Kestopigmentoinneista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Centrum
  • Aloitettu Aloitettu
Kokeilin hakua pigmentoinnilla yms. eikä vastaava löytynyt, mutta jos aiheesta on jo thread niin joku varmaankin poistaa tämän.

Eli onko kenelläkään kokemusta kulmien kestopigmentoinnista? Itse haaveilen pigmentoinnin otosta, mutta lähes 80% näkemistäni pigmentoinneista on mielestäni olleet enemmän tai vähemmän huonoja. Pysyykö varmasti ainakin sen 2vuotta, kuluuko tasaisesti pois...?

itsellä on ollu kestot kulmissa jo melk. 10 vuotta. tai ekat otin silloin. aineen "koostumus" tai mikskä sitä nyt vois sanoo, oli sillä laittajalla eri ja ne pysyi aika kauan hyvänä, muistaakseni melk 3-4 vuotta.nyt mitä sittemmin oon käyny "uusimas" niin aineet on olu kasvipohjaisia, ja eivät niin hyvin pysy, ku alkupäinen.riippuu vähän laittajasta, mitkä sil on aineet.
viimekerralla, tais olla viime kevättä, laitoin myös pigmentoinnit yläluomiin ja voin sanoa, et sattui niin paljon, et uusimista saa miettiä hetken aikaa. kulmissa ei kyl ollu mitään hankalaa.
ne kuluu aika tasaisesti pois ja kannattaa uusia sit, ku näyttää et menee huonoks.
niin ja kyl mulle on vastaan kävelly periaattees vain pelkästään hyvän näköisiä pigmentoituja kulmia. kun siinähän ensin luonnostellaan sulle kajalilla ne kulmat ja saat itse sanoo, mitä mieltä niistä olet. sit ku käy uusimas, malli on jo valmiina. jos bb:tä oot seurannu, niin kyl mun mielest rillin kulmat on ok näköiset ja ne on pigmentoitu.
tietty se lopputulos on tekijästä kii, onko kuin ammattitaitoinen..täällä onneksi on hyvä mimmi tekeen niitä ja edullinen!

Mun kulmat on pigmentoitu about 6 vuotta sitten ja mulle oli aivan loistoratkaisu. Sattuihan se ihan helvetisti, mutta kyllä sen kestää. Itsellä kulmakarvat on luonnostaan vaaleat, jossa ei kunnolla pysy mikään kestoväri, eli antoi kyllä kummasti uutta ilmettä kasvoille ja helpottaa meikkaamista.

Hyvänä väri pysyi ehkä vajaan vuoden, sitten aloin lisätä kulmakynää päälle. Mutta tuokin on helppoa, koska sen oikean mallin on ammattilainen piirtänyt valmiiksi. Uusintakäsittelyssä kävin ehkä 2,5 vuotta ekasta kerrasta, mutta sen jälkeen lopputulos ei ollut ihan yhtä pysyvä kuin ekalla kerralla, eli aika pian sai alkaa väriä lisäilemään. Ja mulla väri haalistui tasaisesti, eli musta muuttuu vähän sellaiseksi harmahtavaksi. Nyt kun edellisestä pigmentoinnista alkaa olla aikaa, niin huomaa, että kulmien ulkoreunasta väri alkaa hävitä kokonaan.

Jossain vaiheessa käyn varmaan taas uusintakierroksella, mutta vielä näillä pärjää kun aamuisin vähän kulmakynää näyttää :)

Itsekin olen miettinyt tuota silmien rajausten tekemistä, mutta se kipu kyllä vähän hirvittää...

Minulla myös kulmat saaneet kestopigmentoinnin. Halusin ottaa, koska omat kulmakarvat on niin säälittävät (pari karvaa siellä täällä, eikä tosiaan edes mitenkään järkevästi muotoiltavissa tai värjättävissä).
Sain pigmentoinnin suht. halvalla kaverin kautta, mutta näihin on tehty vaan yksi käsittely, eli ovat aika vaaleat. Yleensähän suositellaan 2-3 käyntikertaa jossa väriä vahvistetaan.

Todennäköisesti nämä eivät tule pysymään mitään kolmea vuotta, mutta enpähän joutunut paljoa maksamaankaan! :) Ja malliltaan nämä on ihanat! En olisi itse osannut muotoilla tällaisia. Nyt on helppo piirrellä itse kynällä päälle jos haluaa tummuuta lisää :)

Gillyanne:
Eiköhän ne hinnat siinä 200-400e paikkeilla yleensä liiku. Ja käsittääkseni hintaan kuuluu myös ne pari jatkokäsittelyä muutaman viikon sisään ensimmäisestä kerrasta.

Gillyanne:
Eiköhän ne hinnat siinä 200-400e paikkeilla yleensä liiku. Ja käsittääkseni hintaan kuuluu myös ne pari jatkokäsittelyä muutaman viikon sisään ensimmäisestä kerrasta.

Mä maksoin omistani 250 euroa. Laitoin ne Kajaanissa. Hintaan toisaan kuului se pari jatkokäsittelyä (jotka muuten saatui ihan s******sti kun oli just tullu ruvet siihen päälle ja sitten hakataan uudelleen auki). En mä siis pelottele tai mitään, kauneuden eteenhän pitää vähän kärsiä tai jotain :D

Celly: musta sen Rillin kulmat on just loistava esimerkki epäonnistuneesta kestopigmentoinnista. Kaks tasasta pötkyä, jotka näyttää siltä ett se ois ottanu kynät molempiin käsiin ja yhdellä vedolla piirtäny viivat. Tätä veikkaan ett ap tarkoitti..

Mä oon etsiskelly hyvää paikkaa minne meen laittaan omat "karvat ojennukseen" :D mutta haluan ehdottomasti nähdä tekijän työnäytteitä. Mä haluun luonnolliset, sellasia pikkusia viivoja jotka muistuttaa oikeita karvoja, en kummallekin puolelle jotai lakupötkyä.

Hinnat täällä etelässä on ollu 350-600 eskoa, eli aika halvalla on päässy jos 250e on ollu hintaa Kajaanissa..

Olen täysin samaa mieltä ylläolevan kanssa. Juuri ne Rillin kulmat on rumimmasta mahdollisesta päästä! Itselleni tuli lähes yhtä kamalat :itku:,mutta luotan siihen, että vahvistuksen yhteydessä tulee paremmat. Nää on liian ohuet ja tummat (värin pitäis vaalentua), malli on sentään omaa linjaa noudattava.

Mulla on pigmentoinnit yläluomissa, jos joku haluaa niistä jotain tietää?

Oho. Onko ne ollut sulla jo pitkään (esim. kun viimeksi nähtiin)? En ole koskaan kiinnittänyt huomiota niihin, joten ne on varmasti tässä tapauksessa onnistuneet. :)

Aika olemattomat on, ei paljon näy. Kauan on olleet. Ei niitä tavallisesta himmeästä rajauksesta mitenkään erota. Olen harkinnut, että teettäisin uudet tatuointivärillä, että tulisi vahvempi jälki ja pysyisi paremmin. Kellään kokemuksia?

mul noi luomipigmentoinnit on pysyny hyvin ja ei oo väri haalennut yhtään. tiä sit parin vuoden päästä..(nyt noi on ollu n.reilun vuoden)

Minkähän verran noi luomipigmentoinnit mahtaa kustantaa? Onko teillä sekä ylä- että alaluomella?

Tyhmä kysymys; mitä tämä pigmentointi on? Olen ymmärtänyt, että se on tavallaan ihon värjäämistä, itse karvan väri ei muutu mihinkään suuntaan.
Minulla on täysin vaaleat karvat. Olisin varmaan aika ruma, mikäli kulmakarvojen takanaoleva iho olisi tummaa ja siitä kasvaisi vaaleita karvoja. Eli olenko käsittänyt oikein, että pigmentoidessa karvan väri pysyy kuitenkin samana?

Sitten toinen ongelma on se, että mulla on "punapigmenttiä", jos (kun) käytän kulmakynää, joka olisi tummanruskea, se väri on kulmilla punainen. Mikähän vaara pigmentoidessa olisi, että sekin väri muuttuu punertavaksi? Olisi hullua näyttää klovnilta vuoden ympäri.

Pigmentointi kiinnostaisi todella, mikäli se oikeasti olisi hyvännäköinen vaihtoehto. Jotenkin epäilen että omalla kohdalla näin olisi... Mutta olisi kiva tietää näistä asioista enemmän!
Tällä hetkellä luottamani kulmavärjääjä on epäkäytännöllisen pitkän matkan päässä, joten tulee töhrittyä päivittäin vaan kulmakynällä. Valokuvista näen, että kulmat ovat punaiset vaikka miten yritän valita "kylmän" väristä kynää.

