Kiertäjäkalvosin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Milo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Nee
Minulla on ollut vastaavaa ongelmaa pariin otteeseen ja kummallakin kerralla pääsyyllisenä on ollut hauis - niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Se että olka kipuilee ainoastaa kättä nostaessa saattaisi viitata samaan vaivaan.

Mulla on just tuo että vihloo kättä kohottaessa. Tosin alkaa tuntua jo että tässä on tehty kärpäsestä härkänen, koska se vihlonta ei ole mitenkään kestämätöntä. Tuntuu sen verran etten uskalla treenata täyspainoisesti, koska sitten se ainakin sanoo sopparin irti.

:) Eli mulla on siis revähtänyt tai tulehtunut hauiksen kiinnityskohta olkapäässä? Joten jätetäänkö ne haukkarit varmuuden vuoksi pois? Pitäskö sen tuntua hauista tehdessä, koska mulla ei sillon tunnu mitään?

Originally posted by possu
Eli mulla on siis revähtänyt tai tulehtunut hauiksen kiinnityskohta olkapäässä? Joten jätetäänkö ne haukkarit varmuuden vuoksi pois? Pitäskö sen tuntua hauista tehdessä, koska mulla ei sillon tunnu mitään?

Kun on olkapääongelmia pitää aina jättää liikkeet väliin joissa olkapäitä rasittaa. Ja hauiksia tehdessä etuolkapäät rasittuvat paljon esim seisaalleen tehtävissä liikkeissä; etenkin tavallisessa tangolla tehtävässä hauiskäännössä. Ja hauiksen pitkän pään jänteen tulehdus on melko yleinen, varmasti monella pakkotoistolaisella ollut - minullakin 2-3 kertaa - ja palstalla on ollut tästä aikaisemmin juttua.

Jos kipua ei tunnu tuetuissa hauiskäännöissä, esim scotissa puntilla jne todennäköisyys pienenee että se siitä johtuisi.
Ota nyt vaan iisisti 1-2 viikkoa ja jos prob ei katoa niin mee sit lääkärille. Käsittääkseni nimittäin jännetulehduksissa ymuissa ei hieronnasta ole paljonkaan hyötyä, voi olla jopa haittaa (?).. Jos ongelmana tukossa oleva haba - kuten ilmeisesti Neellä - tai olkapää, on tilanne erilainen.

Noh, tuota, enhän minä ole tämän alan ammattilainen, mutta jos siis aivan sattumalta ongelmasi olisi tasan sama kuin minulla, olisi hauislihaksesi poikkeuksellisen lyhyt [eli jäkissä, toim.huom.], jolloin jänne joutuu todella koville. Hieronta auttaa siinä vaiheessa, kun hirvittävin kipu on ohi. Lisäksi itse luulin osaavani venytellä, mutta eipäs se niin ollutkaan. Hus mars hierojalle! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom