Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, juuri tuota poikkeamista. Käytännössä en tee ollenkaan ns. pirullisia&raskaita liikkeitä, kuten kyykkyjä, maveja jne. Tai jos teen niin ihan käsittämöttömän pienillä painoilla. Eli periaatteessa teen salilla ihan mitä päähäni tulee, ainakin ensimmäisellä kevyellä viikolla. Toisella yleensä alan hieman ryhdistäytymään ja kaksi viimeistä treeniä ennen uutta blastia teen aika DC tyylisesti, paitsi hieman pienemmillä painoilla ja jätän muutaman toiston varaa. Sanotaan nyt vielä, että normaalisti teen 8-10 viikkoa blastia ja 2 cruisingia perään.Jallis sanoi:Mitäs Toolate meinaat "hulluttelulla"? Poikkeamista dc:n tapposarjoista ja kurinalaisuudesta ?
Tuskin kuitenkaan ripaskan tanssimista penkin päällä ja vessan oven paukuttamista kieli ulkona suusta? (Sori, olen olevinani hauska)
Maso sanoi:Yksi tapa on tietysti aina treenata sen verran kevyesti, ettei kevyitä viikkoja tarvitse pitää.
koippari sanoi:Treenaatko itse tuolla tavalla?
Toiset pystyy treenaaman ilman kevyitä,toiset ei. Et VINE OFF :D
Amerikan Jeesus sanoi:Jotenki tuntuu että Masolla saattaa olla tätä kokemusta hieman enemmän ainaki mitä iän perusteella voi olettaa, joten miksi (luultavasti kohtuu kokematon) nuori sälli menee noin sanomaan?
Amerikan Jeesus sanoi:Jotenki tuntuu että Masolla saattaa olla tätä kokemusta hieman enemmän ainaki mitä iän perusteella voi olettaa, joten miksi (luultavasti kohtuu kokematon) nuori sälli menee noin sanomaan?
koippari sanoi:Treenaatko itse tuolla tavalla?
Toiset pystyy treenaaman ilman kevyitä,toiset ei. Et VINE OFF :D
Maso sanoi:Voi sanoa, että joskus muinoin treenattiin kovaakin. Nyttemmin kyllä treenaan kevyemmin, joten en tarvitse kevyitä viikkoja.
Edit: ja pitää muistaa, että tuo KOVAA treenaaminen on aina subjektiivinen näkemys ;)