Keskivartalo heikko kuin heikon keskivartalo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Supermies tehään melkeen samallalailla, eli mennään rähmälleen maahan ja laitetaan kädet melkeen suoraksi, ja siitä punnerretaan/ähelletään ruho irti lattiasta ja pidetään sitä asentoa. Vähän kuin voimapyörätoiston keskiasento suorilta jaloilta.

Tätä mieltä minäkin olen. Ihmettelinkin, että mihin Zentel käyttää noita nilkka- ja rannepainoja tuossa liikkeessä?

Tätä mieltä minäkin olen. Ihmettelinkin, että mihin Zentel käyttää noita nilkka- ja rannepainoja tuossa liikkeessä?

Zentel tekee sitä naisten supermiesliikettä, eli sitä missä maataan vaan rähmällään ja kurotetaan toisella kädellä kaukosäädintä samalla kun vastakkaisella jalalla keinutetaan kehtoa.

No ei kiusata. Superman on ihan hyvä selkäliike [ehkä]. Superman pushuppiin sekotin tuon staattisen pitoasennon joka on bastardisoitu versio tuosta hooverista. Tai oikeastaan näkisin että se on toisinpäin, hoover on se huonompi versio supermanista. :D

It's not rocket surgery.

EDIT: Ei vittu en saa itekkään selevää. Eli Superman Pushupin yläasento on se mitä suosittelin. Eli käytännössä voimapyörä ilman voimapyörää, staattisena, ei dynaamisena.

Superman pushuppiin sekotin tuon staattisen pitoasennon joka on bastardisoitu versio tuosta hooverista. Tai oikeastaan näkisin että se on toisinpäin, hoover on se huonompi versio supermanista. :D
EDIT: Ei vittu en saa itekkään selevää. Eli Superman Pushupin yläasento on se mitä suosittelin. Eli käytännössä voimapyörä ilman voimapyörää, staattisena, ei dynaamisena.

Haa, nyt tajusin. Itse oon tehnyt sillai et selkä puolapuita vasten, kädet suoraks ylös ja puolan väliin, siitä sit koittaa vääntää niitä käsiä eteenpäin ja koukistaa vartaloa (ei liikahdakaan) mut sillä saa kohdistettua samanlaisen voiman keskivartaloon, liike on vaan turvallisempi ja voimaa voi säätää toisin kuin superman punnerruksessa, tuo lisätuki selän takana estää kans liikaa notkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom