BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika mielenkiintoista matksua TigerFitnessillä Kevin Levronesta, kun hän on päässyt katsomaan sivusta tota maailman lahjakkaimpien kehonrakentajien meininkiä.

Olis kyllä aika siistiä jos levrone julkaisisi valmistautumisen aikana tällaisen treenivideon, missä olis vielä kovemmassa kunnossa

En pidä todennäköisimpänä vaihtoehtona, mutta olis kyl kovin juttu sitten 2003 vuoden colemanin kun tulis vielä ton jälkeen lavalle ja tuhois kaikki, levrone jos kuka vois tuossa ehkä onnistua, jos panostais kunnolla

Un9pT39.jpg

Luulen, että Levrone joko feidaa kisan tai jos osallistuu, niin ei pääse top6 edes.

Kamoon, 51v.

Vanha Levrone oli yksi mun lemppareista tosin, ihmettelen vain miksi pitää selvästi ehtoollisen puolella vielä kivuta lavalle ja rikkomaan muistikuvat?

Luulen, että Levrone joko feidaa kisan tai jos osallistuu, niin ei pääse top6 edes.

Kamoon, 51v.

Vanha Levrone oli yksi mun lemppareista tosin, ihmettelen vain miksi pitää selvästi ehtoollisen puolella vielä kivuta lavalle ja rikkomaan muistikuvat?

Itellä käyny mielessä, että vetäiskö se vaan jonkun tyyliin näytösposet siellä, että ei edes itse kisaan osallistu. Toivon toki että toisi järkyttävän kovan paketin ja pistäis jauhot suuhu kaikille epäilijöille :)

Kamoon, 51v.

Toki vaikea kuvitella että kunto olisi enää entisellä tasolla, mutta itselleenhän tuo sen tekee (jos tekee), eikä siinä ehkä tärkeintä kuitenkaan ole vanhojen fanien mielikuvat tai joku "perintö". 51 vuotias on liian nuori elämään vanhoja saavutuksia vaalien, ja toisaalta liian vanha murehtimaan muiden mielipiteistä.

Onhan tuo ikä paljon, mutta tietyllätapaa vaan numeroita tässätapauksessa, eihä tuota nyt ihan voi verrata suomalaiseen jormaan joka on 51, tän suomalaisen jorman keho on ollu 31vuotiaana samaaluokkaa kun levornen 51v. pikkuse epäselvästi muotoiltu mut toivottavasti joku älys mitä hain takaa... Mikä estää tuossa iässä vielä paiskaamasta ukkoo kuntoo jos roppa pelaa ja haluaa terveydellä leikkiä?

Toivottavasti kilpailee..

Itse uskon että voi päästä vielä kovaan kuntoon. Mies näyttää sekä naamaltaan että kropaltaan nuoremmalta mitä suurin osa suomalaisista yli 10v nuoremmista bodareista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom