Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saecci sanoi:Tuli tänää pelattua ekaa kertaa puoleen vuoteen.. Tuli sellasta mieleen että saiskos tässä jokupäivä vielä kerran pakkis teamin kasaan ja näyttämään muille kuinka potarit pelaa :D

Kride sanoi:Onkos tässä siis jo Pakkisjoukkoe kasassa? Heti semmoista kehiin jos ei ole !![]()
selevä, kutsua paukautin tulemaan!Kride sanoi:Nicki on tuo samainen Kride.![]()
Mulle sopii oikeestaan mihin aikaan vaan, ei oo muita suunnitelmia illaksi..saecci sanoi:Kyllä mulle sopis illalla.. eli oon messissä.. kunhan ajasta sovitaan!
eipä oikein auta muuta kuin ettiä semmonen huone missä ei teinipeelot kikkaile pois, jotain beginners-huoneita kannattaa koittaa, kun niihin ei überhaxorit pääse..mr.black sanoi:Hemmetti. MIten tuolla nut pääsee treenaa kun heti kikataan pellolle harjoitus osiossakin.
Haukifile sanoi:Jep, nyt on sitten tuo HC Pakkotoisto nähnyt päivänvalon, ilmoitelkaa vaan sitten vaikka tähän threadiin tai sitten tuolla kiekko.tk:n puolella nimimerkille Hauki jos kiinnostaa liittyä, niin pistän kutsua tulemaan!