Kaveri on ollut hei treenaamatta, olisi ihan eri näköinen jos olisi treenannut, joka tullaan nyt huomaamaan. Varsin isoon kuntoon pääsee.Näistä kuvista voi sitten jokainen päätellä miten horkka toimii, aika hetkellistä mun mielestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri on ollut hei treenaamatta, olisi ihan eri näköinen jos olisi treenannut, joka tullaan nyt huomaamaan. Varsin isoon kuntoon pääsee.Näistä kuvista voi sitten jokainen päätellä miten horkka toimii, aika hetkellistä mun mielestä.
Jep, tuo Levronen treenaamaton nykykondiskin on kovempi kuin ylivoimaisesti suurimmalla osalla salitreenaajista. Sitten kun tuohon lisätään ainakin pari kuukautta kovaa treeniä ja tarkkaa syömistä, on ero vielä suurempi.Kaveri on ollut hei treenaamatta, olisi ihan eri näköinen jos olisi treenannut, joka tullaan nyt huomaamaan. Varsin isoon kuntoon pääsee.
Ööh, mitä oikein kuvittelet ylipäätään voivan jäädä jäljelle, jos salilla ei käydä 3-4 vuoteen? Olepa itse treenaamatta tästä vuoteen 2013 saakka ja katso sitten peiliin. Tuo Levronen treenaamaton kunto on aika törkykova jos vertaa keneen tahansa yhtä kauan treenaamatta olleeseen tavalliseen pulliaiseen.Mut ei niistä roinavuosista jäänyt paljon käteen näin fyysisesti ajatellen, sen joudut myöntämään.
Mut ei niistä roinavuosista jäänyt paljon käteen näin fyysisesti ajatellen, sen joudut myöntämään.
WTF? Voisitko edes yrittää argumentoida noita juttujasi hieman?Aikamoista selittelemisen makua!
No ei sullakaan ihan hirvittävästi nyt leikkaa. Tuossa koitettiin jo ratakiskosta vääntää.Aikamoista selittelemisen makua!
Oisko nuo lapaset 45,5cm tuossa kuvassa? Jotenkin näyttävät pienemmiltä mutta voi olla myös visuaalinen harha kun yläkroppassa on kuitenkin sen verrran hyvin massaa...
Jep, tuo Levronen treenaamaton nykykondiskin on kovempi kuin ylivoimaisesti suurimmalla osalla salitreenaajista. Sitten kun tuohon lisätään ainakin pari kuukautta kovaa treeniä ja tarkkaa syömistä, on ero vielä suurempi.
Ööh, mitä oikein kuvittelet ylipäätään voivan jäädä jäljelle, jos salilla ei käydä 3-4 vuoteen? Olepa itse treenaamatta tästä vuoteen 2013 saakka ja katso sitten peiliin. Tuo Levronen treenaamaton kunto on aika törkykova jos vertaa keneen tahansa yhtä kauan treenaamatta olleeseen tavalliseen pulliaiseen.
I’ll Be Back
June 2, 2009
Sadly I’ve been out the past few days due to suffering a loss in the family. Be back shortly. Kevin