BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hän on sanonut ettei tiedä vielä, mutta myös että "this is only the beginning" ;)

On se sanonu ettei todellakaa lopeta treenaamista tähän mutta on sitte eri asia että meinaako tehä comebackin, mitään ei oo sulkenu pois.

Tarkoitus on jatkaa projektia kiristämällä kunto kuivaksi. Niin kai se keskustelu tuolla blogissa lopulta päättyi, kun aiheesta oli puhetta. 8 viikkoa huippukuntoon, miten rasvat poistetaan ja poltetaan, ihosta tehdään paperinohut... Saapa nähdä. Itse en edelleenkään jaksa uskoa, että tässä ei olisi kyse markkinoinnista - kuluttajille tai sitten joillekin muille tahoille.

Joka tapauksessa kyseessä on maino esimerkki siitä, miten blogia pitäisi pitää. Voisihan noita päivityksiä olla vähän harvemminkin, mutta ehkä näin lyhyellä kampanja-aikataululla kolme-neljä kertaa viikossa on itse asiassa oikein hyvä.

Itse en edelleenkään jaksa uskoa, että tässä ei olisi kyse markkinoinnista - kuluttajille tai sitten joillekin muille tahoille.
En tiedä kuinka paljon tiedon arvo, tai projektin muu viihdyttävyysarvo tippuu, vaikka kyse onkin kaupallisesta blogista. Ihan hyvin rauta tuntuu Keviniä tottelevan, vaikka se siitä saakin rahaa.
Tätä samaa on kyllä jankattu jo tässä keskustelussa ihan nokko, mutta jotenkin ihmetyttää miksi joillakin verenpaine nousee (en osoittele sormella ketään, vaan yleisesti) siitä että toinen saa palkkaa tekemästään työstä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkä takia demosta niin häiritsee se onko kyse bisneksestä vai ei?

Hetken jo kuvittelin, että tässä videolla on se 8 viikon treenauksen tulos ennen kuin tajusin, että se on joku vanha video :D

Olisi mielenkiintoista nähdä Kevinin jatkavan treenejään esim. vuoden tai kaksi natuna niin saisi varmaan aika hyvän kuvan millaiseen kehitykseen lähes täydellisellä genetiikalla yltää ilman lääkitystä.

2kk on niin lyhyt aika, että se nyt ei ihan täyttä totuutta vielä kerro IMO

Levrone.gif

Minkä takia demosta niin häiritsee se onko kyse bisneksestä vai ei?

Ihan vain siksi, etta olisi reilua ja hyvien nettimarkkinointitapojen mukaista myontaa, jos siita on kyse. Kun jokin nayttaa ankalta, aantelee kuin ankka ja vaappuu kavelleessaan, kyseessa tuskin on hevonen. Jos nyt kuitenkin olen vaarassa - ja tyourani on naiden asioiden parissa, joten ehka olen hieman tavanomaista herkempi epailemaan - olen pahoillani.

Muuten olen sita mielta, etta tallaiset projektit ovat loistavia seka sisallon opettavuudessa etta viihdyttavyydessa. Muutos on melkoinen ja samalla voi lukijakin oppia jotain. Itse odottelen mielenkiinnolla sita kiristelyprojektia. (Siihenkin tullee mukaan tuote tai kaksi. Ja niin see uusi Levrone-tuotesarja sitten onkin saatu otollisesti, halvalla ja kivasti valmiille kohderyhmalle.)

Ihan vain siksi, etta olisi reilua ja hyvien nettimarkkinointitapojen mukaista myontaa, jos siita on kyse.
Onko kukaan kysynyt/ väittänyt KL:n blogissa, että kyse on pelkästä busineksesta, johon KL itse on vastannut kieltävästi?
Yleisesti ottaen missään muissakaan kaupallistetuissa blogeissa ei toitoteta sitä että niiden pyörittäjät tienaavat rahaa blogistaan, joten en näe syytä miksi juuri KL toimii nyt hyvien tapojen vastaisesti. Kai nää on vaan näitä näkemyseroja.

Hei!

En jaksa selata läpi koko ketjua mutta onko Kevin kertonut OIKEASTI jotain mielenkiintoista kuten esim. Päivärytmitys safkoineen? Ateriakoostumukset jne? Se mikä tuollaisen kehityksen tekee on ensinnäkin genetiikka,lääkitys ja ravinto. Edellä mainittujen ollessa kohdallaan riittää, että käy nostelemassa niitä puntteja siellä salilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom