- Ikä
- 42
Pistänpä tälle aiheelle oman threadin pystyyn, kun tämä aihe selvästi aina vähän väliä tyttöjä kiinnostaa ja puhuttaa. Mitä mieltä olette silikoneista? Kuinka moni silarit laitattanut puhuu niistä? Miten suhtaudutte jos joku kysyy rintojen aitoudesta?
Tuli tämä asia mieleen tästä postista:
Sitten ne peruskysymykset: Missä laitatit, mitä maksoi, kuinka kauan paranemiseen meni aikaa? Onko tullut komplikaatioita tai onko ollut muuten mitään ongelmia? Mitä tekisit toisin jos nyt voisit vielä päättää uudestaan?
Sitä huomaa olevansa pienoisessa kriisissä, kun ennen aina niin naisellinen kroppa alkaa rasvan vähenemisen myötä muistuttaa pikkupojan vartaloa. Ok, no ei ihan vielä niin pahasti, mutta huomattava se muutos on nytkin jo alkutilanteeseen. Mielenkiintoista olis kuulla niiden kokemuksia jotka ovat päätyneet rintavarustuksen kohennukseen.
EI FLEIMAUSTA tähän threadiin, kiitos. Pysytään asialinjalla.
Tuli tämä asia mieleen tästä postista:
sporttimimmi sanoi:natsuli sanoi:palaan ihan tohon silari juttuun, asia kun on mun mielessä pyörinyt monta kertaa (tissitön kun olen). Mulla ei siis ole mitään niitä vastaan enkä pistäis vastaan jos joku mulle semmoset tarjoais paitsi että miten paljon ne rajottaa elämää? Olen ymmärtänyt ettei kamppailulajeja voi kunnolla äheltää lisätissien kanssa voi olla että olen väärässä.. Joku viisaampi vois kertoa mitä kaikkea silareiden laittamisesta oikeesti seuraa! Ja jos ne sulkee jotain urheilulajeja pois niin silloin pitää vähentää urheilullisuus pisteitä silikooneista
Taidan kuitenkin tyytyä helppoon elämään pienenpienillä tisseillä..
Minun kohdallani silikoneista ei ole ainakaan vielä ollut mitään haittaa. Ne on laitettu kolme vuotta sitten kahden imetyksen jälkeen. Mitään harrastuksia ei ne eivät ole rajoittaneet, päin vastoin harrastan nyt mieluummin lajeja, joissa ollaan tiukoissa vaatteissa tms. Tosin itsepuolustuslajeja en harrasta, niistä en osaa sanoa. Ennen silikoneja minulla ei ollut rintoja käytännössä ollenkaan, paitsi imetysaikana tietysti vähän. Nyt minulla on pieni B-kuppi. Rinnat ovat luonnollisen näköiset ja (tuntuiset?) En ole luomutissejä koskaan puristellut Usein ihmiset ajattelevat, että silikonirinnat ovat isot ja niitä laittavat naiset, jotka haluavat isot rinnat. Minä halusin vaan rinnat, omaan vartalooni sopivat pienet tissit, joita luoja ei minulle suonut. Monesti ihmiset hyväksyvät silikonin laittamisen, jos oma rinta poistetaan sairauden takia. Entä, jos naisella ei ole koskaan ollut rintoja? Eikö se ole vielä pahempi? En tietenkään voi kenenkään puolesta sanoa, että silikonit ovat hänelle hyvä ratkaisu, mutta minulle ne ovat sitä todellakin olleet. Kerron mielelläni lisää, jos jollain on kysyttävää aiheesta.
Sitten ne peruskysymykset: Missä laitatit, mitä maksoi, kuinka kauan paranemiseen meni aikaa? Onko tullut komplikaatioita tai onko ollut muuten mitään ongelmia? Mitä tekisit toisin jos nyt voisit vielä päättää uudestaan?
Sitä huomaa olevansa pienoisessa kriisissä, kun ennen aina niin naisellinen kroppa alkaa rasvan vähenemisen myötä muistuttaa pikkupojan vartaloa. Ok, no ei ihan vielä niin pahasti, mutta huomattava se muutos on nytkin jo alkutilanteeseen. Mielenkiintoista olis kuulla niiden kokemuksia jotka ovat päätyneet rintavarustuksen kohennukseen.
EI FLEIMAUSTA tähän threadiin, kiitos. Pysytään asialinjalla.