Keskinen, Vesa Keskinen

Kerran muuten tuli käytyä tuolla Tuurissa ko. kaupassa ja hotellissakin oltiin. Hotelli oli kyllä mukavan siisti ja pisteet kullitetuista suihkuhanoista. Kaupassakin yllättävän hyvä valikoimat kameran linssejä ja tietokoneen osia.

Vesan kämppähän on siinä naapurissa. Huomaa ettei rahalla saa tyyliä. Yksisarvisia ym. pihalla :D Vaan mikäpä siinä, kirjoittakoon mitä kirjoittaa kunhan kirjoittaa jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeppistä. Finderistä kun kyttää yrityksen tietoja, niin ei kaupparekisterissä ole hallituksen varsinaisia jäseniä kuin Vesa Petteri itse. Lisäks tyyppi painaa 3 millin tulosta. Huom. Tulosta.

On kyllä seko bisnismies. Niin seko, että köyhempiä vituttaa. Ihmiset haukkuu kun vapaalla ottaa brenkkua ja sekoilee. Että on paska jätkä, ei osaa mitää. Konkkaan ajaa firmat. Veli on rahan tehny vesalle. Vitut. Liikevaihto kasvaa vuosivuodelta. Työllistää vajaata puoltatuhatta henkee. Liikevoitto ei pienene ollenskaan. Ottakaa huomioon yleinen taloustilanne.

Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.

Sanoppa muuta.

vesa.gif

Sillon kun minä sielä olin niin 99% päivästä Vesa oli puhelimes. Jos toimenkuva on edelleen pysynyt samana niin toisaaltahan se on aivan sama missäpäin palloa sitä bisneksiään puhelimitse hoitaa. Nykyään on saattanu lisäksi sähköpostiliikenne syödä osan puheluista.

Juu en epäilekkään etteikö Vesa ole se varsinainen idea moottori. Mutta siitä että saa hulvattoman idean pistää hotelli pystyyn tarvitaan kuitenkin niitä jotka koko paskan suunnittelee ja yrittää suunnitella vielä kannattavaksi. Jotenkin Vesa ei ole minusta luonne joka pyörittelee suunnitelmia exelissä ja tekee kannattavuus laskelmia. Paremminkin henkilö joka sanoo mä haluun hotellin, suunnitelkaa se :) Mitenkään Vesaa väheksymättä, ja jälleen voin olla väärässäkin...

Ja siis suurin osahan menestyvistä rahamiehistä on juuri tyyppejä jotka on älynneet palkata alaisikseen taskulaskimella ajattelevia johtajia. Ideahullu rahamies hyvällä operatiivisella johdolla muuttaa pennit miljooniksi.

Juu en epäilekkään etteikö Vesa ole se varsinainen idea moottori. Mutta siitä että saa hulvattoman idean pistää hotelli pystyyn tarvitaan kuitenkin niitä jotka koko paskan suunnittelee ja yrittää suunnitella vielä kannattavaksi. Jotenkin Vesa ei ole minusta luonne joka pyörittelee suunnitelmia exelissä ja tekee kannattavuus laskelmia. Paremminkin henkilö joka sanoo mä haluun hotellin, suunnitelkaa se :) Mitenkään Vesaa väheksymättä, ja jälleen voin olla väärässäkin...

Ja siis suurin osahan menestyvistä rahamiehistä on juuri tyyppejä jotka on älynneet palkata alaisikseen taskulaskimella ajattelevia johtajia. Ideahullu rahamies hyvällä operatiivisella johdolla muuttaa pennit miljooniksi.

Keskisen riskinottokyky on varmaan aika matala. Eli riskillä vaan. Jos näin, niin luonnollista että painet myös on kova. Viina helpottaa. Ja sen näkee.

Keskisen riskinottokyky on varmaan aika matala. Eli riskillä vaan. Jos näin, niin luonnollista että painet myös on kova. Viina helpottaa. Ja sen näkee.

Ilmeisesti myös yksityis kuluttaja puolella on firmalle yllättävän suuri etu että se henkilöityy yhteen henkilöön. Olkoonkin sitten vaikke Keskisen Vesaan. Keskinen on varmaan ensimmäinen joka personoi tämän halpahalli segmentin. Eikä siellä taida vieläkään olla ainakaan yhtä värikkäitä henkilöitä joihin koko yritys henkilöityy. Aikoinaan oli Tokmanni ja Kyösti Kakkonen mutta aika väritön persoona se Vesaan verrattuna on.

e: tässä kun tosissaan analysoi niin melkein tekisi mieli alkaa fanittamaan Vesaa ja katsoa sarjaa mutta oli se Tuurin kyläkauppakin niin kauheaa katsottavaa samoin kuin uuden sarjan traileri ettei pysty. Ei millään. Sen enempää fanittamaan kuin katsomaan sarjaa...

Ei mahtaisi olla kaupan bisnekselle kovinkaan eduksi jos sitä vetäis joku Björn Wahlroos tai muu viimeisen päälle hieno ja sivistynyt pukumies joka sijoittaisi itsensä ja rahansa ruotsiin ja puhuisi julkisesti oikeistolaisia ajatuksia. Tää nykyinen brändäys on niin nerokas ettei se voi olla suunniteltua?

Kyllähän Vesa kova äijä on,ainakin oli. Taisi olla joulukinkkuja,mitä ostettiin riskillä iso satsi ja myytiin sitten halvalla sisäänvetotuotteena aluksi. Siitä on sitten homma vähän paisunut. Ja valitettavasti myös kauppiaan ulkoinen habitus. Jos on viinalle perso, niin raha ja menestys on tietysti vaikea yhtälö.

