Ketoruokia? Apuja ruokavalioon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rela
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morientes!

Nyt on tilanne sellainen että pitäisi aloittaa painon pudutos ennen joulua ja ketoilla jouluun asti ja jatkaa taas joulun jälkeen.
Mutta jottei homma mulla lopu ennen alkuaan niin kertokaa ihmiset omista ruokavalioistanne ja bravuuri ketoruoista?
Mulla tuntuu että omat ideat loppuu nopeesti kesken ja sitten hiipuu diettikin kun rupee ahistamaan.
Kaikki ruokaohjeet yms. neuvot ovat enemmän kuin tervetulleita.
Kiitos jo etukäteen.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lisää ruokaohjeita!!

Tere,

Eipä noissa linkeissä ollut juurukaan ruokaohjeita ketoilua varten.
Kyllä kai jokainen osaa ostaa kaupasta hiilarittomia ruokia ja syödä niitä miten sattuu. Tarkoitinkin vähän valmistettavia ruokia missä hiilarit ok tasolla.

laitetaan muutama joita mä olen syönyt vaikka ketoiluun asti en ole mennyt.

kananmunat + tonnikala

paista ensin tonnilkalaa pannussa ja hetken ruskistuksen jälkeen lisää kananmunat (3-4munaa). Lisää suola ja mustapippuri sekä mahdollisesti muutama juustonpalanen. Nauti omassa seurassa.

kanasalaatti.

kanaa, kurkkua, salaattia, tomaattia, fetaa. Oliiviöljyä kastikkeeksi ja hyvvee on!

tee noista salaatti, hiilareita ei pitäis oolla paljoa.

Pitäis varmaan koittaa itsekkin ketoilua tuossa joulun jälkeen . Oon tähän mennessä mennyt ns.low carb hommalla ja makeanhimo on välillä jäätävä, josta johtuen karkki retkahduksia tulee aina välillä :(. Noh, nyt ei niin tarkaan diettailla vaan koitetaan ensin parantua flunssasta ja sitten kerätä muutama kilo lihaa:).

Mites sulla onko makean himo kadonnut vai oletko vielä aloittanut homman? Itse en ole sokerihiiri, mutta pää tosiaan tekee tepposia, kun annetaan hiilareita liian vähän mutta ketoon nähden kuitenkin liikaa.

Itsekkin nyt tässä aloittelin ketoilun tavoitteena saada n.2-3kg läskiä kiertoon.

Nyt on aloittamisesta takana 6päivää, eli varmaan ketoosi jo rullaa täysillä.
Välillä olo on ihan ok, eli ei väsytä ja jaksaa vääntää mutta välillä saattaa olla ihan maassa eikä jaksa tehä mitään.
Kun olo on ihan perseestä niin se on siis ihan perseesta ja mieli tekin sikee hanskat pöytään. Mutta pieni liikunta tai motivaatio-musiikin kuuntelu (niin ja peilin edessä pullistelu, ok tunnustan) saa kyllä olon äkkiä paremmaksi. Nälkä ei ole, paitsi ehkä välillä saatta iskee kovakin nälkä joka kyllä lähtee pois kun vähän liikkuu.
Vaatii kyllä kovaa motivaatiota niinkuin mikä tahansa muukin dieetti. Itselläni on aina ollut motivaatio dieettien kanssa vähän persiillään. Mutta eiköhän tätä tässä kituamalla mene 2kk läpi.
Kattoo sitten jos on syytä jatkaa, mutta tuskinpa jatkan kun olen käytännössä jo luvannut itselleni että silloin rääkki loppuu.

Ruuista upunnut on perinteiset tonnikala + rypsäri, kalkkuna, broilerin rinta jne...

Ja sitten ihan maukas munakas tulee seuraavista aineista:

3kpl kananmunan valkuainen(en syö keltuaisia)
3rkl vettä
30-50g juustoraastetta
50g kinkkua
suolaa
valkopippuria

ja sit vähän rypsäriä/oliiviöljyä lämmittämisen jälkeen lirottelee päälle.

:thumbs:

Onnistuu muuten mikrossakin ja maku
on ihan hyvä.

EDIT: Niin ja makeanhimoa ei kyllä todellakaan ole, eikä oikeestaan mitään himoa ruokaa kohtaan. Paitsi edellä mainitut poikeukkset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom