BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä tapahtuu niille idoleille ja sankareille ku ne vanhenee?? Niitä KUNNIOITETAAN edelleenkin!!!. Asia josta sinä et varmasti tiedä yhtään mitään. Lakkia pois päästä ja kädet pois munista ja hieman kunnioitusta 52v ukkolle joka on kuitenki tuolla maailman parhaiden joukossa 5kk reenaamisen jälkeen!!

Tämä! :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tu Kevin millään olemaan top 6, jos top 10 pääsee niin huikee suoritus sitten jo sijoituksellisesti! Vaikka huikeehan toi suoritus on jo 52v. vetää tohon kuntoon, vaikka mies onkin Fedorov tyyppinen super responderi.
Kovin Imo tossa Kevinin lookissa on toi miten mies näyttää montaa 30v kilpakumppaniaan naamasta huikeasti freshimmältä ja nuoremmalta! :rock:

Sä oot ihan vitun tyhmä. Sillä ei ole käytännössä ole mitään väliä onko se kondiksessa vai ei. Kevin on ollut koko kisojen isoin vetonaula, ne antaa sille top 6 paikan. Cutler sai 5. sijan 2013 tällä kunnolla... Ja Kevin veis -13 Cutleria kuin märkää rättiä.

e. Ja Kevin siis on kondiksessa. Ei paljoa hävinnyt fileen määrässä Cedulle a oli paljon kivisemmän näköinen.

Oot nyt varmaan niin ylpee tosta sun ylivertaisesta älykkyydestä! :worship:

Näppärintähän on kaivaa vanhoja viestejä. Taidan itse kaivaa niiden viestit jotka sanoivat ettei Levrone edes kisaa ja haukkua idiooteiksi.

Anna mennä vaan. Mä en alunperinkään o ketään lähteny tyhmäks haukkumaan, mut ei ole varaakaan, kun en ole ylivertaisen älykäs niinkuin esim. allu711.

Me Levronen kannattajat oltii väärässä. Mut pakko arvostaa että asteli lavalle. Ois voinu puhaltaa pelin poikki ja vedota johonkin "vammaan" mutta siitähän se paskamyrsky olisi vasta noussut. Mutta kyllä itellekin tuli yllätyksenä kuinka huono tuo alakerta lopulta oli. Kaikissa videoissa näytti niin hyväntuuliselta ja varmalta. :(

Zone-sarja -42%
Olin väärässä siinä, että Levrone voitaisiin nostaa jopa top kutoseen "politiikka"-syistä. Nyt lopputuloksena jaettu viimeinen sija. Heath oli tuomareiden papereissa kiistaton ykkönen. Tuota politiikkaa on luultavasti paljon oletettua vähemmän muutenkin. Arvostelulajissa on vaan niin helppo spekuloida kaikenlaista.
Ihan hyvä hype pystyttiin Levronen ympärille kuitenkin luomaan. Osa faneista saatettiin täysin vakuuttuneiksi siitä, että top kolmonen on täyttä realismia.
Kaipaahan tuo mr olympia jotain muutoksia. Itse toivon cedricin kaltaisia pidempiä kavereita mukaan.. olisiko arvostelukriteereissä korjattavaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom