Kevään diettiä odotellessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by hevospaa
Vuoden vaihteen jälkeen alkaa painonpudotus. Syksyllä 2001 aloitin käymään salilla ja tarkoitus oli tiputtaa painoa - tulos : 10 kiloa massaa lisää. Sikspäkkiä en edes haaveile, riittää kun saa jenkkakahvat kesäksi pois. Kun ei ole koskaan ole ruikula ollutkaan niin ei sellaisesta osaa edes haaveilla. Sitten joskus ehkä.

Siis kuinka kauan kesti että sait 10 kg lisää massaa (ilmeisesti lihasta)

Originally posted by Harrastelija
Siis kuinka kauan kesti että sait 10 kg lisää massaa (ilmeisesti lihasta)

Siinä kymmenessä kilossa on kyllä läskiä kans, tänä vuonna massaa tullut n. kilo per kuukausi. Vatsa on hiukan kasvanut mutta myös lihakset. Raskausarpia ei ole kuin polvissa ja ojentajissa.

Originally posted by Harrastelija
Olen itse vielä aika aloitteleva treenari. Monesti löytää tältäkin palsatalta sinänsä hyviä ohjeita että kuinka paljon kaloreita pitäisi syödä päivässä. Itselläni olisi tavoitteena kerätä mahdollisimman paljon lihasmassaa ilman rasvan keräytymistä. Voisiko joku siis ystävällisesti pistää tarkat syömisohjeet näkyviin. Siis mitä syödä mihinkin aikaan ja kuinka paljon... Olen 16vuotta, 172cm ja 76kg
Kysyin ite kans jotakin tollasta, vähän aikaa sitte. Sen Threadin pitäis löytyy toiselta tai kolmannelta sivulta nimellä "Liikaa?". Oot varmaankin jo käyny lukemassa sen.
Tarkkoja syömisohjeita on varmaan mahdotonta kenenkään antaa. Ite kun vähän aikaa sitten päätin pistää syömiseni kuntoon, niin painelin ekaks kauppaan ja ostin ruoka va`an (Miten toi sitten kirjotetaankaan?) ja sellasen vihkon josta näkee kuinka paljon missäkin ruuassa on ravintoaineita. Niistä sitten laskeskelin syöntiäni. Vieläkään en oo saanut syöntiäni täysin kohalleen, johtuen muista kiireistä, mutta huomenna aattelin taas jonkunlaisen laskelman tehä.
Syödä kannattaa varmaan 5 - 7 kertaa päivässä. Tarkkaa kalorimäärä en osaa sanoa, mutta ikäsi, painosi ja tavoitteesi huomioon ottaen tulisi sinun syödä ainakin yli 3000 kcal päivässä. Joku kokeneempi neuvvokoon sinua siinä.
Korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta väitämpä että on lähes mahdotonta lisätä natusti lihasmassaa, ilman rasvan kertymistä. Eli hanki ensin ne lihakset ja kiristä sitten.
By the way, kysyisin että mitenkä ton painon pitäs nousta kreatiinin tankkaus vaiheessa? Mulla se nimittäin nous noin 2 kiloo viiden päivän tankkauksen aikana. Onks se normaalia?
Nyt pitää lähtee syömään...

Originally posted by Tume
By the way, kysyisin että mitenkä ton painon pitäs nousta kreatiinin tankkaus vaiheessa? Mulla se nimittäin nous noin 2 kiloo viiden päivän tankkauksen aikana. Onks se normaalia?
Nyt pitää lähtee syömään...

Ihan normaalilta tuo kuulostaa... Paino saattaa vielä muuttua 5 päivän jälkeen, mutta muutaman päivän sisään lihakset on saturoitu kreatiinillä ja paino vakiintuu. Pidemmittä lätinöittä... Ihan normaalia.

Tässä jonkinlaista diettiä yritellessä vilkaisin oman treenaukseni alkuaikoja.. siitäpä sitten kaavio kehityksestä gif kuvaksi muiden kauhisteltavaksi :D

. . .

Äh, suora gif osoitus ei aina näy, yritä
tätä tai tämä nää ilmaset hostingit suxs joskus..

Tuossa kun jotkut ottivat kreatiinin puheeksi niin kysyisin että nouseeko kretiinin käytöllä paino koko ajan säännöllisesti vai nouseeko se muutaman kilon heti käytön alussa ja jää sit siihen? Ja laskeeko paino sit kun krean käytön lopettaa? Mihin muuten perustuu se että kreatiini nostaa painoa (ja miten se paino nousee sillä niin nopeesti)?

Originally posted by andor
Tuossa kun jotkut ottivat kreatiinin puheeksi niin kysyisin että nouseeko kretiinin käytöllä paino koko ajan säännöllisesti vai nouseeko se muutaman kilon heti käytön alussa ja jää sit siihen? Ja laskeeko paino sit kun krean käytön lopettaa? Mihin muuten perustuu se että kreatiini nostaa painoa (ja miten se paino nousee sillä niin nopeesti)?

nestettä tulee lihakseen enemmän... siinä se lyhykäisyydessään...
sit ku lopetat krean käytön, niin kylälhän se paino varmaankin laskee pikkusen.

Kevyttä bulkkia siihen asti kunnes nostan kilomäärän x penkistä. (luultavasti vasta joskus kesällä) Ja tämän jälkeen ihan huviks ottaa pientä dieettiä ja kattoa miltä ne piukkuiset palat näyttää ilman tällasta valaan rasvakerrosta ja muutenkin katsoa miten se diettaaminen toimii. Epäilen vaan, että jaksan vaan sellaset 1 viikon pitää safka määrät vahän alhaisempina ja alkaa taas syömään kunnolla.:mad:

Mites teillä tippuu tulokset dietiin loppuessa. Elikkä jos ootte tiputtanu painoo x% niin paljonko teillä on tulokset laskenu %:na:confused:

Back
Ylös Bottom