Kiinnostaako Mac?

ite en ole macceihin tutustunut. joten voisiko joku kertoa miksi macci olisi muita parempi? minkälaiseen käyttöön se parhaiten soveltuu.

ps. kannettavan vaihto kohta edessä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En viitsi uutta threadia tehdä, joten mennään tällä...

Daamilla on iMac, käyttiksenä 10.4 Tiger, ja nyt siitä pitäis vissiin tehdä nettikone hänelle. Mikä virussofta kannattaa hankkia? Norton Internet Security for Macintosh? Emännälle oli liikkeessä sanottu, että "ei siihen mitään virustorjuntaa tarvi", :eek: mutta kyllä mä kelasin, että hyvähän se olis olla.

Mielipiteitä? Onko virustorjunta Macissa muka rahan haaskausta? Itse en sitä usko...

JoAT sanoi:
Mielipiteitä? Onko virustorjunta Macissa muka rahan haaskausta? Itse en sitä usko...
Edellisen kerran tullut käytettyä virustorjuntasoftaa joskus 10 vuotta sitten. Mac OS X:llä ei ole viruksia, ja Officen makroviruksetkin taitaa olla aika harmittomia Macilla... Järjestelmäasetuksista kannattaa ehkä ruksata palomuuri päälle (Järjestelmäasetukset -> Jako -> Palomuuri).

Komppaan shapea. OSXllä ei ole hätää viruksista. Tarkista että palomuuri on päällä, kuten ^neuvottiin. Laita rahat johonkin kivaan ja ilahduta emäntää:)
Mäkkifoorumeita ja sivustoja lukemalla voi pitää itseään ajan tasalla näissä
OSX-virus huhuissa, huhuja ne ovat olleet tähän asti.

en tiedä onko jo mainittu kyseistä sivua http://www.hopeinenomena.net on hyödyllinen sivusto.
Nykyään voi Intel-pohjaisiin macceihin asentaa myös Win XP:n. Itse asensin sen juuri pari päivää sitten mutta ei siitä ole mihinkään muuhun kuin pelaamiseen.
Ei ole ollut mitään yhteensopivuusongelmia muiden pc-käyttäjien kanssa ja yliopiston koneet ovat 90% pc:ta ja tähän mennessä kaikki toimineet niiden kanssa.
Jos istuu paljon netissä, käsittelet kuvia, haluat säästää hermojasi, mac on hyvä valinta :)

Back
Ylös Bottom