Keskivartalon kasvu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Käyn salilla 3-4 krt viikossa ja olen alkanut panostamaan tuohon syömiseen edes vähän mutta ongelmana on se, että painoa tullut lisää ehkä 2-3kg, mutta mennyt selvästi tuohon vatsaan. Olen koittanut vielä jättää pois noita mäkin ruokia ja pizzoja.

Miten ton vatsanseudun voisi saada pysymään kurissa? Onko jotain liikkeitä mikä pienentää tehokkaasti vatsaa ? Teen vatsoja 2 krt viikossa. Poljen pyörällä tai soudan ainoastaan alkulämmittelyn. En harrasta muuta kuin punttisalilla käyntiä.

Eipä tuo "olen alkanut panostamaan tuohon syömiseen edes vähän" vielä paljoa kerro. Pistäppäs päivän ruokailuja vähän ylös ja tänne näkyviin, nii on jotain pohjaa mistä lähteä analysoimaan. Ja eipä tuota vatsaa mikään yksittäinen liike "pienennä", mutta kyllähän esimerkiksi syviä vatsalihaksia treenaamalla saa sen röllykän pysymään paremmin sisässä.

Lueskeleppas vaikka tuo minun signaturessa oleva artikkeli näin alkajaisiksi, ja tietysti alottelijoiden osion stickyt.

Ruuat kuntoon ja puhtaampia ruokia ja mäkin röpöstykset kokonaan pois. Enempi aerobista ja salikäynnit pidät samois jos on aikaa harjoitella. Kalorit miinukselle ja dieetille.

Paljoko on pituus, paino ja ikä? Minusta parin kilon painon noususta ei kannata säikähtää, diettaa sen jälkeen, kun läskin alle on päässyt kertymään lihastakin

Varsinkin laihalla nopeasti bulkatessa nesteen kertyminen voi näyttää niinkuin maha kasvaisi, sitten on pari päivää "dieetillä" ja kas, ei näytäkään enää läskiltä. Siis omasta mielestä, kukaan muu ei varmasti huomaa yhtään mitään jos paino nousee tai laskee jonkun 2kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom