Kiihottuminen häiritsee lukemista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiewi
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs ahdasmielistä tossa oli???

Siis se oli minun mielipiteeni asiasta, ja jos olet toista mieltä niin se on mulle ihan sama.

Jos luit lauseeni tarkasti viittasin siihen että netissä on näitä saatanan urpoja ketkä kusettaa olevansa jotain muuta mitä ei ole. Mun mielestä se on vitun idiottimaista kusettaa koneen takana ja saada itsellensä jotain tyydytystä siitä että saa jonkun kiinnostumaan itsestänsä semmoisena mitä ei ole.

Jos netistä seuraa hakee niin hakekoon omana itsenään.

Toi sun salivertaus ampui kyllä vähän yli. Eihän se liittynyt asiaan millään tavalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi! Olen 16-kesäinen tiukkavartaloinen (ja muutenkin tiukka ;) )
nuori neito Nurmijärveltä! Haen rehellistä miehenalkua, tai kenties
jopa vähän varttuneempaa karvaista miestä. Mela ku mela.

Yhteydenotot:
050-4648469
tosi.isotissinen.blondi.nurmijärveltä@hotmail.com

-Lovella Pirjo

Teräsmies: Viittasit nettideittailuun, piste.

"Voiko olla säälittävämpää hakea seuraa netistä, jos sitä muuten saa, niin sit voi olla saamatta. Vai onko se niin kiehtovaa esittää netissä semmoista mitä ei oikeasti ole... "

Miten toi pitäisi ymmärtää...? Oletuksena on että seuraa haetaan netistä jos sitä muuten ei saada ja se on säälittävää. Lisäksi seuraa haetaan esittämällä jotain muuta mitä ollaan.

Toi odun juttu kyllä pitää paikkansa. Aika tyypillinen ilmoitus on juuri: "17-vuotias isorintainen blondi hakee seksiseuraa. Kirjoita minulle fantasiasi miten ottaisit minut. Paras kirjoitus palkitaan..."

Jees pahoittelen superman. Pitkä työpäivä pistää välillä kärttyiseksi. Ei se kirjoitus mun maailmaani kaatanut.

-K

Yeah, that`s ok.

Ei se mitään. Ehkä kirjoituksistani ei saa selvää kun pienessä flunssahöyryissä täällä kirjoittelen ja vitutus alkaa olee huipussaan.

Originally posted by paddington
Aikaisemmin oli säälittävää ylipäätään surffata netissä. Näin ne ajat muuttuu... :cool:

Niinpä. Minäkin muistan, kun lukioaikoina vuonna miekka ja kilpi yksikin luokan jock (joskus aikoinaan harrastanut hiihtoa, sittemmin Ö-sarjan kaukalopalloa ja satunnaista salillakäyntiä, mikä tietenkin oli noussut päähän :rolleyes: ) ihmetteli mun tietokoneharrastuksiani. Jos juttelin jonkun kaverin kanssa esim. jostain uutuuspelistä, piti oitis tulla utelemaan että "Mites montaa tuntia sää pelaat? Eiks sulla oo muuta elämää?".

Puolitoista vuotta lukion loppumisen jälkeen epävirallisissa luokkabileissä kuulin, kuinka kyseinen kaveri selitti suureen ääneen kuinka hän lukee aina lehdet netissä ja netti sitä ja netti tätä. Kuin ihmeen kaupalla onnistuin olemaan kommentoimatta. :cool:

Oonkohan mä sitten nörtti-bodari ku tietsikkaa käytän aika paljon sen lisäksi että käyn salilla? Suurin osa kuluu kyllä tähän pakkotoiston lueskeluun mutta minkäs sille voi ku tää oon niin hyvä.

Eikös baarissa juuri esitetä yhtä sun toista ja erilaisilla kemikaaleilla muutetaan käyttäytymistä eli 'luonnetta'?

