BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näistä kuvista voi sitten jokainen päätellä miten horkka toimii, aika hetkellistä mun mielestä. :)
Kaveri on ollut hei treenaamatta, olisi ihan eri näköinen jos olisi treenannut, joka tullaan nyt huomaamaan. Varsin isoon kuntoon pääsee.

Mut ei niistä roinavuosista jäänyt paljon käteen näin fyysisesti ajatellen, sen joudut myöntämään.

Kaveri on ollut hei treenaamatta, olisi ihan eri näköinen jos olisi treenannut, joka tullaan nyt huomaamaan. Varsin isoon kuntoon pääsee.
Jep, tuo Levronen treenaamaton nykykondiskin on kovempi kuin ylivoimaisesti suurimmalla osalla salitreenaajista. Sitten kun tuohon lisätään ainakin pari kuukautta kovaa treeniä ja tarkkaa syömistä, on ero vielä suurempi.
Mut ei niistä roinavuosista jäänyt paljon käteen näin fyysisesti ajatellen, sen joudut myöntämään.
Ööh, mitä oikein kuvittelet ylipäätään voivan jäädä jäljelle, jos salilla ei käydä 3-4 vuoteen? :confused: Olepa itse treenaamatta tästä vuoteen 2013 saakka ja katso sitten peiliin. Tuo Levronen treenaamaton kunto on aika törkykova jos vertaa keneen tahansa yhtä kauan treenaamatta olleeseen tavalliseen pulliaiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On täytyny jotain pohjia kilpailuajoista jäädä jos pystyy huitaisemaan 340 kg prässisarjan ekassa treenissä moneen vuoteen.

Jep

Jep, tuo Levronen treenaamaton nykykondiskin on kovempi kuin ylivoimaisesti suurimmalla osalla salitreenaajista. Sitten kun tuohon lisätään ainakin pari kuukautta kovaa treeniä ja tarkkaa syömistä, on ero vielä suurempi.
Ööh, mitä oikein kuvittelet ylipäätään voivan jäädä jäljelle, jos salilla ei käydä 3-4 vuoteen? :confused: Olepa itse treenaamatta tästä vuoteen 2013 saakka ja katso sitten peiliin. Tuo Levronen treenaamaton kunto on aika törkykova jos vertaa keneen tahansa yhtä kauan treenaamatta olleeseen tavalliseen pulliaiseen.

Kokemuksella voin sanoa että jos on 3-4 vuotta treenaamatta ni kyl sit lähdetään ihan pohja mudista.Mä olin kolme vuotta treenaamatta ni must tuli läski. Mut onneks lihasmuistin takia saa vanhat lihakset tosi nopeasti takas.Kyl Kevin näytti aika kovalta ottaen huomioon kauan oli treenaamatta.Mut tos penkki päivä videossa se sano ettei se oo treenannu vapailla painoilla 3 vuoteen!? Et kylhän laitteilla pystyy yllä pitämään kuntoa hyvin. Ei toi Kevin kovinkaan harteikas oo mitä katto sen kuvaa ennen projektin aloittamista.

hullua spekulaatiota taas tästä jutusta, mun mielestä erittäin mielenkiintosta nähdä miten kehittyy. varmasti todella kovan kehityksen noilla geeneillä ja lihasmuisteilla saa aikaseksi.

I’ll Be Back
June 2, 2009

Sadly I’ve been out the past few days due to suffering a loss in the family. Be back shortly. Kevin

Suositut

Back
Ylös Bottom