Kiekko.tk - Koukuttava nettipeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PeKsE
  • Aloitettu Aloitettu
Perskeles. Ne on vissiin poistanu mun tunnarit, kun en ole hetkeen käyny pelailemassa...

Jos joku saa joukkueen laitettua pystyyn, vois ehkä tehä uuden pelaajan ja liittyä sakkiin ainakin joksikin aikaa, kunnes paremmat pelurit syrjäyttävät mut kokonaan... (siinä ei kauaa mene)

Kävin pari matsia pelaamassa, en muistanutkaan, että olin NOIN huono... :itku:

Joukkuetta pystyyn

Niin, oisko täällä kiinnostuneita äijiä tulemaan joukkueeseen, oon ite ihan noviisi, eli reilu peli meiningillä kunhan pelailtaisiin.. Ite maksoin ne vipit nimenvaihdoksen yhteydessä ja voin sen joukkueen sit luoda.. Ilmotelkaa niitä halukkuuksia vaan ja nimiehdotuksiakin saa tulla... :D

Jochanan sanoi:
Niin, oisko täällä kiinnostuneita äijiä tulemaan joukkueeseen, oon ite ihan noviisi, eli reilu peli meiningillä kunhan pelailtaisiin.. Ite maksoin ne vipit nimenvaihdoksen yhteydessä ja voin sen joukkueen sit luoda.. Ilmotelkaa niitä halukkuuksia vaan ja nimiehdotuksiakin saa tulla... :D

_o/.

Nimimerkki: Sex?

Juu antakaa niitä nimimerkkejänne vaan tulla niin otan yhteyttä sit kun saan joukkueen pystyyn, pitää nyt ensin saada se tiimin nimi aikaan, kun se vaihto maksaa sit myöhemmin..

nimim. lettu
pitäs VIPittää ittensä et sais vaihettuu nimen, ku siellä on samanniminen, vähän eri tavalla kirjotettu.
nimiehdotus: Team Hasselhoff

Niin ja unohtui taas tämäkin laittaa noihin aikaisempiin postauksiin, oma nickki on tuolla sit Hauki, jos satutaan törmäilemään.

soikkeli sanoi:
nimim. lettu
pitäs VIPittää ittensä et sais vaihettuu nimen, ku siellä on samanniminen, vähän eri tavalla kirjotettu.
nimiehdotus: Team Hasselhoff
Hasselhoff ois muuten aika :david: , mutta Hasselhoff hockey club tai joku muu vastaava löytyy jo,joten ei ehkä tuota nimeä. Mielestäni paras olisi joku Pakkotoisto.com tms.
Ja itse pelaan nickeillä PeKsE,.PeKsE.,PeKsE_jr ja PeKsE.jr :D

Jos joku nyt sen tiimin edes tekee,niin siihen voisi se master sitten kutsua -PeKsE-:n, siitä tulee minun virallinen Pakkistiiminick :D

Jep, laitan ton tiimin tänään kasaan, ja nimellä HC Pakkotoisto, jos ei tule vastalauseita moiseen, ja kutsuskelen sit kiinnostuneita...

Back
Ylös Bottom