Mun mielestä netissä on helppo olla oma itsensä enkä todellakaan ymmärrä miks kukaan esittäis jotain muuta ku on. Tosin olen tietysti huomannut näin tapahtuvan, enkä voi kuin sääliä niitä tyyppejä.

Nimim. Fat22 @ Kissin chat

Muscleman, onko seuranhaku-ilmoitusten jättäminen sanomalehtiin kanssa säälittävää, vai pelkästään seuranhakuilmoitusten jättäminen Internetiin?
Vai tarkoititko nyt näillä "feikkaajilla" jotain Kiss.FM:n tai City.Fi:n sexchateissa pyöriviä kirjoittajia, joista 50% huutaa minuutin välein "onko himokasta pillua tarjolla komealle nuorelle miehelle????" tai "teinihuora etsii dominoivaa miestä, pkseutu, oon tosi huora!"

Mixu sanoi:
Muscleman, onko seuranhaku-ilmoitusten jättäminen sanomalehtiin kanssa säälittävää, vai pelkästään seuranhakuilmoitusten jättäminen Internetiin?
Vai tarkoititko nyt näillä "feikkaajilla" jotain Kiss.FM:n tai City.Fi:n sexchateissa pyöriviä kirjoittajia, joista 50% huutaa minuutin välein "onko himokasta pillua tarjolla komealle nuorelle miehelle????" tai "teinihuora etsii dominoivaa miestä, pkseutu, oon tosi huora!"

Miks helvetissä kaivetaan esiin joku ikivanha threadi? :)

naksu sanoi:
Miks helvetissä kaivetaan esiin joku ikivanha threadi? :)
Koska voidaan! :hyper:

Onhan toki semmoisia palstoja, missä 2 kk vanhat threadit lukitaan automaattisesti. Ideaa?

Edit. Niin muuten tarkotin ton kommentin Superman77:lle, enkä Musclemanille, mut se nyt siitä. :nolo:

kiewi sanoi:
Mua vähän häirittee noi punttimimmien avatarit.

Oletko kokeillut Internet Explorerin ominaisuutta "Hide Pictures"? :D

Mua kyllä "häiritsee" punttimimmit salilla huomattavasti enemmän kun täällä netissä. Varsinkin toi romanialainen kengännauhojensitomisliike on toosi hyvä liike :lol2: :evil:

Kumpi on teistä säälittävämpää?
Nettikuvista runkkaaminen vai nettitreffit jotka johtaa nettirunkkaamisen vahenemiseen?
Se joka ei myönnä vetää eniten!
Kaveri sai nettitreffeiltä naisen...

Otsikon ongelman tiimoilla kannattaa vilkaista elokuvapätkä nimeltä Sekaisin Marista. Löytyy meinaa vinkkejä, miten hillitä himojaan. :lol2:

kunhan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen niin varmasti saa toimiviakin ihmissuhteita internetin välityksellä. me suomalaiset kun olemme tunnetusti melkoisen hiljaista porukkaa on hyvä uusia kavereita hakea nettipalstoilla. tarkoitan todellakin vain kavereita, tuttavuuksia, salikavereita yms.

naurettavaa on kun jotkut etsivät suoraan elämänkumppania yms. netistä. se ei todellakaan tule netin kautta onnistumaan sellaisenaan. tunnen kaverin joka on ollut 6x kihloissa näkemättä kumppaniaan. lol!

uusia kavereita löytyy taas mielin määrin ircistä, kiss fm chatista ym.. siitä vaan sitten katsomaan eteenpäin mihin uusien kavereiden kanssa edetään..

nimimerkillä myös chattaillyt, nykyään tuo ystävä on myös avokki ja vierellä ollut jo kolmatta vuotta..

e. ja mikä tulee tuohon häiritsemiseen.. jostakin lainattuna: salilla tehdään vaikutus vain treenattavaan lihakseen, ei mihinkään tai kehenkään muuhun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom