Kiinnostaisiko yhteisellä teemalla oleva logotarra esim. tietokoneeseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Paita

Mike sanoi:
Onko porukalla muuten muita ehdotuksia Pakkistuotteiden suhteen? Voisimme tehdä jotain ei niin aiheeseen liittyvää Pakkiskamaakin.

Opiskelujen ohessa tein 4 vuotta hommia Makuunissa,(roska työpaikka, mutta se onkin jo eri juttu). Työpaidat olivat loistavia! kestäviä, todella istuvia, hyvännäköisiä ja voisin kuvitella että ei mahdottoman hintaviakaan. Merkkinä james Harvest sports wear.

Työsuhteen loputtua otin saamani paidat mukaan, t-paita sekä pitkähihainen. Oon pitänyt niitä treeneissä, vapaalla ja jopa viihteellä.

paidan materiaali on cotton 90% ja 10% lycra. En tiedä mistä ex-työnantajani niitä tilasi mutta sekin selvinnee. Paitoihin sai broodeeraukset sekä hihaan, eteen että taakse(eli varmaan mihin vaan).

Tuollaiset pakkotoistologolla ja vaikka jollain iskevällä sloganilla, niin tänne tulee ainakin tilaus samantien yhdestä pitkähihaisesta ja t-paidasta. :worship:

Veikkaan että kiinnostusta löytyy kohtuullisen runsaasti.

Liitteet

• Paidat.webp
    Paidat.webp
    69,6 KB · Katsottu: 492
23 tarraa alustavasti varattu, onhan se hienoa että monia kiinnostaa, mutta realistisuuden nimissä mulle jäis yli puolet tarroista syliin näillä näkymin :( siksi olen odottanut että lista vielä kasvaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom