Kiekko.tk - Koukuttava nettipeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PeKsE
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen itse pelaillut jo puolisen vuotta www.kiekko.tk osoitteesta löytyvää jääkiekkopeliä. Kaikki vaan rohkeasti tekemään nickiä ja pelaamaan tätä peliä, suosittelen :thumbs: . Jos mielenkiintoa riittää tarpeeksi monella,niin peliin voisi perustaa Pakkotoisto-joukkueen.
Kiekkoa jo nyt pelaavat(jos sitä nyt kukaan pakkislainen edes pelaa :jahas: ) voisi ilmoittaa nickinsä tähän threadiin,niin näkisi onko minulla ketään kohtalotoveria

Jos ei pelistä ole ennen kuullut niin tässä sen idea: Joukkueissa pelaa yleensä 3 tai 4 pelaajaa ja jokaista ohjaa oikea henkilö. Pelaajaa ohjataan hiiren liikkeillä,hiiren vasenta näppäintä pohjassa pitämällä laukoo(alanurkassa näkyy mittari jossa näkyy kuinka kovaa veto lähtee) ja oikeasta näppäimestä pelaaja syöttää automaattisyötön kiekollisena ja kiekottomana taklaa. Veto lähtee siihen suuntaan missä kursoria pitää. Saattaa kuulostaa yksinkertaiselta, mutta pelin hallitseminen on yllättävän vaikeaa.

Pelissä ei todellakaan ole hyvä grafiikka, mutta se ei olekaan pääasia. Pelin paras puoli on sen tunnelma, joka syntyy siitä että jokainen kentällä oleva on oikea pelaaja(paitsi maalivahti). Ja jännitystä lisää se, että huippuotteluissa on katsojia parhaimmillaan satoja,hekin oikeita ihmisiä.

Loistava peli :5:

Hyvä peli, mutta mieleen muistuu ekana helvetin ylimieliset kusipäät, jotka aukovat päätään jokaiselle aloittelevalle kiekkoilijalle. Näitä on kohtuullisen suuri osa porukasta...

Mutta onhan siellä ihan asiallistakin sakkia mukana ja jos viihtyy sen verran, että alkaa homma olemaan hallussa, niin helvetin hauskaa ajanvietettä. Suosittelen kokeilemaan! :thumbs:

Todellakin mahtava peli. Tulee ihan mieleen lapsuus ja Wayne Gretzky Hockey. Olen kiekkoillut marraskuusta lähtien ja tällä hetkellä paahdan kahdessa joukkueessa. Nickit on Tursas ja Panzer.

En vielä rekannu tonne mut on kyllä ylimielistä porukkaa. kukaan ei koskaan syöttäny mulle :(
Taidanpa rekkautuu ja mennä kiusaa muita huonoilla taidoilla.

Kannattaa pelailla aika pitkään noissa Beginners-huoneissa. Tuohon on tullu nyt (valitettavasti) sellanen uudistus, että noista Training-huoneista voi äänestää pelaajan pois ja sitä toimintoa käyttävät 10-15v nuoret ja muut lapsenmieliset vähän turhan herkästi varsinkin jos joukkuetoveri on aloittelija.

Edit: Lisään vielä, että tuolla beginnersissä on helpompi saada maali tehtyä, eli jos maalinteko tuottaa ongelmia(kuten Kipille :D ) niin kannattaa beginnersissä pelata senkin takia

Kannattaa hommata treenihuone ja treenailla siellä aluksi vetämistä ja muuta kikkailua. Oppii vähän mistä vedot menee sisään. Vielä paremmin oppii, jos saa kaverin mukaan treenaamaan.

Testailin tuota eilen ja helkkari ei oikein tahdo homma lähteä pelittämään. Puolustuksessa onnistun kohtuullisesti, mutta hyökkäys ja maalinteko tuottaa selkeästi ongelmia. Kyllä sieltä heti tuli yhdessä pelissä avautumista "vi**u sä oot pa**a" kun ei saanut läpiajosta. :)

Kai tää tästä pikkuhiljaa, jotain vinkkejä jos irtoo verkkojen heiluttamiselle ni kelpaa.

Juu ihan hyvä peli, jos kerkee ikinä koko matsia pelaamaan. Nuo kusipäiset pennut vaan potkii heti ulos jos ei pelaa niinkuin ne haluavat.

Pitiz sanoi:
Juu ihan hyvä peli, jos kerkee ikinä koko matsia pelaamaan. Nuo kusipäiset pennut vaan potkii heti ulos jos ei pelaa niinkuin ne haluavat.

Hah! Toi on just ihan vakio, jostain paikasta ei mee sisään, niin heti näkyy ruudussa kick-vote. Taitaa itellä jäädä loppupeleissä geimit vähiin, kun ei jaksa inspiroida tollanen meininki.

ppk sanoi:
Hah! Toi on just ihan vakio, jostain paikasta ei mee sisään, niin heti näkyy ruudussa kick-vote. Taitaa itellä jäädä loppupeleissä geimit vähiin, kun ei jaksa inspiroida tollanen meininki.
Kuten jo aikaisemmin sanoin,niin kannattaa harjoitella tuollaisissa beginnershuoneissa tai sitten tekee oman joukkueen jolla pelaa tiimipelejä niin sieltä ei ainakaan potkuja saa. Jos joku viitsisi tehdä Pakkotoisto.com joukkueen niin siihen voisi kaikki pelistä innokkaat aloittelijatkin liittyä ja tiimipeleissä kehittyisi taitotaso ilman että tarvitsisi sietää trainingeissa tapahtuvaa kickimistä.

Noniin, onhan tätä peliä nyt tullut hakattua pari päivää ja alkaa olemaan pelit pikkuhiljaa hanskassa. Kevyttä settiä noissa pelihuoneissa tullut vedettyä. Tuskin on paukkuja mihinkään joukkueeseen silti mun pelitaidoilla :hyper:

ppk sanoi:
Noniin, onhan tätä peliä nyt tullut hakattua pari päivää ja alkaa olemaan pelit pikkuhiljaa hanskassa. Kevyttä settiä noissa pelihuoneissa tullut vedettyä. Tuskin on paukkuja mihinkään joukkueeseen silti mun pelitaidoilla :hyper:

Perhana, mä oon tainnu jo peräti neljä päivää tota pelailla eikä vieläkään tahdo millään onnistua maalin teko. Vakio virhe on, että heilautan sitä hiirtä just ratkaisevalla hetkellä, jolloin kiekko lähtee joko taaksepäin tai vähintään 4 metriä huti :D

Mä olen jo jossain helve**n looseri teamissä, jossa vain yks jannu osaa pelata :lol2: Pitäis tehä oma teami "HC Pakkotoisto" ja pakkiksen logo pelipaitaan =)

Back
Ylös Bottom