Joo, siis pigmentointi tarkoittaa ihon värjäämistä, ei karvojen, eli ihan oikeessa oot:) miulla on kans sama ongelma, ku blondi oon, ettei kulmakarvat ole kovin tummat luonnostaan.mä käytän ruskeaa luomiväriä, mitä aamuisin pyyhkäisen kulmiiin ja hyvin pysyy ja hyvältä näyttää. mä en voi värjätä kulmiani, koska olen allerginen niille "vetyperoksideille" mitä ne aineet sisältää ja saan hirveän punoituksen ja kutinan kulmiini, mikäli meen niit laittaan. joten toi on ainut vaihtoehto mun kohdal. tuol luomiväril saa luonnollisemman lopputuloksen, ku sit kajalilla. tai mä ainakin saan, en siis osaa käyttää kulmakynää!!
tuosta punapigmentistä en osaa kyl sanoa mitään, kannattaa varmaan kysyä tekijöiltä itteltään..mulla maksoi kulmat ja silmät (yläluomet) 150€ kaveril on sekä ylä- ja alaluomet ja hyvän näköiset on nekin.

Joo, siis pigmentointi tarkoittaa ihon värjäämistä, ei karvojen, eli ihan oikeessa oot:) miulla on kans sama ongelma, ku blondi oon, ettei kulmakarvat ole kovin tummat luonnostaan.mä käytän ruskeaa luomiväriä, mitä aamuisin pyyhkäisen kulmiiin ja hyvin pysyy ja hyvältä näyttää. mä en voi värjätä kulmiani, koska olen allerginen niille "vetyperoksideille" mitä ne aineet sisältää ja saan hirveän punoituksen ja kutinan kulmiini, mikäli meen niit laittaan. joten toi on ainut vaihtoehto mun kohdal. tuol luomiväril saa luonnollisemman lopputuloksen, ku sit kajalilla. tai mä ainakin saan, en siis osaa käyttää kulmakynää!!
tuosta punapigmentistä en osaa kyl sanoa mitään, kannattaa varmaan kysyä tekijöiltä itteltään..mulla maksoi kulmat ja silmät (yläluomet) 150€ kaveril on sekä ylä- ja alaluomet ja hyvän näköiset on nekin.

Just joo!! Kiitos tarkennuksesta. Mulle se värjäysaine ei aiheuta mitään negatiivisia reaktioita, joten toistaiseksi se toimii ihan hyvin - kunnes kyllästyn ramppaamaan kosmetologilla. Voisin sitten harkita jonkun sortin konsultaatiota kestopigmentoijan kanssa, niin osaa paremmin arvuutella mitä kannattaisi tehdä jotta ei tarvitsisi aina nähdä niin paljon vaivaa. Kuulostaa siltä, että pigmentointi helpottaa aamukiireitä ihan kiitettävästi :)

Nostanpa tätä kun olen harkinnut jo pitkään kestopigmentointia. Osaatteko suositella hyvää ja tietenkin edullista paikkaa? :) Reissattua tulee jonkin verran, että suositukset ympäri Suomen kelpaa. :) Ja voi tietenkin olla hyödyksi muillekin...

Mä oon etsiskelly hyvää paikkaa minne meen laittaan omat "karvat ojennukseen" :D mutta haluan ehdottomasti nähdä tekijän työnäytteitä. Mä haluun luonnolliset, sellasia pikkusia viivoja jotka muistuttaa oikeita karvoja, en kummallekin puolelle jotai lakupötkyä.

Mulla on hakusessa joku HYVÄ paikka, johon mennä laitattaan pigmentoinnit. Ylläoleva on kuin mun suusta, haluun siis et lopputulos on niin luonnollinen kuin mahdollista, sekä väriltään et muodoltaan. Ei mitään "pötköjä" eikä myöskään semmosia teennäisen näkösiä viivoja.. :down:

Voisko joku siis vinkata, kuka olis hyvä tekeen näitä!? Mä asun Tampereella mut liikun myös Helsingin suunnalla paljon, joten jommasta kummasta jos löytyis niin loistokasta. Ja ongelman nimi on mulla siis se, et kulmat on kyl tummat, mut loppuu tavallaan kesken puolesta välistä, ja alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää se joka-aamuinen piirrusteleminen.. :rolleyes:

Mä kävin nyt uusimassa vanhat kulmapigmentointini ja täytyy kyllä suositella Itäkeskuksen Unique Hair Artin Jania :) Näin Janin töitä ennen oman päätökseni tekemistä ja uskaltauduin menemään käsittelyyn ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Jani on myös loistava kampaaja, esim. pidennyksissä tosi expertti.

Hinnat on edulliset keskustaan verrattuna, noin 300 euroa (sis. kaksi käsittelyä).

Kerron mielelläni lisää, jos kiinnostaa. Jos innostut varaamaan aikaa, niin sano, että Anniina suositteli ;)

Koitan laittaa kuvan tässä joku päivä, kunhan saan nää Bepanthenit näistä pois :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom