BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun villi veikkaus on, että Kevin sijoittuu TOP 3:een. Lihasta on huomattavasti enemmän kuin Olympiassa. Kunto näyttää paksulta. Jos lihasten erottuvuus on hyvä, niin tulee tekemään tuhoa. Selkä on arvoitus. Jalat näyttäis myös saaneen massaa. Vastassa on toki kovia ukkoja. Kaikki on mahdollista.

Tsekkasin line-upin. Kevinin sija tulee olemaan nipin napin 10.

Jengi joka on vasta viime aikoina alkanut seuraamaan kehonrakennusta voi olla vaha kujalla nykytason vaatimattomuudesta. Vuonna 1997 tama kunto riitti neljanteen sijaan Olympiassa

Jengi joka on vasta viime aikoina alkanut seuraamaan kehonrakennusta voi olla vaha kujalla nykytason vaatimattomuudesta. Vuonna 1997 tama kunto riitti neljanteen sijaan Olympiassa

On se vaan ihan vitun tyylikäs. Tossa on kyl sitä jotain mikä hivelee ainakin mun esteettistä silmää. Myönnettäköön et varsinkin selkäpuolelta Heath veis ku pässiä narussa. Mut se kokonaisuus on vaan mun mielestä jotenkin paljon parempi tässä Levronella. Se fysiikan flow. Joku semmonen juttu mitä ei osaa yksilöidä.

Joo ois mahtavaa nähä kyllä joku top 6 sijoitus ja sit vielä silleen että ois kovan näkönen. Peukut pystyyn ja fanilasit päähän. :D hankala sanoo mihin sijaan asettuu ku ei vissiin meinannu kevin laittaa progressphotoja..

Mahtaakohan sijoitukseen vaikuttaa se seikka, että kyseessä on Levronen viimeiset kisat? En ihmettelisi yhtään, jos taakse jäisi pari vähän kovempaa ukkoa.
Fanilasit päähän ja odottelemaan, mitä sieltä tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Levrone sanoi muutama päivä sitten videolla painaneensa 2016 olympiassa 224lbs /101.6kg, ja nyt painoa on yli 260lbs/118kg, eli odotettavissa on ainakin kymmenen kiloa lisää lavapainoon vr. 2016. En usko että ihan hännille jää mutta tuskin yltää top kolmoseen.
Näinköhän.. 1,5kk jälellä vielä kisaan, eiköhän siinä ajassa tipu se 10 kiloo poies ainaki.. Sanoisin, että kisapaino joku 107 hujakoilla, paremman näkönen toki kuin 2016, mutta heikko silti.. Saas nähä kilpaileeko lopulta ees.

Näinköhän.. 1,5kk jälellä vielä kisaan, eiköhän siinä ajassa tipu se 10 kiloo poies ainaki.. Sanoisin, että kisapaino joku 107 hujakoilla, paremman näkönen toki kuin 2016, mutta heikko silti.. Saas nähä kilpaileeko lopulta ees.
Levrone tyypillisesti kasvaa kisaa kohti. Painoa varmasti lähtee rasvan muodossa mutta lihasta tulee tilalle. Lavapaino tulee kyllä olemaan 115kg luokkaa.

Minä en kemiatreenaamisesta ymmärrä, mutta jos Dexter Jacksonkin on vanhana äijänä iso mötkö, niin miksei sitten myöskin Levrone, jolla on selvästi geenit kohdallaan ja jos vielä hakee apteekista kaikki uutuuslääkkeet? Niin ja ehkä pitää vähän myös treenata...

Minä en kemiatreenaamisesta ymmärrä, mutta jos Dexter Jacksonkin on vanhana äijänä iso mötkö, niin miksei sitten myöskin Levrone, jolla on selvästi geenit kohdallaan ja jos vielä hakee apteekista kaikki uutuuslääkkeet? Niin ja ehkä pitää vähän myös treenata...
No se Dexter on ehjänä pysynyt, Levrone ei. Jaloistahan se kiinni jää taas. 115kg lavapaino on harhaista puhetta jos 2016 oli 102kg.

Levrone on nyt pystynyt treenaamaan jalkoja huomattavasti kovempaa kun sai polven kuntoon. Oma veikkaus on että jalat tulee olemaan 2002 tasoa.
vlcsnap-00044.jpg

Oletan, että Kevin jatkaa kilpailemista, jos hän sijoittuu Arnoldissa riittävän hyvin - on eri asia, mikä on hänelle itselleen ok sijoitus ja mikä taas esimerkiksi meille faneille.

Eiköhän toi Kevinin kisaaminenki oo vaan bisneksen/brändinsä markkinointii ja boostaamista. Dorian Yates sano Roganin podcastissa ihan suoraa että kunto on kauhea (nykyajan pro kehonrakennus tasoon nähden) eikä tule pärjäämään mitenkään :D

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom