Khabib "The Eagle" Nurmagomedov

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei taida jäädä pelkän teorian varaan, mätiä omenoita jokainen tuosta kolmikosta ja Khabibille on myös sponssi raha kelvannut.

Tää jätkähän on ihan huikea tyyppi!!!
Päivän tekopyhyys.
Ottelen kunniasta, en rahasta. Raha ei ohjaile minua vaan kunnia. Akbarudillah ahlahahahahhu! Floyd where you are????? We must box now before i lose.

Eihän noita kaikkia haastatteluissa sanottuja asioita pidä ihan kirjaimellisesti ottaa etenkään kun on kyse jonkun ottelun promoamisesta. Varmasti jokaista ottelijaa motivoi myös raha muiden asioiden lisäksi.

Vaatinut näköjään suurinta palkkiota koskaan mikäli puolustaa vyötään vielä ufcssa.

Jos conor olis tehnyt mitä khabib teki matsin jälkeen sitä pidettäisiin markkinointina ja uusinnan myymisenä. Mut asiat on niin kovin paljon kiinni siitä miten niitä haluaa tulkita ja ymmärtää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täysin naurettavaa.

Kuinka niin? Khabib on nopeampi kuin Conor ja kestää paremmin iskuja ja on parempikuntoinen. Ja Floydkaan ei ole tässä nuoremmaksi tullut.

Mutta joo, oiskohan nyt enempi show juttua ja suunpieksentää, kyl mä toivoisin mieluummin niitä vapaaottteluja Khabibille. Niinkuin toivoin niitä Conorillekin aikoinaan.

Kuinka niin? Khabib on nopeampi kuin Conor ja kestää paremmin iskuja ja on parempikuntoinen. Ja Floydkaan ei ole tässä nuoremmaksi tullut.

Mutta joo, oiskohan nyt enempi show juttua ja suunpieksentää, kyl mä toivoisin mieluummin niitä vapaaottteluja Khabibille. Niinkuin toivoin niitä Conorillekin aikoinaan.

Kun puhutaan nyrkkeilymatsista Floydia vastaan niin ihan turha edes tuoda näitä vertailuja Conoriin esille, aivan kuin Khabibilla olisi mitään mahdollisuuksia matsissa.
Jos ei lähdetä matsaamaan millään k-1 säännöillä niin turha edes miettiä asiaa.
Ei sillä, kyllä minä silti katsoisin kuin Money pieksisi taas yhden vaparimiehen.

Ootko nähnyt joskus Conorin ja Khabibin ottavan nyrkkeilyä? Ollaan kaikki nähty kyllä MMA-ottelu, mutta se ei kerro meille juuri mitään siitä miten mainitsemasi asiat menevät nyrkkeilyssä. Täysin eri asia. Tuossakin ottelussa ensimmäiset edes jonkinasteiset nyrkkeilytilanteetkin tulivat vasta yhden erän painimisen jälkeen. En ole myöskään nähnyt Khabibia ottamassa nyrkkeilyottelua, jotta voisin arvioida miehen kuntoa siinä touhussa.

Hajoan kyllä palasiksi jos Khabib vs Floyd toteutuiskin yllättäen. Olis kyllä niin turhaa paskaa, ettei mitään rajaa. Ei ollut Conorilla käytännössä mitään annettavaa siinä kohtaamisessa, eikä tulisi kyllä olemaan Khabibillakaan. Jälkeenpäin huvittanut ettei Floydilla ollut juuri hien pisaraakaan ohimolla, kun Conor oli jo aivan valmista kauraa.

Hajoan kyllä palasiksi jos Khabib vs Floyd toteutuiskin yllättäen. Olis kyllä niin turhaa paskaa, ettei mitään rajaa. Ei ollut Conorilla käytännössä mitään annettavaa siinä kohtaamisessa, eikä tulisi kyllä olemaan Khabibillakaan. Jälkeenpäin huvittanut ettei Floydilla ollut juuri hien pisaraakaan ohimolla, kun Conor oli jo aivan valmista kauraa.

No joo, jos nyt kuitenkin se Ferguson matsi ensin. Haastajien puolesta harmitti Conor-Mayweather silloin aikanaan ja samahan tässä tietty kävisi, pitkä tauko ja liikaa rahaa... En usko Khbibin mahdollisuuksiin, enkä usko että matsi toteutuu, kun tää asetelma on jo kerran tosiaan nähty ja Khabib ei ole yhtä helppo markkinoitava kuin Conor. Mutta fiksu veto Khabibilta jos haluaa tehdä nimeään tunnetuksi. Mut ei pidä aliarvioida rahan voimaa, you never know...

Mä en enää yllättyis, jos toi oikeesti tapahtuis. Show > fight.

edit: täähän olis ihan looginen. Ufc:lla ja Habibilla sukset ristiin -> vyö riisutaan -> vikat rahat ulos ennen eläköitymistä kamppailu-urheilusta -> tko Floydilta ja voittamattomalla vaparirekordilla eläkkeelle

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom