Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti kaikki kamat ei ole niiltä ajoilta. Toivotaan että tulis kunnossa kisoihin.Vanhat kamat kulta-ajoilta.
Jep, ja kellään yli viiskybäsellä ei oo sellaiset jalat mitä huipulla vaaditaan. Ei edes Kevinillä, jolla niitä ei ollut huippuvuosinakaan.Levronella on hullut ojentajat ja kovat trapsit. Muuten tasainen hyvä malli, mutta ei oo kokoa ja alakerrassa tulee turpaan ja paljon.
Parhaat vuodet jo takana ja jengi meinaa että top 3:een vanhoilla päivillä.
Mielenkiintoista kyllä, todella. Nimellä vois ratsastaa finaaliin jos kuntoon pääsee ja lavalle nousee.
Mutten usko, että paikkaa oikeasti ansaitsee.
Tää on kyllä yleinen harhaluulo että Kevinillä olis ollut huonot jalat. Siis silloin uran loppupuolella ne oli aika kehnot mutta ysärillä ne oli oikeasti vähintäänkin täysin riittävät kärkisijoituksiin. En mä kyllä itsekkään usko että se sellaisilla jaloilla kisaan tulee mitkä sillä ysärillä oli ja vaikka tulisikin niin selvästi kovempia jalkoja lavalta löytyy varmasti. Yläkroppa voi olla silti varsin kovassakin kunnossa. No tämän näkee sitten syksyllä ja jos joku tuossa iässä vielä kuntoon pääsee niin se on Kevin.Jep, ja kellään yli viiskybäsellä ei oo sellaiset jalat mitä huipulla vaaditaan. Ei edes Kevinillä, jolla niitä ei ollut huippuvuosinakaan.
Ei ole harhaluulo. Olen kyllä tietoinen Kevinin jaloista parhaimmillaan, mutta koska ne eivät kutakuinkin 1992 jälkeen olleet mitenkään vahvuus, niin eivät tule olemaan nytkään yli viiskybäsenä.Tää on kyllä yleinen harhaluulo että Kevinillä olis ollut huonot jalat. Siis silloin uran loppupuolella ne oli aika kehnot mutta ysärillä ne oli oikeasti vähintäänkin täysin riittävät kärkisijoituksiin. En mä kyllä itsekkään usko että se sellaisilla jaloilla kisaan tulee mitkä sillä ysärillä oli ja vaikka tulisikin niin selvästi kovempia jalkoja lavalta löytyy varmasti. Yläkroppa voi olla silti varsin kovassakin kunnossa. No tämän näkee sitten syksyllä ja jos joku tuossa iässä vielä kuntoon pääsee niin se on Kevin.
Tää on kyllä yleinen harhaluulo että Kevinillä olis ollut huonot jalat. Siis silloin uran loppupuolella ne oli aika kehnot mutta ysärillä ne oli oikeasti vähintäänkin täysin riittävät kärkisijoituksiin.