Keto + rautatabletit = ummetus?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leenam
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Seuraan eräänlaista syklistä matalahiilarista ruokavaliota. Hiilarit tulee melkein pelkästään vihanneksista, paitsi joka 3. ja 7. päivä on illalla hiilaritankkaus (perunaa, leipää, tummaa suklaata hieman, kuivattuja aprikooseja tai luumuja tms.). Samalla joudun ottamaan rautaa vielä nyt kaksi viikkoa - ja massu ei toimi juurikaan...

Onko muilla kokemusta/neuvoja? Tiedäan tietysti, että vettä pitää juoda paljon, aamuisin syön pellavarouhetta acidofilus y.m. piimässä.

Nyt meni niin hankalaksi, että aloitin Duphalac-kuurin...

Mitä rautaa syöt? En osaa sanoa tuon keton vaikutuksesta asiaan, mutta rautavalmisteissa on aikalailla eroja noiden vaikutuksien suhteen. Itse en pysty enää käyttämään muita rautavalmisteita kuin nestemäistä luontaistuoterautaa. Maistuu ihan järkyttävälle, mutta on paljon lempeämpi vatsalle. Sen nimi oli joku tosi erikoinen, en nyt muista sitä, mutta sitä myytiin ainakin Ikivireässä ja se on valmistettu nokkos- ja muista luonnonuutteista. Se oli sellainen oranssi/punainen pakkaus, jonka sisällä lasipullo. Kannattaa käydä luontaistuotekaupassa kysymässä ja kertoa tahtovansa erityisesti vatsaystävällistä rautaa, toivottavasti löydät apua asiaan. :)

Tiger Girl sanoi:
Itse en pysty enää käyttämään muita rautavalmisteita kuin nestemäistä luontaistuoterautaa. Maistuu ihan järkyttävälle, mutta on paljon lempeämpi vatsalle. Sen nimi oli joku tosi erikoinen, en nyt muista sitä, mutta sitä myytiin ainakin Ikivireässä ja se on valmistettu nokkos- ja muista luonnonuutteista. )

Tarkoitatko Kräuterblutsaftia? Käy jopa mun herkälle pakille, vaikka tosiaan maku ei ihan ykkönen olekaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom