Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hekottaja sanoi:Muija ei kyllä tykkää mutta saan olla (ainakin) kuukauden poikamiehenä ku tyttöystävä menee italiaan!! :D
Ihan vain realismiahan se on että saa juoda vapaammin kaljaa ja (tietysti vain) katsella muita tyttöjä vähissä vaatteissa, kun tyttöystävä ei ole paikalla
The Trooper soi tietysti taas koko kesän
Musta leski sanoi:
No no.Viime kesänä ei soinut takapiha bileissä kertaakaan teräsbetoni eikä lordi.Eiköhän siellä tänäkin kesänä kotsat ja martti servot pidä naapurisopua yllä
Perhana ku ois jo loma;)
Ps.Laamanen ei edelleenkään vanno mitään...:lol2:
hunter killer sanoi:Laamanen teki mielenterveydelleen ison palveluksen, ja muutti hevonviduhun...
Ei se ollukkaan niin tyhmä, miltä minä näytän!
Oli se Laamasen setä jonkun kerran sen näkönen, että alkaa mennä sekottaja päälle;) Aikuiset miehet joikaa paskoja biisejä kännissä, ja toinen vatipää(minä) soittaa vielä sähkökitaralla mukana...
Ajatteleppa ittes 60-vuotiaana samaan tilanteeseen?Saattas hiukkasen vituttaa:curs:
Musta leski sanoi:
Ei saatana ku tuli hyviä muistoja mieleen.Tää saattais kuulua vähän eri osiolle,mutta kirjoitellaan.
Siinä hunter killerin ja first bloodin kans kuumana kesäpäivänä istuttiin mun rivarin takapihalla aika päissään.Mankasta soi aika lujalla kotiteollisuuden:älä vanno mitään.
Naapuri(tämä laamanen)tuli aidan taakse aika kyrpiintynyt ilme naamalla kattelemaan.Totesin vain kertosäkeen tahtiin:Laamanen.Älä vanno mitäääään.jne...Ja olin vissiin sormella osoitellut:lol2:
Alkukesästä ku olin selvinpäin,ni virittelin stereoita takapihalle,ni tämä samainen kaveri tuli taas aidan taakse kurkkimaan,ja kysyi vähemmän iloisesti.Onko se TAAS kesäloma alkanut?vastasin vähän nolona:juu.Eka loma päivä menossa.Häipyi aika nopeasti sisälle...
hunter killerin kans yks ilta päissään rummutettin muovista puutarha pöytää ihan saatanan kovasti metallican franticin tahtiin.Ja se kuului kauas,ku ei meinannu pöytäkään kestää.:lol2:
Hunter killer ja first blood daivasivat(eli suomeksi hyppivät) lasteni viikinkilaivaan takapihallani.Oli kuulema näkynyt ja kuulunut autotielle asti.Ja siitä on matkaa aikalailla.
Mitäs sitä muuta.Tuo sähkökitaran roudaus vahvistimineen takapihalle oli kyllä aivan päällikköä
Viime vuonna alkukesästä.Tai no pikemminkin loppukeväästä.oli nääs lunta vielä maassa rötkötin takapihalla pelkät shortsit jalassa,ni toisen puolen naapuri tuli joku hemmetin kevyt toppapuku päällä siihen huutelemaan:Ei täällä nyt sentään nuin lämmin ole!!
Yks päivä juopottelin first bloodin kans kakkosia tai kolmosia hiukassa.Olin luvannut muijalle,että käyn ihan oikeasti vain muutamalla.No sehän karkasi käsistä samalla lailla kuin nussiminen puolella munan mitalla.Illalla yhen kaverin kyydillä tulin kotia ja yllätyksekseni huomasin,että edellisen yön baarikamppeet oli unohtunut pihalle tuulettumaan.No syttyi lamppu pääässä ja vaihdoin kamppeet n.30 sekunnissa ja äkkiä takas autoon ja pois ennenkuin muija tulee ulos.:lol2:
Saas nähdä mitä tuleva kesä tuo tullessaan:evil:
hunter killer sanoi:missä on mötorhead, slayer, ac salama dc ja muut kunnon menopotpurit?Toisaalta, mistäpä helvetistä sinä misanthrop sen tietäisit?