Kävi miten kävi, niin en usko, että Kevin osallistui tämän vuoden Mr Olympiaan pelkästään rahan takia. Hän halusi osoittaa faneilleen ja muille ihmisille, että 52-vuoden ikä ei ole este osallistua. Olen itse yllättynyt edelleen siitä, miten upean lopputuloksen Kevin sai aikaan. On jännä huomata, miten ikä vaikuttaa kehonrakentajan lihasten ulkonäköön. En muista nähneeni Keviniä näin kivisenä ehkä milloinkaan. Ennen kaikkea Levrone halusi todistaa itselleen, että pystyy vielä kilpailemaan. Jos hän aikoo nostaa sijoitustaan seuraavissa Olympioissa, niin se vaatii tästä eteen päin panostamista. Mielestäni Kevinillä on mahdollisuudet osallistua 1-3 seuraavaan Olympiaan, jos hän haluaa. Selkä ja jalat ehtivät kehittyä 1-3 vuodessa melkoisesti. Jokin merkitys Kevinin osallistumisella on varmasti koko lajille. Se on varmasti aika syvällinen merkitys itse Levronelle, joka unelmoi edelleen Mr Olympia -tittelin voitosta. Jos hän jaksaa panostaa seuraavat 3 vuotta täysillä kehonsa rakentamiseen, jälki voi olla uskomatonta tulevissa Olympioissa. Phil alkaa hiipua muutaman vuoden sisällä. Onko mielestänne mahdollista, että Kevin voittaisi Olympian esim. ensi vuonna? Tai viimeistään ollessaan 55-vuotias? Sen jälkeen lihasmassa alkaa kai väkisin pienentyä..