kesätreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
niin arvioikaa te viisaammat tämä mun kesä treenaus sali ei oo auki kesällä ni tää on tämmönen kesä treeni hommeli aika kevyt mun mielestä :) mut hyvin on tuottanu täs kesällä tuloksia

ma,ti,ke,to,pe,la.
5min kuntopyörää vauhti aina yli 25m/s (3)kertaa päivässä.

vatsalihaksia 50*6 koko päivän aikana yhteensä.

punneruksia 25*6 koko päivän aikana yhteensä.

leukoja 4*5 (1-2)kertaa päivässä.

kyykkyjä 10kg puntin kanssa 25*4

punteilla vaikka minkä laisia liikeitä tietyn verran :D

onko tämä liika treeniä vai ihan sopiva määrä treeniä? :)

Mä näin aloittelijana sanoisin et pidä ainaki se 2 lepopäivää, itellä ainaki se on minimi mitä tarvii jaksamiseen. Sitten nuihin punnerruksiin että, saisitko mitenkään vaikka niitä painoja reppuun tai johonkin että vähän lisäpainoa tulisi, tekisit siten vähemmän toistoja. HUOM! Olen aloittelija joten nämä neuvot ei välttämättä ole mitään parhaita.

Niin ehkä ei kannata tehdä joka päivä, tee joka toinen päivä. Jaksat paremmin ja et kyllästy ainaiseen ahertamiseen. Mut jos tuottanu tuloksia niin sit en tiiä kannattaako vaihtaa rytmiä.

No sulla on tossa 6 X 50 tossa vatsalihaksissa niin laittasin lisäksi itse ainakin 10-15kg lisäpainon... ja samalla tiputtaisin tuon 60 toistoa pienempään vaikka 30-40 toistoon. Mutta samat kun edellisetkin että jos kerta tulosta tulee nii jatka vain mutta vatsalihaksiin sulla tulee nyt enemmän kestävyyttä mutta vatsalihakset ovat samanlaisia lihaksia kuin muutkin:wanha: eli painoa kehiin ja toistoja vähemmäksi:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom