Ketogeeninen ei meinaa tuottaa tulosta..

Jotta tulisin oikein ymmärretyksi selvennän vielä; mun mielestä olis syytä tällaisissa keskusteluissa pitää linja asiallisena, ettei synny vääriä mielikuvia treenaamisen/dieetin toimivuudesta. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli viime kesän lopussa samanlainen ongelma... Kaikki ravinto ja liikunta asiat oli kunnossa, mutta silti muutosta painossa ei tapahtunut. Meni melkein 1kk dietissä eteenpäin ja painon pudotus sinä aikana ehkä ~0,5-1 kg. Oli tosi kumma juttu meinasin lopettaa laidutuksen siihen paikkaan. Onneksi en lopettanut paino tippui yhtäkkiä vaa-an mukaan joku 2kg. Sitten painon pudotus taas tasaantui ~0,5-1kg viikossa. Missä vika? En tiedä! Myöhemmin syksyllä katsoin 4d dokumentin sellasesta tosi läskistä britistä. Tää britti tiputti n 150->90 ja sillä tapahtu sama juttu siinä satkun kohdalla. Eli mun analyysi on että ihmisillä on ns kynnyksiä, ei kai mitään tieteellistä perustaa mun jutuilla. Mutta oon huomannu että käytännön kokemus on ratkaiseva ja tutkimukset vaan suuntaa antavia!!! Eli tsemppaa eteenpäin! Koita syödä ja saada ravinteita niin järkevästi kuin mahdollista! Muista pitää huoli että aineenvaihdunta pysyy täysillä. En tykkää kun ihmiset aina kehottavat vähentämään kaloreta, (tosin sinun tapauksessa pitää hiukan vähentää) kaikkien tulisi nimittäin muistaa että kalorien vähennys dietillä usein tarkoittaa aineenvaihdunnan hidastumista, joka on usein hyvin pahasta. Tee vähennyksiä korkeitaan 100kcal viikossa ja kunnes huomaat että paino putoaa. En kuitenkaan missään nimessä suosittele sinun menevän alle 1400 kcal. Voisit mun mielestä jopa lisätä hh määrää että aivot toimis. Osta niitä ketostixejä ja syö niin paljon hiilareita että elimistö pysyy juuri ja juuri ketoosissa. (ainoastaan mun henk koht mielipide kokemusten perusteella.) Ja vielä loppuun sellanen juttu, että kannataa katsoa itseään pelistä tosi tarkkaan ja etsiä jotain pieniä yksityiskohtia joissa on tapatunut muutoksia. Vaaka saattaa heitellä tosi paljon. Lyhyellä aikavälillä täysin hyödytön!

Alberr-ahne sanoi:
Itse ainakin olen huomannut sekä dieetillä että bulkilla, että paino pysyy päiviä/viikkoja samassa ja yhtäkkiä pomppaa/laskee kilon tai yli. Vaikka tekijät olen yrittänyt saada minimiin käymällä vain aamulla vaa'assa tarpeet tehtyäni.

Suositut

Back
Ylös Bottom