BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Levrone is Bull Says:
June 22, 2009 at 6:13 pm | Reply

I call bull. (heavily edited due to profanity and violence) And we all know ur on a heavy dose of gear, and u started way before this fake transformation began.

Kevin Levrone Says:
June 22, 2009 at 6:47 pm | Reply

I’ve been thinking I’m going to need to get tested for steroids, so I’ll set that up and do it publicly, asap. Haven’t thought about what the most credible way is, but I’m sure you’ll let me know. All I can say is, anytime, anywhere. I’d expect some people to be a little skeptical of this stuff I’m experimenting with given how this industry usually works. That has crossed my mind. I’m just telling you what’s up with me and my program. That’s all I can do.

Helppohan se on vaan huijata alottelijoita ja vaikka pitempäänkin treenanneita jotka ei ole lukeneet wikipediaa ja musclefoorumeita koko elämäänsä. Kyllä mäkin tekisin vaikka överimainostusta jos vaan rahat ovat kohillaan. Kuka oikeasti välittää ja uskoo tässä lajissa kaiken maailman Hulk Hogan tyylisiin mainoksiin jossa syödään pari viikkoa jotain mömmeliä ja sitten ollaankin fitness? :D Silti ne tekevät tuottoa ja tuskin lajitoveritkaan sitä kattoo pahana, enemmän kateellisuutena jos kaveri saa hyvät massit kehiin. Onhan noita ostoskanavissakin tai vastaavissa esitelty vaikka mitä, hupiahan se vaan on kansan mielestä ja hyvät rahat saa silti mainostajat...
Aloittelijoita tässä huijataan kyllä ja eihän se nyt suoranaisesti väärin ole, kun kyllä se raha jostain on saatava. Apinat nyt ostaa jokatapauksessa ne superaineet, niin miksei sitten Kevinin aineet. Mutta kuitenkin yksilönä saan ilmaista mielipiteeni ja se on, että toi mainostus on paskaa eikä se mua kiinnosta.

Levrone

Löytyyköhän kuinka monta ammattilaista jotka eivät jotain "nötköttiä" mainostaisi ja niitä käyttäisi, ainakin omien sanojensa mukaan. Löytynee amatööreistäkin niitä jopa Suomesta? :D

Ihmettelen miksi moinen haloo sitten tästä jos Kevin tekee saman.

miksi porukka jaksaa täälä alkaa sihisemään siitä, että kevini mainostaa, että tällä lähtee lihat kasvamaan. ihan samaa paskaahan lehdissä kuinka mr.olympia dexter päääsee ultimaaliseen kireyteen hydroxycutilla ja cell techillä tulee 40lbs lean body mass tyyliin kuukaudessa. rahaahan tuossa haetaan ja se on pelin henki, miksi alkaa sönkkäämään, koska jokainen teistä tekisi saman jos kukkaro pyöristyis tuhansilla euroilla

Ei se noilla ravinteilla kuitenkaan turpoa, joten ihan sama, mainostakoon jos fyffeä tippuu.
Niinpä.

Mua ei häiritse tuo mainostus, mitä se nyt hiukan on tehnyt. Toivon vaan, ettei se mainostus mene överiksi, että joka videolla mainitaan kuinka xxxx tekee lihakset isoiksi tai joka videolla vilautetaan jotain xxxx-purkkia. Pääasia kuitenkin, että Kevin kuvailee noita videoita, oli mainostusta tai ei.

Mies pumppailee vähän jalkoja taas tuolla blogissa. Hitto nää päivyrit on hyviä missä tulee tota videota ja tekstiä ja muuta juttua koko ajan. Eikä tyyliin kerran puolessa vuodessa.:D

No eipä tuo nyt kovin paljoa ole mainostanut, itselläni ei ainakaan ole jäänyt mitään tuotemerkkiä vielä mieleen vaikka kaikki videot olen katsonut.

I just want to say that the supplement mix I’m taking is an NO2 formula mixed with amino acids and natural elements that reduce fatigue, elevate mood and flush lactic acid buildup. I made it with a friend to help my workouts – I’m not involved with any outside corporate agendas.

No eipä tuo nyt kovin paljoa ole mainostanut, itselläni ei ainakaan ole jäänyt mitään tuotemerkkiä vielä mieleen vaikka kaikki videot olen katsonut.

I just want to say that the supplement mix I’m taking is an NO2 formula mixed with amino acids and natural elements that reduce fatigue, elevate mood and flush lactic acid buildup. I made it with a friend to help my workouts – I’m not involved with any outside corporate agendas.

Sitä mäki oon vähä tässä miettiny, mies ei oo KERTAAKAAN maininnu nimeltä mitään lisäravinneketjua tai yhtää muutakaan nimeä että mitä ihmiset oikein mussuttaa :rolleyes:

Ja tosiaa se kerto mitä se nytki ottaa ku ihmiset kyselly täs nyt muutaman viikon herran lisäravinteista..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä tuo Kevin paljasti bloginsa tarkoituksen yhdessä keskustelukommentissaan, jota en juuri nyt jaksa etsiä, mutta näin se suurinpiirtein meni. "I have no plans to return to competitive bodybuilding. I am more interested in building products and services that help people in the healthy way." Eli bisnessuunnitelmat sillä on mielessä, maksuton blogi on ensiaskel moisessa.

Kevin

Siistein kondis ikinä, missään, kukaan!! http://www.youtube.com/watch?v=SHNdmtXjb5w

Miltä vuodelta tuo pätkä on? Olin itse paikalla kun Kevin oli Helsingin Olympiassa kakkonen heti Dorian Yatesin jälkeen, kunto oli tuolloinkin hurja. Siitäkin löytynee pätkää tubesta.

offtopic..
Törmäsin Levroneen (ja moneen muuhunkin ammattilaiseen ja mm. Joe Weideriin) jäähallin takana aamukisan jälkeen, nuorena kollina oli jäätävää pyytää heiltä nimikirjoituksia treenipäiväkirjaan... :D Kaverit chillailivat pitkän aikaa siellä pihalla, ja mieleen jäi mm. Vince Taylor silmälappuineen, oli kuulema lentokoneessa tippunut matkalaukku silmään. Pitänee katsoa jos löytyisi vielä arkiston kätköistä vanhoja valokuvia..:rolleyes:

My comeback? Right now I have no plans to compete. Follow this blog and you’ll be the first to know if my plans change.

Thanks for reading.

– Kevin

Kevin Levrone Says:
May 24, 2009 at 2:40 am | Reply

Ceasar – I won’t be posting my diets and workouts in detail but I will be talking about a lot of it, the goal of this is to share wisdom with you, and show you some of that wisdom in action.

Että näin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom