BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alakerta lagaa kyllä, mutta muuten on kyllä tikissä. Oldmaster on oikeassa, Kevin on tän vuoden mainospoika ja rahasampo tapahtumalle, tiiä millasen diilin on koko hommasta tehnyt. Tästä huolimatta, parasta on nähdä mies lavalla. Ja ei kuitenkaan häpeällisessä kunnossa vaan tikissä, ottaen huomioon se viitekehys, josta tuo kondis on veistetty.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hienoa kuitenkin, että tähänkin vuosi vuodelta puisevampaan tapahtumaan saatiin kunnolla lisää meininkiä. Levronen kunto erittäin hieno lähtökohdat huomioiden jalkoja lukuun ottamatta. Vaatii aika paljon mennä tuonne "pikku" tauon jälkeen. En usko että näemme phil heathia tissiposkineen lavalla sitten joskus yli 50 vuotiaana.

Vihdoin jengi pystyy ottamaan ne levrone kiikarit pois päästä 3-6 sijotuksista. Varmaan fiilis kun ois lintu paskantanu naamalle.

Ite taidat kurkkia sieltä linnun perseestä. Ihmettelen kyllä miksi pitäisi olla tuollainen fiilis. Tottakai suosikkejaan kannustaa ja useinpa vielä epärealistisin odotuksin. Pelin henki ja tappiokin tulee kestää.

itselle Kevin on silti *voittaja* näissä kisoissa. Kova äijä.

Oldmaster on oikeassa, Kevin on tän vuoden mainospoika ja rahasampo tapahtumalle, tiiä millasen diilin on koko hommasta tehnyt.
Itseasiassa, ensimmäisenä Levronen kisaamisesta tuli mieleen, että koko ukko on ostettu tuonne kisaamaan. Mutta en uskonut että lavalle asti aikoo edes mennä, kunnes rupesi tulemaan kuvia nopeasta turpoamisesta. Pakko saada nostetta muuten hieman "tylsään" olympiaan, missä ei tällä hetkellä tunnu olevan ketään haastajaa Philille. Mikäs sen parempi kun taitaa vielä sosiaalisen median, on tunnettu nopeasti kisoihin valmistumisesta ja uskomattomasta kasvusta. Eikä mene kuin 5-6kk panostus "hukkaan" ;). Tuohon päälle hyvä tili kisojen järjestäjien puolesta....kelpaa. Rahat mielessä se Kevin tuonnekin lähti.
Anyways, nätin käsi-olkapääakselin taiko hetkessä!

Vihdoin jengi pystyy ottamaan ne levrone kiikarit pois päästä 3-6 sijotuksista. Varmaan fiilis kun ois lintu paskantanu naamalle.

Hahah reps, näinpä.

Ite taidat kurkkia sieltä linnun perseestä. Ihmettelen kyllä miksi pitäisi olla tuollainen fiilis. Tottakai suosikkejaan kannustaa ja useinpa vielä epärealistisin odotuksin. Pelin henki ja tappiokin tulee kestää.

itselle Kevin on silti *voittaja* näissä kisoissa. Kova äijä.

Tottakai vanha äijä vetäny ittensä nopeassa ajassa kovaan tikkiin ja helvetin isot propsit siitä mut pointti ei ollukkaan se vaan jengillä realiteetit ei kunnossa.

Kävi miten kävi, niin en usko, että Kevin osallistui tämän vuoden Mr Olympiaan pelkästään rahan takia. Hän halusi osoittaa faneilleen ja muille ihmisille, että 52-vuoden ikä ei ole este osallistua. Olen itse yllättynyt edelleen siitä, miten upean lopputuloksen Kevin sai aikaan. On jännä huomata, miten ikä vaikuttaa kehonrakentajan lihasten ulkonäköön. En muista nähneeni Keviniä näin kivisenä ehkä milloinkaan. Ennen kaikkea Levrone halusi todistaa itselleen, että pystyy vielä kilpailemaan. Jos hän aikoo nostaa sijoitustaan seuraavissa Olympioissa, niin se vaatii tästä eteen päin panostamista. Mielestäni Kevinillä on mahdollisuudet osallistua 1-3 seuraavaan Olympiaan, jos hän haluaa. Selkä ja jalat ehtivät kehittyä 1-3 vuodessa melkoisesti. Jokin merkitys Kevinin osallistumisella on varmasti koko lajille. Se on varmasti aika syvällinen merkitys itse Levronelle, joka unelmoi edelleen Mr Olympia -tittelin voitosta. Jos hän jaksaa panostaa seuraavat 3 vuotta täysillä kehonsa rakentamiseen, jälki voi olla uskomatonta tulevissa Olympioissa. Phil alkaa hiipua muutaman vuoden sisällä. Onko mielestänne mahdollista, että Kevin voittaisi Olympian esim. ensi vuonna? Tai viimeistään ollessaan 55-vuotias? Sen jälkeen lihasmassa alkaa kai väkisin pienentyä..

Kävi miten kävi, niin en usko, että Kevin osallistui tämän vuoden Mr Olympiaan pelkästään rahan takia. Hän halusi osoittaa faneilleen ja muille ihmisille, että 52-vuoden ikä ei ole este osallistua. Olen itse yllättynyt edelleen siitä, miten upean lopputuloksen Kevin sai aikaan. On jännä huomata, miten ikä vaikuttaa kehonrakentajan lihasten ulkonäköön. En muista nähneeni Keviniä näin kivisenä ehkä milloinkaan. Ennen kaikkea Levrone halusi todistaa itselleen, että pystyy vielä kilpailemaan. Jos hän aikoo nostaa sijoitustaan seuraavissa Olympioissa, niin se vaatii tästä eteen päin panostamista. Mielestäni Kevinillä on mahdollisuudet osallistua 1-3 seuraavaan Olympiaan, jos hän haluaa. Selkä ja jalat ehtivät kehittyä 1-3 vuodessa melkoisesti. Jokin merkitys Kevinin osallistumisella on varmasti koko lajille. Se on varmasti aika syvällinen merkitys itse Levronelle, joka unelmoi edelleen Mr Olympia -tittelin voitosta. Jos hän jaksaa panostaa seuraavat 3 vuotta täysillä kehonsa rakentamiseen, jälki voi olla uskomatonta tulevissa Olympioissa. Phil alkaa hiipua muutaman vuoden sisällä. Onko mielestänne mahdollista, että Kevin voittaisi Olympian esim. ensi vuonna? Tai viimeistään ollessaan 55-vuotias? Sen jälkeen lihasmassa alkaa kai väkisin pienentyä..
Mua epäilyttää toi alakerta. Olisihan se mielenkiintoista nähdä mihkä kondikseen itsensä vielä saisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nythän Kevin voi ottaa vaikka minkälaisia riskejä kunnon kikkailun suhteen itse finaaliin, vetää vaikka roska ruokaa täyttää itsensä oikein kunnolla.

Jalat lähtee yleensä ekana ku ikää tulee ja tossaha se konkretisoituu selvästi! Nevertheless kova suoritus päästä kuntoon olympia lavalle. Koko suorituksesta iso peukku. Vaikkakin ois ehkä halunnu muistaa kevinin paremmilta päiviltä. Live streamia ku katto nii olihan se vähän apaattista meininkiä ku ne jalat.
212:ssa on kyl kova meininki kans, lähes kaikki kunnossa (edit: ja jotkut vähä enemmänki ku kunnossa). Tosi viimeisteltyä porukkaa (vrt. Olympia Open).

Zone-sarja -42%
Tarviiko sitä hunajaa kusta niin vitusti ku Levrone "floppas"?
"haha ihan paskahan se oli!! mitäs minä sanoin!!" Eiköhän se ollut ihan odotettavissa että varsinki kintut on kaukana vaadittavasta tasosta. Mitä tää laji olis jos ei olis haippia ennakkoon ja "tyhmiä" faneja epärealistisine ennakkoluuloineen?
Tommosta tuulettelua on vittumainen lukea, oli se sitten näille "typerille faneille".

Kevin ei ikinä olisi päässyt edes tähän Olympiaan kisaamaan, ilman erityiskutsua.

Jollei erityiskutsuja rupee jokavuosi tulemaan, ei Kevin tule kyllä enää koskaan Olympiassa kisaamaan, koska tolla kondiksella on vaan mahdoton saada oikeasti lunastettua paikkaa Olympiaan. Kevinin jalat oli jo huonot yli 10vuotta sitten, ja nyt ne on tolle tasolle käytännössä olemattomat.

Ei se fiilis kyllä ole sellainen. Mä taisin ihan ensimmäisenä tuolal tunnustaa, että kondis ei olut sitä mitä toivoin ja oletin.

Mitä tapahtuu niille idoleille ja sankareille ku ne vanhenee?? Niitä KUNNIOITETAAN edelleenkin!!!. Asia josta sinä et varmasti tiedä yhtään mitään. Lakkia pois päästä ja kädet pois munista ja hieman kunnioitusta 52v ukkolle joka on kuitenki tuolla maailman parhaiden joukossa 5kk reenaamisen jälkeen!! Olkoonkin, että kilpailupaikka on saatu erikoiskutsulla, mutta onhan tuo silti edelleenkin käsittämätöntä mitä on saatu aikaseksi, että toi yläkroppa ja kondis noin yleensä voi viedä ton tason ukkoja vaikkakin se oli se maailman huippujen häntäpää.

Tuosta Levronen kunnosta niin... eihän mies nyt ihan nollilta lähtenyt puoli vuotta sitten, eli tuskin oli pelkästään maattu 13 vuotta tyyliin hauis 35 cm, reisi 50 ja 20 kiloa ylimääräistä vyötäröllä.
Ikä sinänsä ei ole este, eiköhän Dexterkin nähdä 50 v. vielä kärkikahinoissa mukana.

Ei se fiilis kyllä ole sellainen. Mä taisin ihan ensimmäisenä tuolal tunnustaa, että kondis ei olut sitä mitä toivoin ja oletin.

Mitä tapahtuu niille idoleille ja sankareille ku ne vanhenee?? Niitä KUNNIOITETAAN edelleenkin!!!. Asia josta sinä et varmasti tiedä yhtään mitään. Lakkia pois päästä ja kädet pois munista ja hieman kunnioitusta 52v ukkolle joka on kuitenki tuolla maailman parhaiden joukossa 5kk reenaamisen jälkeen!! Olkoonkin, että kilpailupaikka on saatu erikoiskutsulla, mutta onhan tuo silti edelleenkin käsittämätöntä mitä on saatu aikaseksi, että toi yläkroppa ja kondis noin yleensä voi viedä ton tason ukkoja vaikkakin se oli se maailman huippujen häntäpää.

Luitko toista vastaustani kyseiseen asiaan liittyen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom