Deleted member 131583
On ne nuo muslimit tekopyhää porukkaa, ei juoda, polteta ja polvistellaan mekkaan, mutta riehua saa sitten ihan vapaasti. Hyvä ottelija, paska tyyppi. Ei sillä että tuosta Conorin rääväsuusta tykkäisin sen enempää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On ne nuo muslimit tekopyhää porukkaa, ei juoda, polteta ja polvistellaan mekkaan, mutta riehua saa sitten ihan vapaasti. Hyvä ottelija, paska tyyppi. Ei sillä että tuosta Conorin rääväsuusta tykkäisin sen enempää
Khabib on kaikkien aikojen paras vapaaottelija. JOs jossain ikinä on GOAT lista niin Khabib pitäis olla sen top5 itekseen.
Sen että yritetään olla niin täydellisiä ja noudetetaan uskontonsa sääntöjä mutta unohdetaan lait jotka täällä säädetty, se tappelu oli käyty jo siellä kehässä. Se myös että luullaan saavansa tehdä mitä tahansa ja vaatia myös muita käyttäytymään oman uskontonsa mukaan. Minä oon btw uskovainen ihminen, mutta vihaan uskonnollisuutta enkä todellakaan vaadi muita käyttäytymään kuten itse.Miten juomattomuus, savuttomuus ja mekkaan kyykistely liittyy riehumiseen? Erikoisen ongelman ihmiset ottaa toisten uskonnosta. Lainasin nyt sun viestiä, mutta vastaavaan törmää muuallakin.
Sen että yritetään olla niin täydellisiä ja noudetetaan uskontonsa sääntöjä mutta unohdetaan lait jotka täällä säädetty, se tappelu oli käyty jo siellä kehässä. Se myös että luullaan saavansa tehdä mitä tahansa ja vaatia myös muita käyttäytymään oman uskontonsa mukaan. Minä oon btw uskovainen ihminen, mutta vihaan uskonnollisuutta enkä todellakaan vaadi muita käyttäytymään kuten itse.
Viittasin siis tähän ed. sivun lainattuun tekstiin ekassa viestissä.
"Nurmagomedov ja hänen perheensä ovat alkuperältään avaareja. Monien avaarien tavoin vapaaottelutähti on omistautunut muslimi. Hän ei juo tai polta, rukoilee säännöllisesti ja on kieltäytynyt ottelemasta ramadanin aikaan."
Dillon Danis oli Roganin mukaan koko ottelun ajan huudellut Khabibille. Eli jatkanut siitä mihin Conor jäi ennen ottelua. Khabibilla keitti yli. Ties mitä paskaa Danis huudellut sille. Ei Khabib varmaan ihan pienestä olisi hypännyt sen kimppuun. Danis muutenkin niin vastenmielisen oloinen tyyppi etten yhtään ihmettele tota Khabibin reaktiota.
Koko tää episodi on niin yliliioiteltu että oksat pois. Jos nyt puhutaan faktat faktoina niin mitä Khabib oikeasti edes teki? Hyppäsi häkistä ulos Conorin kulmamiehen päälle, joka soitti sille suuta läpi ottelun. Hermot meni. Eipä muuta. Miksei kukaan moiti Danisia tosta ettei ehkä ole ihan hyvän urheiluhengen mukaista haukkua toista ottelijaa kesken noin tärkeän ottelun? Kulmamiehen tehtävä on kuitenki koutsata omaa ottelijaa.
Juurikin näin. Nyt oltiin kalustetussa huoneessa eikä Dagestanin vuorilla joten omien sanojensa mukaan hyvänä esimerkkinä toimivalta ammattilaiselta voisi odottaa sen verran itsehillintää ettei jokaisen kusipään niskaan tarvitse hyppiäfyysinen päällekarkaus on ihan eri tason käytösnormista poikkeaminen kuin mauton pään aukominen.
Conorille ja Dillon Danisille piti näyttää ettei ne ole untouchable riikinkukkoja jotka voi halveksua ketä vaan ihan miten vaan. Conorin kohdalla sen oli Khabib päättäny näyttää matsissa ja niin tekikin, tiimikaverit ei niin fiksusti sen jälkeen.
Dillon Danisin turpa ei mennyt tukkoon matsin aikana eikä sen jälkeen, niin Khabib suoraselkäisesti lähti sitä turpaa tukkimaan, jälkikäteen ajatellen oikea päätös ja hyvää markkinointia.
Kukkopoikien turvat on nyt tukittu ja Khabib saa olla mestari ihan rauhassa ilman vittuilua ja on baddest lightweight on the planet without a question, ei voi kukaan mussuttaa et ei uskalla sitä eikä tätä, pelkäsit bussissa ym. paskaa, Khabib näytti että ei pelkää ja veti rajat milloin alkaa tulemaan penaltya.
Tarkotitko alhamduliläh (jumalalle kiitos)?Ahmadullah.
Tarkotitko alhamduliläh (jumalalle kiitos)?
Odotetaanpa vastausta kirjottajalta eikä mitään punaniska perseilijältä...Kyllä tuo tässä yhteydessä tarkoitti "vitun muslimi". Olishan se kivempi jos Khabib ei olis, mutta it is what it is.
Odotetaanpa vastausta kirjottajalta eikä mitään punaniska perseilijältä...