Kestävä blenderi

Omistaako kukaan oikeasti hyvin kestävää ja tehokasta blenderiä? Ei ole vieläkään tullut vastaan bleneriä joka kestäisi hyvin jäisten asioiden sekä esim pinaatin ja lehtikaalin blendaamista. Vinkkailkaa tänne kestäviä ja tehokkaita blendereitä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollut kmix ehkä 8 vuotta. Kannu on pitänyt uusia kerran, hajosi kun kaadoin sinne kiehuvan keiton. Teriä oon jossain vaiheessa myös teroittanut itse. Moottori kyllä jaksaa surrata kovatkin ainekset. Hinta-laatu on minusta kohdallaan.

Täältäkin lähtee ääni Vitamixille! Vajaa 5 vuotta ollut käytössä ja edelleen toimii kuin uusi :) arviolta tuolla on tullut +-1500 erilaista smoothieta väännettyä. Takuutakin taitaa vielä olla jäljellä noin kolme vuotta. Suomesta ostin omani.

Jaa että blenderitkin on nykyään artesaani-blendereitä. Kuulostaa ihan samalta kuin kokoomus mainostaa itseään kykypuolueena.
Helvetin hyviä makkaroita!

Ite tulee tehtyä smoothieta, mihin käytän aina aika paljonkin jäisiä marjoja. Kulutus on siis koneella kova. Tällä hetkellä käytössä https://www.kitchenaid.fi/p/small-a...et/artisan-tehosekoitin-5ksb5553/859710401010 . Tähän asti toiminut hyvin.

Syytä toimiakkin tolla hinnalla, itsellä nyt reilu viisi vuotta ollu käytössä joku prisman vekotin mikä maksoi alle satasen. Mitäköhän ihmeellistä noissa monen sadan vehkeissä on verrattuna tähän minun alle satasen vekottimeen? nopeella laskutoimituksella laskeskelin että käyttökerrat mitä tuohon vekottimeen on tullut pyörii jossain reilussa 3000 kerrassa. Jos riittääkään.

Tai omaan 29 e OBH Nordikaan. Tuossa se on pyörinyt kymmenisen vuotta ja puhutaan varmaan myös tuhansista käyttökerroista.

Vaikkakin, kaverilta on saatu siihen uus kannu. Alkuperäisen stefa alkoi vuotaa, muuten ihmeen soiva peli. Yleensä en suosi halpaa melun ja tehon takia, mutta tuo on vielä vanhoilta ajoilta ja jännän pitkään pelannut.

Itsellä tuli ostettua sama noin 3kk sitten ihan sen takia etten voi sietää kasviksia mitenkään muuten kuin smoothien seassa. Tekee kyllä jäisistä pinaateista jne. selvää jälkeä. Saatanan kovaa meteliä kyllä pitää, mutta ainakin itselleni hintansa väärti.

@Mike , ootko huomannu sellaista, että kippo vaikuttaa lähtevän pois pidikkeiltään silloin kun sen lataa melkeen täyteen (max-viivan lähelle)? Eli tuon minuutin Auto-IQ ohjelman sykkimisien aikana pitää pitää mukista kiinni.

Itsellä tuli ostettua sama noin 3kk sitten ihan sen takia etten voi sietää kasviksia mitenkään muuten kuin smoothien seassa. Tekee kyllä jäisistä pinaateista jne. selvää jälkeä. Saatanan kovaa meteliä kyllä pitää, mutta ainakin itselleni hintansa väärti.

@Mike , ootko huomannu sellaista, että kippo vaikuttaa lähtevän pois pidikkeiltään silloin kun sen lataa melkeen täyteen (max-viivan lähelle)? Eli tuon minuutin Auto-IQ ohjelman sykkimisien aikana pitää pitää mukista kiinni.
Mä en sitä ole ihan täyteen pistänyt, joten on pysynyt kiinni kyllä mulla. Mekkalaa toi pitää joo.

Tai omaan 29 e OBH Nordikaan. Tuossa se on pyörinyt kymmenisen vuotta ja puhutaan varmaan myös tuhansista käyttökerroista.

Itsellä sekä porukoilla tainnut noista kärähtää moottori, kun jotain tiukempaa tavaraa huudattanut liian kauan kerrallaan. Toki oma vikahan se kai on.

Osaako joku suositella blenderiä? Mieluiten kestävä, halpa ja hiljainen :D. Haluaisin tehdä smoothieta ja murskata joukkoon jäitä niin saisi olla aika tehokas. Mielellään mahdollisimman hiljainen koska asun kerrostalossa. Ja en haluaisi maksaa kovin paljon blenderistä.

Vanha ketju mutta vastaan silti. Itse teen mössöt sauvasekottimella suoraan sheikkeriin. Oma halppis Bosch kyllä murskaa jäistet marjat ja jääpalat. Blenderit on helvetinkoneita. Kova ääni, vie pöytätilaa, kova putsaaminen ja purkin seinille jää aika paljon tavaraa mitä pitää rapsia lusikalla kieli keskellä suuta. Osta sauvasekotin

Itellä tää ja hintalaatu suhde ihan lyömätön. Oon itseasiassa hajottanu yhen tällasen mut voin kyllä suositella silti. Mulla nimittään hajoo kaikki lähes kaikki markettiblederit jossain vaiheessa ku tulee käyteltyä niin paljon. Jäitä en oo kokeillu kyl ajaa mut kaikki mitä ite on tullu surruuteltua niin on menny kyl tosi sileeks.

Oon nimittäin huomannu noiden kanssa esim sen että jos lisää kaurahiutaleita nesteen sekaan niin kaikki ei silppua sitä hienoks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom