hmm..tulipa tosta Jonnan sigusta vielä mieleen että joskus vois myös olla pienen itsetutkiskelun paikka.., jos on tyytymätön elämäänsä ( en oo varma oliko tässä kuitenkaa ihan siitä kyse mutta kuiteski), ois hyvä etsiä ne syyt miks sen hetkinen elämä ei maistu, miten vois saada elämästä enemmän irti.
Me voidaan ITSE vaikuttaa asioihimme, jos vaan ollaan rohkeita ja uskalletaan.
Ennen sitä on vaan tiedostettava että mikä helvetti mättää.
Ite masis ajoista oon aika kivasti noussu (tai sanotaan näin että se on hallinnassa), ja mulle tärkeitä voimavaroja oli joskus lukeminen..tasapainosesti "hömppä romskuja" ja sit vähän psykokologisempia kirjoja, esimerkkeinä esim. just noi Tommy Hellstenin kirjat.Carita Hellsten on kans kirjottanu loistavan kirjan..,oli vissii nimeltään "virtaus ja vastarinta- nainen matkalla minuuteen"...
Me voidaan ITSE vaikuttaa asioihimme, jos vaan ollaan rohkeita ja uskalletaan.
Ennen sitä on vaan tiedostettava että mikä helvetti mättää.
Ite masis ajoista oon aika kivasti noussu (tai sanotaan näin että se on hallinnassa), ja mulle tärkeitä voimavaroja oli joskus lukeminen..tasapainosesti "hömppä romskuja" ja sit vähän psykokologisempia kirjoja, esimerkkeinä esim. just noi Tommy Hellstenin kirjat.Carita Hellsten on kans kirjottanu loistavan kirjan..,oli vissii nimeltään "virtaus ja vastarinta- nainen matkalla minuuteen"...