Keskinen, Vesa Keskinen

Kauppamies on kauppamies...valitettavasti aika usein myös deeku.

Keskisen ansioita ei voi mitenkään kiistää, huonostihan se tulee mieleen että jätkä on luonut imperiumin mörön persiiseen samalla kun kyttää Seiskasta kun äijä konttaa perse vilkkuen pitkin lattioita.
Keskinen tarvitsisi adjutantin; luottomiehen joka pitäisi miehen pois kännisekoiluista ja hoitaisi ton PR:n muutenkin...dokattiin sitä ennenkin, mm. kuten Koneen Herlin, mutta sekoiltiin vastaavasti vähemmän tai ainakin piilossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kauppamies on kauppamies...valitettavasti aika usein myös deeku.

Keskisen ansioita ei voi mitenkään kiistää, huonostihan se tulee mieleen että jätkä on luonut imperiumin mörön persiiseen samalla kun kyttää Seiskasta kun äijä konttaa perse vilkkuen pitkin lattioita.
Keskinen tarvitsisi adjutantin; luottomiehen joka pitäisi miehen pois kännisekoiluista ja hoitaisi ton PR:n muutenkin...dokattiin sitä ennenkin, mm. kuten Koneen Herlin, mutta sekoiltiin vastaavasti vähemmän tai ainakin piilossa.

Kuka sitten tuurissa kävis? Ei kai kukaan aja puoltatuhattakilsaa, notta sais käydä useassa kaupassa samanaikaisesti. Ostoskeskuksia on joka nurkassa. Mut jos näkis vilahduksen Vesasta! Vaikka kännissä. Sais samalla viiskymppiä seiskalta kun lähettäis kuvan :)

Jos näin tiputeltu, niin säästöliekki on vaan laihdutusexperttien propagandaa, jolla estetään, ettei jengi lähtis laihduttamaan ominpäin, vaan maksaisi vimosen päälle mietityt ruokavaliot. =)

No kyl se taitaapi olla, tarkistin ni oli tiputtanu 60 päivässä 28kiloa. Joka päivä 7litraa vettä ja söi vaan joka toinen päivä ja sillonkin tiukennetun atkinsin dieetin mukasesti.

Kuka sitten tuurissa kävis? Ei kai kukaan aja puoltatuhattakilsaa, notta sais käydä useassa kaupassa samanaikaisesti. Ostoskeskuksia on joka nurkassa. Mut jos näkis vilahduksen Vesasta! Vaikka kännissä. Sais samalla viiskymppiä seiskalta kun lähettäis kuvan :)

Kyllä mä muistan sellasen ajan kun sitä Tuuria käytiin katsomassa sen paikan eikä omistajan järjettömyyden vuoksi, eikö sillä ollut kauppahuoneen kautta kunnon maahantuontibisneskin? Toiko Einhellia?

Mistä muuten johtuu tuo Vesan kummallinen käytös humalassa?
Kyllä ymmärrän, että jurrissa motoriikka kärsii ja liikkeet ei ole hallittuja, mutta Vesa tuntuu menevän ihan lantuksi viinasta.
Noi "muuvsit" on jotain käsittämätöntä.

Kuka oikeasti raapii ilmaa humalassa?

Hö! Jokainen itseään kunnioittava humalainen raapii ilmaa humalassa.

Kaverilla on sama vika ku veskulla tossa videossa lavalla. 2 vuotta vittuiltiin/möykättiin sen loputtomista sekoiluista, kunnes lopetti juomisen kokonaan. siihen ei tarvittu ikinä muutako kuudes kalja ja *pim* kaveri on menettää kontrollinsa täysin :D

Monenlaista kännikalaa on nähty. Mutta tuollainen käytös on jo eeppistä. Voin vain kuvitella, mikä oli fiilis roastausporukalla kun pääsankari saapui pelipaikalle oikein kunnon juubassa. Eipä jännittänyt ilta yhtään, eipä.

Melko järkyttävä tuo video.

Toisilla viina muuttaa persoonallisuutta, Veskulla vähän väärään suuntaan :D

Itsellänikin persoonallisuus muuttuu, mutta minusta tulee onneksi vaan yli-ilonen ja kauhee moottoriturpa :D

Oon tullut siihen tulokseen että kaiken maailman hupparipellejen ja wallroos miljonäärien vastapainoksi tarvitaan yksi miljonääri vesa joka näyttää että voi olla oma humalainen itsensä ja silti menestyä.

...jos menestys tarkoittaa julkista pilkkaa ja lapsensa näkemättömyyttä. Jälkimmäiset kuviot on yhtä hämmentäviä mitä kännivideot.

No jos on kova ottamaan ja muuttuu viinapäissään tuollaiseksi, niin miten luulisit naiskuvioiden sujuvan? :lol2:

Tarkoitin lähinnä taloudellista menestystä. Luulen että tuollainen brasiliaan asti oleva etäsuhde on juuri sopivan etäinen. Saa lapsikin tasapainoisen lapsuuden kun ei tarvitse lukea paikallisista lehdistä iskän toilailuista.

Jätkät,

Tulin just kotiin parilta ja oon siirtymässä makkariin. Raavinko ilmaa vai lausunko rakkausrunon englanniksi?

Vesasta pitäisi tehdä nuorille sellainen "kännissä olet ääliö" -kampanja.

Vetämällä kännejä Vesan tapaan tulet miljonääriksi.

On se niin bisnesmies että tekee rahaa autokaupoillaankin. Tätä voi itse kukin miettiä ottaessaan seuraavan kerran rahoitusta siihen E39:n.

Vesa Keskisen Ferrari F40:n arvo räjähti pilviin: ?Sillä on maine joka ei tule koskaan poistumaan? - Autot - Ilta-Sanomat

Mitä helkkaria, toi on paskottu jo noilla kilsoilla :face: Tosin kai noi saa aika helposti kokematon risaksi.

"Keskisen autolla on ajettu 31 600 kilometriä, mikä on varsin tavanomainen lukema tällaiselle autolle.

– Olen itse ajanut sillä alle 500 kilometriä kaiken kaikkiaan. Nyt auto on kuitenkin huollettu täydellisesti Nokialla toimivassa Ferrari-huollossa ensi kesää varten. Siihen on vaihdettu kytkin, jakopää kiristimineen ja polttoainejärjestelmä sekä jarrut on huollettu. "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom