Kiinalaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän se tietenkin on etovaa sahailla esim. porojen ei-niin-tuoreista ja verisistä kalloista sarvia irti, jotta ne voidaan rahdata thaimaaseen potenssilääkkeenä. Onhan se kauheaa kun eläimiä tapetaan liukuhihnalta ja kyllähän se nyt on ituhippi-Liisan, 15v asia jos joku kiinalainen nylkee elävältä elukan..

Oikeasti, ne on vaan eläimiä. Eikä se suomen lihantuotantokäytäntökään kovin inhimillinen ole, hakekaapa vaikka töihin teurastamolle/lihatehtaalle jne. ja huomaatte. Asiasta saa vääntää peistä, muttei tule hullua hurskaammaksi.

Huolissaan olen vasta sitten kun tuota aletaan tehdä lapsille, vauvoille, naisille tms. siviileille. Sodassahan noita raakuuksia aina sattuu, mutta minkä teet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta sä et saa ituhippiä tekemälläkään. Tosiasia on kuitenkin se, että vaikka ne on "vain eläimiä" niin niitä ei noin pitäis kohdella.. Sanoohan sen jo järkikin. Pelottavaa ajatella, että joku voi esittää tollasen kommentin katsottuaan ton pätkän..

Tuota paljon enempi mua kiinnosti se eilisessä Hesarissa ollut pikkujuttu niistä suurinpiirtein 50 000 koirasta jotka Kiinassa tapettiin vesikauhu-uhan vuoksi. Oli kuulemma porukka kiertänyt kaduilla hakkaamassa porukan lemmikkejä kuoliaaksi ja yöllä houkutelleet ne haukkumaan jotta olisi helppo paikallistaa ja tappaa. Ai niin, tietty nohevalle, itse koiransa tappaneelle maksettiin 50centtiä korvausta.

On se kyllä vähän sellainen mesta että oksat pois.
Kuvitellaan nyt tälläinen hypoteettinen tilanne, että asuisin Kiinassa jne. Jos joku vitun aurauskeppi-kinukki (tai ihan sama monta olis ollut) olis hakkanu meidän koiran kuoliaaks vesikauhu-uhan takia omasta pihasta ja hänet itse teosta saisin kiinni niin sais palokunta letkulla vaan jäljet huuhdella jätkästä/jätkistä..:curs:
Mulla nyt ei tähän mitään järkevää sanottavaan ollut, mutta oli pakko sanoa. ;)

Kuvitellaan nyt tälläinen hypoteettinen tilanne, että asuisin Kiinassa jne. Jos joku vitun aurauskeppi-kinukki (tai ihan sama monta olis ollut) olis hakkanu meidän koiran kuoliaaks vesikauhu-uhan takia omasta pihasta ja hänet itse teosta saisin kiinni niin sais palokunta letkulla vaan jäljet huuhdella jätkästä/jätkistä..:curs:
Mulla nyt ei tähän mitään järkevää sanottavaan ollut, mutta oli pakko sanoa. ;)

Ja senkun olisit tehny niin olisit päätny osaks niitä kivoja joukkotelotuksia mitä kiinasssa tehdään. Stadioni täyteen tuomittuja niskalaukaus ja btw. Kiinassa saa pankkiryöstöstäkin kuolemantuomion.

Otsikon voisi ehkä muotoilla paremmin, tämä thread ei kyllä liity kiinalaisiin mitenkään. Myös muissa aasian maissa kohdellaan eläimiä kaltoin ja ymmärtääkseni myös parissa "länsimaassakin".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom