:itku::itku::itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
What the fuck?? :D:D Vittu mitä settiä. Vaik kyl tosta Kevinistä vielä hiukan raameja erottuu. Varsinki selkä on huomattavasti leveämpi ku peruspulliaisella.Kevin komedia pätkässä Kylläpä on lihat lähtenyt kävelemään miehestä:wtf:
Kevin komedia pätkässä Kylläpä on lihat lähtenyt kävelemään miehestä:wtf:
No kyllä tuo edelleen urheillullisen näköinen fysiikka on, ei siitä pääse mihkää. Mitäs Kevinen pitäis tehdä, että Kallekin ois tyytyväinen? Multa kyllä arvostusta Kevinille lähtee. Ihan hyvä, että joku tekee jotain muutakin, kuin kauppaa lisäravinteita ammattilaisuran jälkeen...No en minä kyllä tuollasita arvosta, että miljoona kertaa lehdissä hehkuttaa kuinka rakastaa lajia eikä ikinä voi lopettaa treenaamista ym. Ja sitten on tuollainen rimppakinttu eikä varmasti edes hölkkää, ton ukon geeneillä siitäkin kasvaisi isommaksi pelkällä tomaattiruokavaliollakin
Mutta hyvä että on tyytyväinen elämäänsä toki. En sano että se kenenkään velvollisuus on treenata muiden takia tietenkään mutta ei tuo nyt eritysiesti arvostustakaan nosta.
No ei kyllä näytä.Sanoisin että tuoltahan sitä peruspulliainen näyttää kun käy salilla kerran-kaks viikkoon.
- protskua ei syödä 3h välein, että saadaan pidettyä se semi-tiukka 85kg yllä.
.
Mä olen tästä kyllä hyvin pitkälti samaa mieltä.Ja kyllä se nyt vaan kaikin muuten puolin perussalipulliaiselta näyttää, paitsi käsissä vielä hieman enempi kokoa kuin useimmilla.
Eli missään fitness-poju mitoissa ei jakseta olla - protskua ei syödä 3h välein, että saadaan pidettyä se semi-tiukka 85kg yllä.