On jälleen neuvonpyynnön paikka. Hain nyt syksyn yhteishaussa kouluihin ja pohdin tuossa, että jos paikka ei aukea, niin talvi suomessa ja uuden yhteishaun odottaminen olisi henkisesti liian kova pala purtavaksi. Siispä pohdin seuraavaa: säästöt mukaan, reppu selkään ja menolippu espanjaan. Siellä koko talvi ja sitten pois. Säästöillä pärjäisin n.2kk ja sillä välin olisi aikaa etsiä joku pikkutyö, jolla jotenkin saisi kuluja katettua.
Onko olemassa mitään tätä suunnitelmaa estäviä tekijöitä? Eikös Espanjakin kuulu EU:n alueseen, joten työhommakin luulisi luonnistuvan? Olen aivan tosissani tämän hankkeen suhteen, jos en suomesta saa opiskelupaikkaa nyt tammikuussa. Kevään yhteishaussa sitten taas paperit vetämään, jahka olen jakanut rakkauden sanomaa etelän rannikoilla.
Mitä olet mieltä?
Onko olemassa mitään tätä suunnitelmaa estäviä tekijöitä? Eikös Espanjakin kuulu EU:n alueseen, joten työhommakin luulisi luonnistuvan? Olen aivan tosissani tämän hankkeen suhteen, jos en suomesta saa opiskelupaikkaa nyt tammikuussa. Kevään yhteishaussa sitten taas paperit vetämään, jahka olen jakanut rakkauden sanomaa etelän rannikoilla.
Mitä olet mieltä?