Kerran muuten tuli käytyä tuolla Tuurissa ko. kaupassa ja hotellissakin oltiin. Hotelli oli kyllä mukavan siisti ja pisteet kullitetuista suihkuhanoista.
Itse en tuota välttämättä plussana pitäisi... Mahtoiko olla ihan henkilökunnan suorittamaa tuo kullittaminen?

Hieno mies, jos ei muuten ni on ainaki reippaasti lähtenyt tekemään jotain vähän isompaa settiä. Taitaa olla toistaiseksi kovin kulttuuriteko Deep Purplen tuominen keikalle Miljoonarockiin - ja Kirka lämppärinä. Kyllä, olin ko. keikalla, eli oma ropokin on Vesan kirstuun joskus kilahtanut :D

Viinan kö jättää vähemmälle ja pikkusen vielä lähtee tekemään isoja juttuja, ni hyvä tulee. Eikös miehellä ole nykyisin import-vaimo ja lapsikin tehtailtuna, luulis että vähän menoa rauhoittaa?

Mistä muuten johtuu tuo Vesan kummallinen käytös humalassa?
Kyllä ymmärrän, että jurrissa motoriikka kärsii ja liikkeet ei ole hallittuja, mutta Vesa tuntuu menevän ihan lantuksi viinasta.
Noi "muuvsit" on jotain käsittämätöntä.

Kuka oikeasti raapii ilmaa humalassa?

64oz4hct.gif

Mitä vittua Vesa?

Joko on juotu viinaa niin paljon, että aivosurkastumaa on jo tapahtunut.
Vai meneekö viinan kanssa jotain lääkkeitä?

Kauankoha tää enää edes elää? Ryyppää helvetisti ja vetelee vuode parin välein noita Vesa dieettejä, tais viimeks dieettiin kuulua et joka toinen päivä ei syödä mitään ja joka toinen päivä vedetään tyyliin salaattia ja si tiputellaa tyylii 30kiloa todella lyhyessä ajassa ja samoin sit lihotaan vanhoihin lukemiin iha yhtä nopeasti.

Hauskaa, koska totta :D

En oo seittemään vuoteen viinaksiin koskenu, omat juopottelut ei ollu varsinaista hd-kännykkäkamera-aikaa. Mutta jotain videoo oon nähnyt itestäni vauhdissa niin huh huh. Vesakin näyttäis Haapalaisen Jukalta jos viereen laittais:D

Mistä muuten johtuu tuo Vesan kummallinen käytös humalassa?
Kyllä ymmärrän, että jurrissa motoriikka kärsii ja liikkeet ei ole hallittuja, mutta Vesa tuntuu menevän ihan lantuksi viinasta.
Noi "muuvsit" on jotain käsittämätöntä.

Kuka oikeasti raapii ilmaa humalassa?

Joillekin ei alkoholi sovi. Tai sanotaanko että joillekin se sopii vielä huonommin kuin muille. Luulen jokaisen tietävän jonkun joka muuttuu kännissä aivan eri ihmiseksi. Joku örveltää, liikkuu kuin zombie ja kusee housuun, joku on kuin pikkulapsi kun vipeltää paikasta toiseen, ei kuuntele puhetta eikä osaa puhua. Noi on esimerkkejä niistä mitä mä tiedän. Muut on enemmän tai vähemmän omia itsejänsä humalassa, mutta pienellä twistillä.

Kauankoha tää enää edes elää? Ryyppää helvetisti ja vetelee vuode parin välein noita Vesa dieettejä, tais viimeks dieettiin kuulua et joka toinen päivä ei syödä mitään ja joka toinen päivä vedetään tyyliin salaattia ja si tiputellaa tyylii 30kiloa todella lyhyessä ajassa ja samoin sit lihotaan vanhoihin lukemiin iha yhtä nopeasti.

Jos näin tiputeltu, niin säästöliekki on vaan laihdutusexperttien propagandaa, jolla estetään, ettei jengi lähtis laihduttamaan ominpäin, vaan maksaisi vimosen päälle mietityt ruokavaliot. =)

Joillekin ei alkoholi sovi. Tai sanotaanko että joillekin se sopii vielä huonommin kuin muille. Luulen jokaisen tietävän jonkun joka muuttuu kännissä aivan eri ihmiseksi. Joku örveltää, liikkuu kuin zombie ja kusee housuun, joku on kuin pikkulapsi kun vipeltää paikasta toiseen, ei kuuntele puhetta eikä osaa puhua. Noi on esimerkkejä niistä mitä mä tiedän. Muut on enemmän tai vähemmän omia itsejänsä humalassa, mutta pienellä twistillä.

Näinhän se menee, mutta tuntuu silti jotenkin kummalliselta noi Vesan ilveilyt humalassa.
Miten voi viina aiheuttaa noin epäloogisia liikkeitä ja ilmeilyjä. Tulee oikeasti aivovamma mieleen.

Tässäkin vissiin pari otettu :rock:

Ehkä tossa on humala vaan niin kova, että ollaan sammumispisteessä, mutta Vesahan ei SAMMU!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vesa ei sammu! Mulla on kans yhdellä kaverilla sama, aikalailla viinaan menevä reissumies ja sitä vituttaa kun elimistön suojamekanismi sammuminen ei pelaa vaan aina tulee örvellettyä vielä monta tuntia sen jälkeen kun "olis jo saanu sammua" :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom