Kihti ja treenaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lihava
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Mulla todettiin Kihti, lääkäri ei oikein mitään muuta sanonut..
Eli kuinka uskaltaa alkaa treenaamaan kun kipu alkaa helpottaa?

jalkaterä on vielä hieman arka (polvikin hieman tuntui kankealta), voikohan yläkroppaa treenata (vai voiko "tulehdus" edetä muihin niveliin)?ei millään mallattaisi pitää taukoa kun pikkuhiljaa alkoi taas pääsemään muuten kuntoon.

Entä kun nivelet tuntuvat taas normaaleilta (toivottavasti), voiko / kannattaako tehdä raskaita liikkeitä?
Miten muut "vanhukset" treenavat?

mies 37v

Allonolia ja Arcoxiaa lääkkeinä?

Pidin taukoa kunnes kipua ei ollut ja paikat tuntuivat normaalilta(eli vajaan viikon) ja sen jälkeen jatkoin treenaamista ihan normaalisti. Veden määrää lisännyt, kasviksia lisännyt, viinaa vielä vähemmän kuin ennen ja merenelävät myös jääneet hyvin pitkälti. Ei enää grillikanan nahan syömistä, katkarapuja melkein joka päivä jne. eli sitä ruokavaliota kannattaa muuttaa vähemmän puriinia sisältäväksi. Jos alkaa tuntua nivelessä kipuilua niin vähennän lihaa ja napsin Allonolia pari päivää, helpottaa yleensä mukavasti ja homma jatkuu. Kihtikohtausta ei ole pariin vuoteen ollut.

Arconixia tyrkkäs. Mulla suvussa on kihtiä joten perintönä saatu, nyt dietillä ajanut nestettä niin paljon pihalle etten varmaan ole vaan saanut juotua tarpeeksi.. (Kusella kokoajan).
Mukava kuulla että voi jatkaa treenamista normaalisti.
Itse täytyy pidellä vielä taukoa tämä viikko.

Allonolia ja Arcoxiaa lääkkeinä?

Pidin taukoa kunnes kipua ei ollut ja paikat tuntuivat normaalilta(eli vajaan viikon) ja sen jälkeen jatkoin treenaamista ihan normaalisti. Veden määrää lisännyt, kasviksia lisännyt, viinaa vielä vähemmän kuin ennen ja merenelävät myös jääneet hyvin pitkälti. Ei enää grillikanan nahan syömistä, katkarapuja melkein joka päivä jne. eli sitä ruokavaliota kannattaa muuttaa vähemmän puriinia sisältäväksi. Jos alkaa tuntua nivelessä kipuilua niin vähennän lihaa ja napsin Allonolia pari päivää, helpottaa yleensä mukavasti ja homma jatkuu. Kihtikohtausta ei ole pariin vuoteen ollut.
Onko ollut nyt kohtauksia? Tänään lääkäri sanoi että minulla on kihti. Syötko noin muuten kuinka paljon kanaa, kalaa tai lihaa jos ei ole mitään oireita? Suositus on kai max 150 grammaa\päivää. Tykkään kanasta niin paljon, harmittaa jos joutuu rajoittamaan. Monta kohtausta sulla on ollut? Minulla 2.

Onko ollut nyt kohtauksia? Tänään lääkäri sanoi että minulla on kihti. Syötko noin muuten kuinka paljon kanaa, kalaa tai lihaa jos ei ole mitään oireita? Suositus on kai max 150 grammaa\päivää. Tykkään kanasta niin paljon, harmittaa jos joutuu rajoittamaan. Monta kohtausta sulla on ollut? Minulla 2.

Ei ole ollut. Lihaa kuluu sellainen 400g+ päivä. Suurimmaksi osaksi kanaa ja nautaa.

Back
Ylös Bottom