Ketogeeninen lihottaa?

Wintikka sanoi:
Jeps, toi saattais sopia mullekin. Ainakin täyten ne kriteerit, jotka Lylen mielestä tota voi käyttää. Menis 2 kk PSMF:llä, siis jos oisin mies ;-))

:worship: Riippuu toki aloitusrasvoista, jos on paljon extraa, niin saattaapi onnistuakin. Itse asiassa minulla aloitusrasvat oli tuolle PSMF:lle ryhtyessäni about 16-18 (ihan arvio....) ja ei se niin paha homma ollut. Minulla tuo set point-kynnys tuntuu olevan tuossa 10% kieppeissä, eli siinä alkaa leptiinit ilmeisesti laskea ja sen jälkeen ollaan pulassa. :whip: Itse asiassa nytkin naapurissa on jonkinlainen kakku uunissa hajusta päätellen ja on aika lähellä, etten tee sinne oven läpi rynnäkköä...... :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tahvo Tohveli sanoi:
:worship: Riippuu toki aloitusrasvoista, jos on paljon extraa, niin saattaapi onnistuakin. Itse asiassa minulla aloitusrasvat oli tuolle PSMF:lle ryhtyessäni about 16-18 (ihan arvio....) ja ei se niin paha homma ollut. Minulla tuo set point-kynnys tuntuu olevan tuossa 10% kieppeissä, eli siinä alkaa leptiinit ilmeisesti laskea ja sen jälkeen ollaan pulassa. :whip: Itse asiassa nytkin naapurissa on jonkinlainen kakku uunissa hajusta päätellen ja on aika lähellä, etten tee sinne oven läpi rynnäkköä...... :hyper:

Jeps, rasvaprossa lienee 25-30% eli riittävästi.

Mites se lähti liikkeelle sulla? Ostitko sen opuksen vai luitko Lylen palstaa? Paljos pidit kaloreita ja millä suhteilla? Itse alotan ton huomenna eli ma 09.05. Nyt on töistä 5 viikkoa vapaana eli voin keskittyä vain siihen. Näillä rasvoilla voinen olla 2 kk putkeen tolla?! ;-) ja siitä sitten varovasti pois ilman jojottelua...

Olin joskus ketogeenisella dieetillä 8 viikkoa ja kadotin sen 8kg läskiä (painoa tippui siis enemmän). Yksi minkä opin tuosta on se, että ylivoimaisesti vaikein homma on saavutetun pitäminen. Varaa dieetin loppuun helvetillinen määrä itsekuria ja todella tarkka siirtymisvaiheen ohjelma, meinaan läski tulee takasin pikajunalla jos alat mättää safkaa "normaaliin" tyyliin!

Wintikka sanoi:
Mites se lähti liikkeelle sulla? Ostitko sen opuksen vai luitko Lylen palstaa? Paljos pidit kaloreita ja millä suhteilla?

Luin palstaa ja sitten tilasin opuksen.

Kaloreita tuli 1134 ja grammamäärät oli 18-225-18 (hh-p-r). Eli söin samat safkat joka päivä, kolme ateriaa päivässä. Lisäravinteina mulla oli tossa vitamiinijauhe, kalaöljy, kofeiini ja nikotiini. Punttitreeni kolme kertaa viikossa koko kroppa läpi.
Olo oli aika heikon oloinen, mutta punttitreenissä ei voimataso pudonnut yhtään. Rasva kyllä hävisi järkyttävän hyvin tolla systeemillä.

Tahvo Tohveli sanoi:
Luin palstaa ja sitten tilasin opuksen.

Kaloreita tuli 1134 ja grammamäärät oli 18-225-18 (hh-p-r). Eli söin samat safkat joka päivä, kolme ateriaa päivässä. Lisäravinteina mulla oli tossa vitamiinijauhe, kalaöljy, kofeiini ja nikotiini. Punttitreeni kolme kertaa viikossa koko kroppa läpi.
Olo oli aika heikon oloinen, mutta punttitreenissä ei voimataso pudonnut yhtään. Rasva kyllä hävisi järkyttävän hyvin tolla systeemillä.

Tilasit sähköisen version luottokortilla? Mietin just, jos itse uskaltais masterilla tilailla...
Auttaakos nikotiini, kun en itse polta, niin sehän voisi jopa potkia? Itse vetelen EC.
Kalorit on samoissa, vaikka olenkin astetta isompi. Kommentoi vaikka treenipäväkirjat -osiolle.

Suositut

Back
Ylös Bottom