Kevätsiivous (penkkipunnerus)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiertäjäkalvosinliikkeet kannattaa muistaa kans mukaan heti alkuunsa. Niitä on sitten huono enää rueta voimistamaan kun on jo isot raudat kyseessä ja sattuu vaikka repeämä kiertäjäkalvosimeen. Itse en ainakaan nyt paljon ottas paineita vielä noista että ei tulokset kasva kerta treenaat vasta toista kuukautta. Otat vaan homman ihan rauhallisesti ja luultavasti kannattaa vielä harjotella tekemään paremmin se suoritus siinä penkissä. Uskosin että tekniikassakin on vielä hiomista kun sekin voi olla osa syy että tulokset ei oikeen ota kasvaakseen. Taukoja ehottomasti kannattaa pitää. Mulla ainakin alkaa tulokset junnaamaan jos samaa liikettä aina tekee.

ZweCCo sanoi:
Kiertäjäkalvosinliikkeet kannattaa muistaa kans mukaan heti alkuunsa. Niitä on sitten huono enää rueta voimistamaan kun on jo isot raudat kyseessä ja sattuu vaikka repeämä kiertäjäkalvosimeen.

Tuo on totta ja unohtuu treenata monella (mukaan lukien meikäläinen)..

Omalla kohdallani penkkitulos nousee ihan hyvään tahtiin, kun kerran viikossa tekee penkkiä. Treenaan kuitenkin myös muutakin kuin penkkiä, mikä auttaa myös penkkituloksen nousuun.

ei siitä penkkituloksesta kannata murehtia se nousee kyllä...
itelläkin oli joskus jumikohta jossa penkki junnasi 60kg siitä se taas jossain vaiheessa nousi todella nopeasti ja seuraava jumi tulikin sitten 100 ja siitä taas ylöspäin :kippis1:
:offtopic: koitin tuossa eilen hiukan penkkiä pitkästä aikaa ja huomasin jotain mielenkiintosta....rinnalta nousee paino kun paino keposesti mutta ojentajat alkaa tökkimään....ennen ollut täysin toisteppäin :whip:
mutta kyllä se miken 2*6 on todellakin täyttä rautaa :thumbs:

ite kokeilin tuossa 2x6 ja yritin? tehdä kaiken oikeella tavalla, kantapäät lattiassa lavat yhdessä, nyt tuntuu selässä pientä treenistä johtuvaa kipua ihan kuin oisin treenannu selkää enkä rintaa :D :D tämä voi kyllä johtua myös kun tein vinopenkkiä kässäreillä niin se penkki oli normaalia leveämpi, onko muilla ilmenny tämmösiä ? vai teinkö kaiken väärin ?

mä oon kyl sitä mielt et jos maksimi on 60 niin suotta tekee viel noin lyhyttä sarjaa..hommaa aluks vähän pohjaa ja syö niin p*rkeleesti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom