Ketju suomalaisista valkoisista heteromiehistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crocho
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mediassa ja keskustelupalstoilla on olleet erilaiset vähemmistöryhmät ja heidän oikeutensa esillä niin paljon, että suomalainen valkoinen heteromies on älähtänyt olevansa uusi syrjitty vähemmistöryhmä ja on ilmoittanut haluavansa samanlaista huomiota itsekin.

No olkaapa hyvät, tässä on ketju suomalaisista valkoisista heteromiehistä. Ja koska tarkoitus on yrittää simuloida samanlaista tilannetta kuin vähemmistöryhmien kohdalla, niin noudatetaan seuraavia sääntöjä:

1. Ketjuun saa kirjoittaa vain yksi (1) suomalainen valkoinen heteromies päivässä yhden (1) kommentin. (Ai miksikö? No siksi, että harvemmin vähemmistöjä koskevissa keskusteluissa on enemmistö keskustelijoista niitä vähemmistön edustajia. Lisäksi monessa tilanteessa vähemmistön edustaja joutuu pitämään päänsä kiinni ja kuuntelemaan.)

2. Käydään tässä arvokeskustelua suomalaisen valkoisen heteromiehen asemasta yhteiskunnassa ja heidän oikeuksistaan ja velvollisuuksistaan puolesta sekä vastaan.

Itse veikkaan, että ketju joko täyttyy pelkästään suomalaisten valkoisten heteromiesten hyökkäävistä kommenteista tai jos sääntöjä noudatetaan, niin kuivuu heti alkuun parin viestin mittaiseksi. Se nyt vaan on niin, että vähemmistöryhmien asioihin puuttuu useimmiten se suomalainen valkoinen heteromies. Suomalainen valkoinen heteromies tuskin koskaan joutuu näkemään maailmaa vähemmistön silmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kaunista, niin kaunista. Vai pitäiskö sanoa: komeaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mediassa ja keskustelupalstoilla on olleet erilaiset vähemmistöryhmät ja heidän oikeutensa esillä niin paljon, että suomalainen valkoinen heteromies on älähtänyt olevansa uusi syrjitty vähemmistöryhmä ja on ilmoittanut haluavansa samanlaista huomiota itsekin.

No olkaapa hyvät, tässä on ketju suomalaisista valkoisista heteromiehistä. Ja koska tarkoitus on yrittää simuloida samanlaista tilannetta kuin vähemmistöryhmien kohdalla, niin noudatetaan seuraavia sääntöjä:

1. Ketjuun saa kirjoittaa vain yksi (1) suomalainen valkoinen heteromies päivässä yhden (1) kommentin. (Ai miksikö? No siksi, että harvemmin vähemmistöjä koskevissa keskusteluissa on enemmistö keskustelijoista niitä vähemmistön edustajia. Lisäksi monessa tilanteessa vähemmistön edustaja joutuu pitämään päänsä kiinni ja kuuntelemaan.)

2. Käydään tässä arvokeskustelua suomalaisen valkoisen heteromiehen asemasta yhteiskunnassa ja heidän oikeuksistaan ja velvollisuuksistaan puolesta sekä vastaan.

Itse veikkaan, että ketju joko täyttyy pelkästään suomalaisten valkoisten heteromiesten hyökkäävistä kommenteista tai jos sääntöjä noudatetaan, niin kuivuu heti alkuun parin viestin mittaiseksi. Se nyt vaan on niin, että vähemmistöryhmien asioihin puuttuu useimmiten se suomalainen valkoinen heteromies. Suomalainen valkoinen heteromies tuskin koskaan joutuu näkemään maailmaa vähemmistön silmin.

Sä siis perustat keskustelupalstalle ketjun johon et toivo keskustelua.

Mistä tällainen viha SVHM:ää (suomalainen valkoinen heteromies) kohtaan kumpuaa? Siis sellainen viha, että sun pitää perustaa ihan oma ketju sitä varten, että todistat olevasi oikeassa. Mä en nyt edes suoraan tajua että missä sä haluat tarkalleen olla oikeassa mutta sun hyökkäyksen kohde kyllä tuli selväksi.

...ja mikähän se kohde on?

Pahoittelen.
Jos siis sinulle ei tuosta aloituspostauksesta käynyt selväksi niin kirjoitin tuohon aikaisempaan tuon vielä auki.

Mistä tällainen viha SVHM:ää (suomalainen valkoinen heteromies) kohtaan kumpuaa?

Siis kohteena selvästi on suomalainen valkoinen heteromies (SVHM).

.......... viha ....... viha ....... hyökkäyksen kohde .........

Viha? Hyökkäys? Nyt mä olen vähän hämmentynyt koska en tuollaista tunnista itsessäni enkä ketjun aloituksessa, mutta tämä on kiinnostava näkökulma. Kiitos.

Viha? Hyökkäys? Nyt mä olen vähän hämmentynyt koska en tuollaista tunnista itsessäni enkä ketjun aloituksessa, mutta tämä on kiinnostava näkökulma. Kiitos.

Kerrohan nyt ihan rehellisesti mikä sun tarkoitus oli tälle ketjulle?

Edit:
Yritätkö sä siis todistaa että " Se nyt vaan on niin, että vähemmistöryhmien asioihin puuttuu useimmiten se suomalainen valkoinen heteromies" vai mikä se juttu on?

Lue aloitusviestin kaksi ensimmäistä kappaletta. Se vastaa kysymyksiisi. Ei ole mitään piilomerkityksiä.

"ei piilomerityksiä" menisi läpi, jos tuo aloituspostaus olisi kutakuinkin neutraaliin sävyyn kirjoitettu etkä yrittäisi rajoittaa keskustelua.

Siis siinä tapauksessa ketjun avaus "tässä voi keskustella aiheesta x" ilman mitään varsinaista sisältöä aloituspostissa ei olisi vihamielistä vaan pelkästään turhaa.

Jos kirjoittaisin vastaavanlaisen ketjun vähemmistöistä ranneliike.netiin, saisinko irvistellä siitä etteivät siellä keskustelevat kuulu vähemmistöryhmiin, jos ketjuuni vastasi useampi kuin yksi ihminen päivässä?

Ps. Tämä viesti ei varannut yhtään tilaa tämän päivän kiintiöstä, olen enemmistöä ja harmaata massaa.

Suomalainen valkoinen heteromies tuskin koskaan joutuu näkemään maailmaa vähemmistön silmin.

Aha. Suomalaiset miehethän ovat toki maailman seitsemästä miljardista ihmisestä enemmistö. Aloitusviestissä jo kosahti kiveen :)

No niin, heti alkuun alkuperäinen ajatus rajoitetusta keskustelusta eli 1 postaus/per lärvi menee reisille. Ei SVHM osaa edes keskustella oikein..

Itsehän aion ansiokkaasti kantaa korteni kekoon ja kirjoitan vain yhden postauksen ketjuun, sen ansaitsemalla sisällöllä:

Vittu mitä paskaa.

edit. Kun ei saa kirjottaa uutta viestiä, niin editoidaan sitä ainutta. Eli vaikkei niitä sarkasmihymiöitä kirjoituksiin aina laitakaan niin...

No niin, heti alkuun alkuperäinen ajatus rajoitetusta keskustelusta eli 1 postaus/per lärvi menee reisille.
Yllätys ettei keksityt säännöt toimi...

Ei SVHM osaa edes keskustella oikein..

Ei mulla ainakaan ole minkäänlaista käsitystä tähän ketjuun toistaiseksi kirjottaneiden ihmisten sukupuolesta, kansallisuudesta, ihonväristä tai seksuaalisesta suuntautumisesta.

picarddoublefacepalm.jpg

Näyttää ainakin olevan loukkaavaa, kun joku tulee rajoittamaan vapauttasi tai oikeuksiasi ja sitä miten sinun yksilönä pitäisi olla, käyttäytyä ja puhua vain siksi, että sinut on lokeroitu johonkin ryhmään.

Näyttää ainakin olevan loukkaavaa, kun joku tulee rajoittamaan vapauttasi tai oikeuksiasi ja sitä miten sinun yksilönä pitäisi olla, käyttäytyä ja puhua vain siksi, että sinut on lokeroitu johonkin ryhmään.

Kyllä. Varmasti jokainen valkoihoinen suomalainen heteromies, joka on tän sun ketjun avauksen käyny lukemassa, tuntee itsensä LOUKATUKSI! :lol2:

onkos crocho itse oikean suojavärin omaava vaiko svhm? en oleta ainakaan jälkimmäistä olevan kun silloin rikkoisit omia sääntöjäsi :D

Ei

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom