Kiinalaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee kyllä aina hirveä olo, kun katsoo tota...

Kuitenkin, ei sitä enää pysty/jaksa katsoa... En suosittele kenellekään. Menee lopullisesti usko ihmisiin:

mummy-reclining.jpg

Kyllä ne elukat pitäs kunnolla lopettaa ennen sitä nylkemistä.. :itku: Kyllä on härskiä meininkiä! :urjo:

Tuota paljon enempi mua kiinnosti se eilisessä Hesarissa ollut pikkujuttu niistä suurinpiirtein 50 000 koirasta jotka Kiinassa tapettiin vesikauhu-uhan vuoksi. Oli kuulemma porukka kiertänyt kaduilla hakkaamassa porukan lemmikkejä kuoliaaksi ja yöllä houkutelleet ne haukkumaan jotta olisi helppo paikallistaa ja tappaa. Ai niin, tietty nohevalle, itse koiransa tappaneelle maksettiin 50centtiä korvausta.

On se kyllä vähän sellainen mesta että oksat pois.

mä en kyllä usko että toi on mitenkään tilattu pätkä,niin paljon on tv:stä tullut dokkareita ja ohjelmia miten noi elikoitaan kohtelee,joskus silminnäkijässä tuli juttua miten koiria kasvatetaan ruuaksi ja kohdellaan aika tylyä menoa,samoin noissa kiinalaisissa ruoka ohjelmissa näkee miten ne nylkee käärmeitä elävältä jne.

Kertokaas joku mulle, miksi ne pitää nylkeä elävänä? Luulis olevan helpompaa repiä se turkki/nahka kun otus ei pistä vastaan.

Onneksi luin kommentit ennenkuin latasin. Kaikkea kauheuksia mitä ihminen tekee toiselle voin katsoa ja kulmakarva voi kohota aavistuksen, mutta en luontokappaleiden vahingoittamista

Mä en uskois mitään, minkä lähteenä on Peta.

Tuo "ne syö koiria, ne on sydämettömiä", juttu on ihan harhaa: Me itse syömme lehmiä ja sikoja minkä kerkiämme. Koira ei ole erityisen älykäs eläin, kuten esim. delfiini, jota en kyllä söisi. Paitsi jos se maistuu erityisen hyvälle, eikä laji ole vaarassa kuolla sukupuuttoon.

Joo-o, kiinalaiset turkistarhaajat kaikkine sarvineen ja teräväksi viilattuine kulmahampaineen ovat varmasti toivottaneet kuvaajat tervetulleeksi mielellään.

PETA:n eläin"suojelijoiden" tilaama video, joka on yhdistyksen filosofian mukainen. Tarkoitus pyhittää keinot.

mä en kyllä usko että toi on mitenkään tilattu pätkä,niin paljon on tv:stä tullut dokkareita ja ohjelmia miten noi elikoitaan kohtelee,joskus silminnäkijässä tuli juttua miten koiria kasvatetaan ruuaksi ja kohdellaan aika tylyä menoa,samoin noissa kiinalaisissa ruoka ohjelmissa näkee miten ne nylkee käärmeitä elävältä jne.

Tylyä menoa koiran kasvatus Kiinassa = ei oteta sänkyyn yöksi nukkumaan ja juoteta kermaa tuttipullosta, syötetä sisäfilettä posliiniastioista?

Millä tavalla se koira eroaa lehmistä tai hevosista, joita kyllä porukka syö vailla omantunnontuskia?

Tylyä menoa koiran kasvatus Kiinassa = ei oteta sänkyyn yöksi nukkumaan ja juoteta kermaa tuttipullosta, syötetä sisäfilettä posliiniastioista?

Millä tavalla se koira eroaa lehmistä tai hevosista, joita kyllä porukka syö vailla omantunnontuskia?

Mä oon vähän samaa mieltä.

Jos eläin lopetetaan asiallisesti ja käytetään ravinnoksi, niin antaa mennä. Turha täältä tuhansien kilometrien päästä on mennä ulisemaan mitään, miten ihmisten pitäs elämänsä elää.

Itsestäni ei olis lopettamaan mitään hiirtä suurempaa, paitsi e h k ä pakon edessä. En tiedä, koska tuollaista pakkoa ei ole vielä tullut eteen.

Ne, joita koirien tappaminen inhottaa, niin pitäis mennä teurastamolle katsomaan, miten ne joulukinkun ja pikku karitsat huutaa vaahto suussa elämänsä puolesta turhaan, kun sähkötainnutus/lopetus epäonnistuu. (Harvemmin näin kyllä täällä tapahtuu)

Voin kuvitella myös hindun naamat, jos näkis jumalan kuvansa tapettavan brutaalisti liukuhihnalta.

Pitäis varmaan jo pikkuhiljaa oppia! Ei pitäis katsoa näitä videoita.. Tieto lisää tuskaa.. Reilumpaa toi homma olis jos ne eläimet ois voitu vittu lopettaa kunnolla ennen nylkemistä..

Sairain tyyppi noista on se joka kuvaa ton videon. Miks kukaan haluu videoida tollasta kuraa? Saatana :curs:

Mun tekis mieli nylkeä joku noista ihmisistä! Rahalla sekin varmaan onnistuis...

noh eiköhän suomessa kuitenkin pyritä edes noudattamaan ja valvomaan eläinsuojelulakia ja olla aiheuttamatta ylimääräisiä kärsimyksiä niille oli se koira,kissa,sika tai mikä hyvänsä, ainahan sattuu yksittäistapauksia mutta kiinalaisilla toi rääkääminen näyttää olevan maan tapa.

http://www.furcommission.com/news/newsC7.htm

Kannattaa muuten vilasta myös (reilua kritiikkiä sitten käyttäen, koska kyseessä on tuottajien oma yksinkertaistettu maailmankuva) Penn & Tellerin Bullshit!-sarjan 2. tuotantokauden 1. jakso, joka liittyy juuri Petaan oleellisesti. Tai sitten joku http://www.petakillsanimals.com/ tai laittaa vähän hakusanoja googleen.

On siinä hieno ja uljas järjestö. Arvostan melkein yhtä paljon kuin jotain skientologeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom