Kestopigmentoinneista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Centrum
  • Aloitettu Aloitettu
Mä kävin nyt uusimassa vanhat kulmapigmentointini ja täytyy kyllä suositella Itäkeskuksen Unique Hair Artin Jania :) Näin Janin töitä ennen oman päätökseni tekemistä ja uskaltauduin menemään käsittelyyn ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Jani on myös loistava kampaaja, esim. pidennyksissä tosi expertti.

Hinnat on edulliset keskustaan verrattuna, noin 300 euroa (sis. kaksi käsittelyä).

Kerron mielelläni lisää, jos kiinnostaa. Jos innostut varaamaan aikaa, niin sano, että Anniina suositteli ;)

Koitan laittaa kuvan tässä joku päivä, kunhan saan nää Bepanthenit näistä pois :D

Mä haluun kanssa nähä kuvia. Mulla on puoliks hyvät kulmakarvat (mielenkiintoinen mut kuvaava ilmaisu) eli alkuosa on tuuhea ja tumma, mut sit kun ne alkaa kaartua alaspäin, alkaa harveneminen. Joten jotka aamu joudun siveltimellä maalaamaan noi jatkot, ettei näyttäs siltä, et mulla on puolikkaat kulmat. Jotenkin turhauttavaa. Kun jos mulla ois luonnostaan kulmat tarpeeksi paksut, niin ei välttämättä tarttis lainkaan käyttää meikkiä joka päivä.

Pigmentoidut silmänrajaukset kuulostais kanssa kivoilta, mut sitä mä en uskalla. Pelkään et niin lähellä silmää tuliskin joku allerginen reaktio, ku välillä ripsi- tai luomiväreistäki tulee turvotusta ja silmien vuotamista, jos on käytetty jotain erikoisempia aineksia tuotteessa.

Minä tee pigmentointeja vantaalla

www.beautyroom.fi

Kuvia joistain pigmentoiduista kulmista nettisivuilla, muistakaa että kuvat otettu pigmentoinnin jälkeen.Noin viikko pigmentoinnista kulmat vaalentuvat ja rajat ns. pehemenevät.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom