BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laakintamiehen olis NYT aika tsekkauttaa näkönsä tai tutkituttaa pääkoppa muutenkin.
Savolaisen Makesta jamppa jauhoi tälläistä-------->"mitä tolle vasuri kädelle tapahtunu? ihan eri kokonen. ja taitaa olla vikoja hetkiä nuo?"

Ja jumalauta kukaan muu huomannut siinäkään mitään eroa muut kun Lääkemies.
Ja epäkkäät on vähän niinkun takaolkapäät sun muuta schaissea, on jätkä kujalla!

ihme on jos ei ole settiä päällä.. miten tuo voi 3 viikossa muuttua noin paljon?
Jos olis setti päällä niin olis jo hiukka eri kunnossa mitä nyt on.

Jos olis setti päällä niin olis jo hiukka eri kunnossa mitä nyt on.

Seteistä se pahemmin tiedä mutta kuinka paljon sä kuvittelet että ihminen voi turvota 3vko:n aikana. Siis tällä hetkellä kunto on jo aivan helvetin kova, kolmessa viikossa!

Seteistä se pahemmin tiedä mutta kuinka paljon sä kuvittelet että ihminen voi turvota 3vko:n aikana. Siis tällä hetkellä kunto on jo aivan helvetin kova, kolmessa viikossa!
Ihmisestä en tiedä, mutta nyt on kyse Kevin Levronesta joka on yks maailman lahjakkaimmista kehonrakentajista. Onhan tossa jo tapahtunut paljon, mutta huomattavasti enemmän olisi tapahtunut jos oltais ohituskaistalla.
Jos perus rivibodaritkin tempasee parissa kolmessa viikossa toistakymmentä kiloa painoa lisää kun pitkältä paussilta heitetään koneet käymään, niin mitä luulet miten kävisi Levorenen kaltaisen huippulahjakkuuden joka on antanut kroppansa levätä kolme vuotta.

Hey hey.. Mietihän nyt leech.. 3 viikkoa / 21päivää / 504tuntia! Leikitään, että kaveri kävisi 6 kertaa viikossa salilla(en tiedä monta kertaa käy) = ~18 harjoituskertaa ja jos vaikka tekee joka lihaksen kerran 5päivään, niin ei se kyllä kovin montaa harjoitusta tee per lihasryhmä.

On aivan eri asia laittaa 10kg painoa lisää viikko harjoitukseen jota on 3 vuotta sitten tehnyt kymmenkertaisilla raudoilla nykyisiin aloituspainoihin nähden, kuin kiristyä ja saada jopa lihaa lisää tuon verran.. Natuna siis.

Tiedän mistä puhun, kun olen itsekin aloittanut harjoittelemisen taukojen jälkeen useita kertoja. En toki omaa varmaan 10-osaa tämän kaverin lahjakkuudesta jne. Jotenkin itse en aina jaksa uskoa kaikkea mitä tulee mistäkin luettua mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että on kyllä kova kaveri ja uskon, että useat haaveilisivat tuosta levronen tämän hetken kunnosta ja vaikka harjoittelisivat 10vuotta eivät tule koskaan siihen pääsemään. Over and out!

:piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse uskon, että naturaalina menee. Kroppa on ilmeisesti palautunut hyvin ammattilaisvuosien aiheuttamasta rasituksesta ja hormonitasot lienee kunnossa ilman korvaushoitojakin. Todella mielenkiintoista seurata tuollaisen geenihirviön kehittymistä kun lähtötaso on noinkin vaatimaton.

Yksi esimerkki lihasmuistista on tietysti Casey Viator ja "Colorado Experiment". Tässä kokeessahan Viator lisäsi kehonpainoaan reilut 20kg neljässä viikossa ja rasvaprosentti tippui samaan aikaan. Tuossa oli varmasti aineetkin mukana, mutta siinä nähtiin, mitä tapahtuu, kun yhdistetään lahjakkuus, tropit ja lihasmuisti. Viator oli siis ollut huippukunnossa ja aloitti treenamisen "nollista".

Arvelen et äijä saa vaan vanhoja lihoja takasi, ei ihme että tulee nopeeta
Asiaa, saihan taas naurut tällekkin aamulle :D

Hey hey.. Mietihän nyt leech.. 3 viikkoa / 21päivää / 504tuntia! Leikitään, että kaveri kävisi 6 kertaa viikossa salilla(en tiedä monta kertaa käy) = ~18 harjoituskertaa ja jos vaikka tekee joka lihaksen kerran 5päivään, niin ei se kyllä kovin montaa harjoitusta tee per lihasryhmä.

On aivan eri asia laittaa 10kg painoa lisää viikko harjoitukseen jota on 3 vuotta sitten tehnyt kymmenkertaisilla raudoilla nykyisiin aloituspainoihin nähden, kuin kiristyä ja saada jopa lihaa lisää tuon verran.. Natuna siis.

Tiedän mistä puhun, kun olen itsekin aloittanut harjoittelemisen taukojen jälkeen useita kertoja. En toki omaa varmaan 10-osaa tämän kaverin lahjakkuudesta jne. Jotenkin itse en aina jaksa uskoa kaikkea mitä tulee mistäkin luettua mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että on kyllä kova kaveri ja uskon, että useat haaveilisivat tuosta levronen tämän hetken kunnosta ja vaikka harjoittelisivat 10vuotta eivät tule koskaan siihen pääsemään. Over and out!

:piis:
Sanoit paljon, mutta multa meni pointti totaalisen ohi. Mitä yritit mulle sanoa? Ei jummarra

Yksi esimerkki lihasmuistista on tietysti Casey Viator ja "Colorado Experiment". Tässä kokeessahan Viator lisäsi kehonpainoaan reilut 20kg neljässä viikossa ja rasvaprosentti tippui samaan aikaan. Tuossa oli varmasti aineetkin mukana, mutta siinä nähtiin, mitä tapahtuu, kun yhdistetään lahjakkuus, tropit ja lihasmuisti. Viator oli siis ollut huippukunnossa ja aloitti treenamisen "nollista".
Toi on hyvä esimerkki siitä mitä ton tason jampalle tapahtuu kun lyödään vaihde silmään kunnolla. Levrone vaikka onkin saanut vanhoja pihvejä takaisin niin HUOMATTAVASTI rajumpi olisi kunto jos tosiaan homma tehtäisiin kuten täällä jo jokunen luulee

Itsekkään en ole aivan sata varma et kevin olisi natuna liikkeellä? Mutta ehkä kuukauden päästä voidaan ollaan viisaampia, kun nähään millaista vauhtia kunto etenee....Toivoisin kyllä et olis natuana!

On tietysti naivia uskoa kaikkea sinisilmäsenä, mutta kyllä mä uskon ettei Kevin siihen voisilmään ole kajonnut. Olen alusta asti lukenut tuota Kevinin blogia ja kyllä siitä kaverista on rehti kuva jäänyt, tai sitten on maailman paras paskanjauhaja.
Lisätään vielä, että siis mikäänhän ei maailmassa ole 100 varmaa.

Kevin vois käydä esim jossain testeissa ja laittaa tulokset nettiin? sillahan tastaki paastas taas.

No täähän se vasta matopurkin aukaisisikin. Tuo testaus kun ei todellakaan mitään todista.

Eikös se jonkun pätkän alussa meinannut et (vapaasta muistista heitettynä): "I'm going all natural at this time, I'm not sure if I will need an additional edge at some point, but if I decide to go that way be sure that I will inform you guys about that".

Eli harkinnassa on, mut ei ilmeisesti vielä kankussa.

but if I decide to go that way be sure that I will inform you guys about that".

Eli harkinnassa on, mut ei ilmeisesti vielä kankussa.

Komppaan vielä itteäni, eli tuntuu ainakin puhuvan suoraan, eli rehdisti.

Suositut

Back
Ylös Bottom