Kesällä treenaus.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nike_Air
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla taas treenit menee hyvin ja unta tulee tarpeeksi, mutta syöminen on niin hellvetin vaikeeta. Lisäksi tulee aivan liikaa aeroobista, kun päivässä pelaa jotain 2-3 h rantalentistä (ja sinä aikana ei yleensä syö mitään).

Pitäis vissiin siirtyä nestemäiseen ravintoon...

Treenit vaan paranee kun kaikki pullamössönössöt ei tule salille kun on yli 15 lämmintä, tai sitten kaikki on jo päässy kesäkuntoon.

Kyllä kesällä on mukava reenata. salilla ei ole paljoa porukkaa, kun on niin kuuma. ja kuumahan siellä onkin! ainakin Oulun urhelutalon kyykkynurkkauksessa! argh, hiki tippu viimeksi niin, ettei eteenpäin nähnyt ! :curs:
Muuten ihan jees ! :)

Treenattua tulee, hieman kevyemmin kylläkin, tuloksien pitää pysyä samassa, ja paino tuppaa tippumaan minullakin, tiputin tarkoituksella painoa 95 tuntumaan, mutta meinaa vieläkin tippua :( kunhan edes 93 tai jotain pysyisi.

Ja kyllä hiki salilla ainakin virtaa :D

Mun treenit kärsii... minulle tulee muutenkin helposti liian kuuma. Kun olen jatkuvasti tämän :curs: näköinen kun treenaan niin voisi kuvitella että hieman viileempi sali edesauttaisi treeniä paljon. Voisi muutenkin jättää salitreenit kesällä kun vieraalla salilla joutuu ihmettelemään ja tyytymään huonoihin ratkaisuihin.... voisin mennä Hietsulle nostelemaan - olisi hyödyllisempää, saisin aurinkoa, suht. raitista ilmaa... + hyvät muijat.

Ei se kuumuuse meikäläistä estä...tahtoo vaan kesällä olla sitäsuntätä mökkireissua ja sukulaisissa käyntiä varsinkin lomalla...joka muuten alkaa perjantaina...:kippis1: ....silloin saa nähä miten ehtii...mutta yritän nelijakoista kyllä pyörittää kesälläkin säännöllisesti...pari ylimäärästä taukopäivää tulee varmaan väkisinkin mutta se nyt ei tapa ja kaikki mikä ei tapa niin vahvistaa...;)

mullaki ollu sama homma ku monilla muilla täällä et toi nukkumis puoli on menny vähän niin ja näin hyvänä esimerkkinä oli viime perjantai kun tulin kotia jos puoli kuuden aikaan aamulla (en ollut kuitenkaan juomassa) ja menin sit vähän ennen kuutta nukkumaan tietenkin selkäreeni aikaisemmin päivällä tehtynä..ja sit isäntä tulee joskus vähän seitsemän jälkeen herättää et lähetäänpä mökille..niin oli se vähän seuraava päivä semmosta puolikuolleena olemista..:lol2:
et tais se selkä reeni mennä aika lailla hukkaan..:itku:
mut muuten tulokset ovat nousseet jonkun verran ja massaa on yllätys yllätys tullut jopa pari kiloa lisää..ja syömiset ovat menneet ihan hyvin..mitä nyt joskus viikonloppuna vähän katabolia päässyt jylläämään..:D

Back
Ylös Bottom