Mixu
Ei vain tajua
Kiinnostaako palstan lukioita hankkia tällaisia kiiltopintaisia kohotarroja, mitä voi esimerkiksi laittaa tietokoneen koteloon, monitorin etupaneeliin tai johonkin muuhun esineeseen. Tietenkään tämä ei ole kaikkien juttu, mutta etenkin tietokoneita käyttäviä saattaa kiinnostaa? Tarrojen koko 25mm x 25mm, samankokoinen kuin useiden laitteiden mukana tuleva valmistajan tarra. Hintaa tulisi olemaan 2,9 € kpl + 0,65 € kirjemaksu eli kokonaissumma tarralle = 3,55 € (Edit: tietty kirjeeseen mahtuu vaikka 4 tarraa, jos useampi kelpaa...). Minä saan voittoa 10 c / tarra, eli kun kaikki tarrat on myyty, olen 5 € rikkaampi! Tarkoitus tässä siis ei ole minun rahastaa, vaan kun itse haluan tuollaisen tarran ja yksi tarra on liian kallis tehdä, niin 50 tarraa on jo inhimillisen hintainen.
Tarran kuvio ei ole vielä päätetty, mutta jokaisella on tietty eri mielipide asiasta, niinpä ehkä olisi parasta pysyä jossain yksinkertaisessa, tutussa teemassa, esimerkiksi:
Jos teillä on kuvaehdotus, jonka uskotte ehkä kelpaavan myös 50 toiselle henkilölle, niin sitä saa ehdottaa.
Tarran kuvio ei ole vielä päätetty, mutta jokaisella on tietty eri mielipide asiasta, niinpä ehkä olisi parasta pysyä jossain yksinkertaisessa, tutussa teemassa, esimerkiksi:
Jos teillä on kuvaehdotus, jonka uskotte ehkä kelpaavan myös 50 toiselle henkilölle, niin sitä saa ehdottaa.