Pitää tästäkin jonnekin valittaa, vaikka aihe tuntuukin jollain tapaa aralta. Olenhan mä aiemminkin sivunnut sitä, että seksin puute pistää vituttamaan. Ei sitä saamatonta aikaa yleensä kestä kolmea päivää kauempaa, mutta asiaa hankaloittaa se, että mies ei ihan oikeasti halua niin usein. Syynä on osittain - ehkä aika paljonkin - hänen lääkityksensä. Ja kun tämä asia alkaa vaivata minuakin, soppa on valmis. Enhän mä nimittäin halua, että joku panee mua pelkästä velvollisuudentunnosta. Samalla kertaa ahdistelen sen kanssa, että mitä jos se sittenkin johtuu minusta. Osittain. En edes tajua, miksi tällainen asia voi vaivata mua näin paljon. Nolottaa - ja vituttaa. Ei itsenikään tee enää niin usein mieli. Voisi luulla, että silloinhan se olisi helpompaa, mutta kun ei vaan oo. Oonkohan mä jotenkin yliseksuaalinen ihminen, siis tälleen parisuhteessa? Vai mitä vittua tämä tällainen pelleily oikein meinaa? Seksi on tämän nykyisen uroon kanssa aina ollut ihanaa, erilaista kuin kenenkään muun kanssa aiemmin (parempaa!), ehkä mua senkin takia jotenkin vaivaa sellainen tietynlainen hiipuminen.
Tai sitten mä vain ajattelen asiaa (meinasin muuten kirjoittaa että 'aisaa' :D) ihan liikaa.
Vituttaa myös unettomuus ja lievä flunssa. En kai mä nyt vaan ole kuitenkin mennyt treenaamaan liikaa? En tiiä. Ehkä enemmänkin on kyse yleisesti stressistä.
Tai sitten mä vain ajattelen asiaa (meinasin muuten kirjoittaa että 'aisaa' :D) ihan liikaa.
Vituttaa myös unettomuus ja lievä flunssa. En kai mä nyt vaan ole kuitenkin mennyt treenaamaan liikaa? En tiiä. Ehkä enemmänkin on kyse yleisesti stressistä.