaikki edelleen kiinnostuneita ja jos ovat , niin ruvetaan miettimään tilaamista.

Mixu sanoi:
Minä saan voittoa 10 c / tarra, eli kun kaikki tarrat on myyty, olen 5 € rikkaampi!
No miksi ihmeessä et ota tuosta voittoa vaikkapa 2 € per tarra? :confused: Moni tarran haluava varmasti maksaa sen pari euroa ekstraa kuin lähtee itse tuollaista valmistamaan.

Tomi sanoi:
No miksi ihmeessä et ota tuosta voittoa vaikkapa 2 € per tarra? :confused: Moni tarran haluava varmasti maksaa sen pari euroa ekstraa kuin lähtee itse tuollaista valmistamaan.

Toi 2 euroa lisää hintaa nostaisi kynnystä monelle palstalaiselle liian suureksi, se on niin hurja rahamäärä, sillähän voi ostaa vaikka mitä. Lähden siitä liikkeelle, että jos omakustannehintaan mennään, niin saan enemmän kiinnostuneita.

Ja hölmöähän se on perua sanojaan ja alkaa nostamaan hintaa, jos huomaa että porukka on valmis enemmänkin maksamaan, kuin millä alunperin oli myymässä....

Noniin, kamoon, eikö nyt anneta Mixulle vähän vaivannäöstä tippiä ja laitetaan vaikka edes 5 euroa tarran hinnaksi? Ei mene ihan Pelastusarmeijalle tuo Mixun touhu. :)

ps. Mixu, muista nyt sitten hyvä mies vaihtaa tuo Antecin TruePower-paskakasa johonkin oikeaan virtalähteeseen! :D Itselläni sama kotelo, mutta virtalähteeksi vaihdoin Nexuksen 380-wattisen...

Tomi sanoi:
Noniin, kamoon, eikö nyt anneta Mixulle vähän vaivannäöstä tippiä ja laitetaan vaikka edes 5 euroa tarran hinnaksi? Ei mene ihan Pelastusarmeijalle tuo Mixun touhu. :)

Ei viis euroa paha oo, ja Mixu näkee kumminkin vaivaa ton asian eteen :)

twinlab sanoi:
Ei viis euroa paha oo, ja Mixu näkee kumminkin vaivaa ton asian eteen :)
Aivan.. Tuskin se kenenkään taloutta kaataa ja kun kiinnostustakin kerta on..
Kannatetaan :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom